יששששששששששששששששששששש הצטרפנו רשמית??? אז אנחנו מעיפות את צחי! ונשארות לבד עם אבי יוסי וטירן!!! אוווווו כיתה טיפולית! כיתה טיפולית.... בלה בלה בלה..