יוני כמו החודש14
New member
הבנת...../images/Emo35.gif ממי הבנת...../images/Emo35.gif
אז נכון
אני לומדת ברמה"ש אבל דווקא ב"רוטברג" וטוב שכך... וואלה
את גרה קרוב לביה"ס אלון
באיזה רחוב
אולי אני מכירה...
אז נכון