א אסִי New member 6/6/04 #2 קרציה. ../images/Emo3.gif זה באישורי, לכל אלה שחושבים שהיא מציפה ושאני צריך לחסום אותה.
R Ronush14 New member 6/6/04 #3 תחסום אותה! תחסום אותה! ../images/Emo11.gif סתם!!! נעמה!!! בואי נשתלט על הפורום!
N NimaZ New member 6/6/04 #5 ../images/Emo6.gif ווא איזה כייייף!!!! עוד הפעם עוד הפעם!!! וואו זה הדבר הכי כיף ביקווום!!!!! ריאללה רוני!!! בואי נשתלט! כולם להרים ידיים! זה שוד!
../images/Emo6.gif ווא איזה כייייף!!!! עוד הפעם עוד הפעם!!! וואו זה הדבר הכי כיף ביקווום!!!!! ריאללה רוני!!! בואי נשתלט! כולם להרים ידיים! זה שוד!
R Ronush14 New member 6/6/04 #6 נכון../images/Emo70.gif ואת כל הכסף שלכם אתם מוזמנים להעביר אליי או אל נעמה במסרים! מה זה מוזמנים??? חייבים! מיד!
נכון../images/Emo70.gif ואת כל הכסף שלכם אתם מוזמנים להעביר אליי או אל נעמה במסרים! מה זה מוזמנים??? חייבים! מיד!
N NimaZ New member 6/6/04 #11 אוקי... אז... ואת כל הכסף שלכם אתם מוזמנים להעביר אליי או אל נעמה במסרים! מה זה מוזמנים??? חייבים! מיד! חוץ מאסי!
אוקי... אז... ואת כל הכסף שלכם אתם מוזמנים להעביר אליי או אל נעמה במסרים! מה זה מוזמנים??? חייבים! מיד! חוץ מאסי!
N NimaZ New member 6/6/04 #9 השיר הכי טוב שכתב מנהל הפורום שלנו! כוכבים נופלים מחוץ, לחלוננו עכשיו! כל אחד רוצה לעוף לנסות להיות ברווז...
השיר הכי טוב שכתב מנהל הפורום שלנו! כוכבים נופלים מחוץ, לחלוננו עכשיו! כל אחד רוצה לעוף לנסות להיות ברווז...
R Ronush14 New member 6/6/04 #10 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אסי המשורר!!!
N NimaZ New member 6/6/04 #12 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif זהו ללא ספק השיר הכי טוב ביקוםםםם!!!!!!!!!! אדייייייייייייר!
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif זהו ללא ספק השיר הכי טוב ביקוםםםם!!!!!!!!!! אדייייייייייייר!
R Ronush14 New member 6/6/04 #13 נכוןןןןןןןןן ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אסי יש לך עוד כמה שירים מוצלחים??
G greeneye New member 7/6/04 #14 אהה...תמיד שאני מנסה לזמזם את זה יוצא לי משו כמו- "ציפורים נופלות מחוווץ לחלוננו הקר! כל אחד רוצה לעוף ולנסות לתפוס אותן... זאת ההזדמנות לצאת החוצה להביט עכשיו על היונים.. רציתי שתדעי, רק פעם שאני... -רוצה להיות יונה-
אהה...תמיד שאני מנסה לזמזם את זה יוצא לי משו כמו- "ציפורים נופלות מחוווץ לחלוננו הקר! כל אחד רוצה לעוף ולנסות לתפוס אותן... זאת ההזדמנות לצאת החוצה להביט עכשיו על היונים.. רציתי שתדעי, רק פעם שאני... -רוצה להיות יונה-
א אוש7יתי New member 7/6/04 #18 אוקי.......... ברגע זה נעמה ורוני (רוני רוני לא רוני סופרסטאר) היצטרפו בכבוד לכיתה הטיפולית כל הכבוד! (ניראה לי שאתם דווקא שמחות חחחח)
אוקי.......... ברגע זה נעמה ורוני (רוני רוני לא רוני סופרסטאר) היצטרפו בכבוד לכיתה הטיפולית כל הכבוד! (ניראה לי שאתם דווקא שמחות חחחח)
N NimaZ New member 7/6/04 #19 ../images/Emo6.gifיששששששששששששששששש!!!../images/Emo6.gif ווי-הי!!! אווווווווו, כיתב טיפולייית , כיתה טיפולית, כיתה טיפולית, כיתה טיפוליייייייייייייייייית וויהי!!!! רוני תצטרפי לשיר!
../images/Emo6.gifיששששששששששששששששש!!!../images/Emo6.gif ווי-הי!!! אווווווווו, כיתב טיפולייית , כיתה טיפולית, כיתה טיפולית, כיתה טיפוליייייייייייייייייית וויהי!!!! רוני תצטרפי לשיר!