• פותח הנושא NimaZ
  • פורסם בתאריך

Ronush14

New member
יששששששששששששששששששששש ../images/Emo9.gif

הצטרפנו רשמית???
אז אנחנו מעיפות את צחי! ונשארות לבד עם אבי יוסי וטירן!!!
אוווווו כיתה טיפולית! כיתה טיפולית.... בלה בלה בלה..
 

NimaZ

New member
כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכן!

חי הביתה פיפי ולישון! אין לי מושג מאיפה הקרצתי את זה!
 

Ronush14

New member
חחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

נעמה... תמיד ידעתי שעמוק בפנים את משוגעת!
אבל גם אני ככה... אז מה אכפת?
 

greeneye

New member
אממ.....

תראו, היה גם את אבי לוי בחדר. זתומרת- שיש מקום פנוי. אפשר? (אני חייבת להיות בחדר רק עם יוסי, טירן ונוסבאום..
) למרות שאני תמיד אעדיף להיות בחדר עם איל וטל.
 

NimaZ

New member
אמ...

רק שתדעי שאבי לוי לא היה בחדר... הוא היה סתם חבר טוב... ותמיד יש מקום לעוד אנשים בכיתה הטיפולית! את רק צריכה להוכיח שאת מתראימה לשם!
 

Ronush14

New member
חחחחח נכון! ../images/Emo9.gif

את צריכה להראות קצת אי שפיות...
ותראו... נעיף את צחי... ואז יהיה מקום למישהו... אני מוכנה ללכת למיטה של נוסבאום אם תהיה בעיה
זה לא נשמע טוב! חחחחח
 
אממ....נעמה ...שגיאות בחתימה

עם כן אז אני מציעה לך לברוח....... סבבה? יענו עם היא פרחה שתברח
 

NimaZ

New member
../images/Emo6.gif

הייתי בטוחה שכתבתי קן או משו כזה,.............חחחחחחחחחחחחחחחחחח!!! והנה זה תוקן:
 

m a z i ohayon

New member
בואנה אתם קרועותתתתת../images/Emo6.gif

קראתי את השרשור הזה....ברגע של דיכאון קליל...וגרמתם לי להישפך......אתם שרוטות...חחחח....ברמה.....
אז הנה בשבילכם: הכיתה הטיפולית רולזזז...חח תעשו עוד שרשורים כאלה אתם קורעות אותי....
 

Ronush14

New member
../images/Emo11.gif../images/Emo11.gif../images/Emo11.gif

שמחה שגרמנו לך לצאת מהדיכאון
 

NimaZ

New member
אני הכי אהבתי...

את ההודעה הראשית!!!
חחחחחחחחחחח וגמני שמחה שעזרנו לך לצאת מהדיכאון!!! הווווווווווו, כיתה טיפולייייייית, כיתה טיפולית, כיתה טיפולית כיתה טיפולייייייייייייייייייייייייייית!
 

NimaZ

New member
כתבתי...

עצרי! את פאקצה? אם לא אז יופי! אם לא אז אני מציעה לך לברוח!
 
למעלה