• פותח הנושא NimaZ
  • פורסם בתאריך

אסִי

New member
קרציה. ../images/Emo3.gif

זה באישורי, לכל אלה שחושבים שהיא מציפה ושאני צריך לחסום אותה.
 

Ronush14

New member
תחסום אותה! תחסום אותה! ../images/Emo11.gif

סתם!!!
נעמה!!! בואי נשתלט על הפורום!
 

NimaZ

New member
../images/Emo6.gif

ווא איזה כייייף!!!!
עוד הפעם עוד הפעם!!!
וואו זה הדבר הכי כיף ביקווום!!!!! ריאללה רוני!!! בואי נשתלט! כולם להרים ידיים! זה שוד!
 

Ronush14

New member
נכון../images/Emo70.gif

ואת כל הכסף שלכם אתם מוזמנים להעביר אליי או אל נעמה במסרים!
מה זה מוזמנים??? חייבים! מיד!
 

אסִי

New member
נמנמ...

רק אל תשכחי שיש בידי את הכוח להחזיר את ההודעה הזאת לשרשור
.
 

NimaZ

New member
אוקי... אז...

ואת כל הכסף שלכם אתם מוזמנים להעביר אליי או אל נעמה במסרים!
מה זה מוזמנים??? חייבים! מיד!
חוץ מאסי!
 

NimaZ

New member
השיר הכי טוב שכתב מנהל הפורום שלנו!

כוכבים נופלים מחוץ, לחלוננו עכשיו! כל אחד רוצה לעוף לנסות להיות ברווז...
 

NimaZ

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

זהו ללא ספק השיר הכי טוב ביקוםםםם!!!!!!!!!! אדייייייייייייר!
 

Ronush14

New member
נכוןןןןןןןןן ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אסי יש לך עוד כמה שירים מוצלחים??
 

greeneye

New member
אהה...תמיד שאני מנסה לזמזם את זה

יוצא לי משו כמו- "ציפורים נופלות מחוווץ לחלוננו הקר! כל אחד רוצה לעוף ולנסות לתפוס אותן... זאת ההזדמנות לצאת החוצה להביט עכשיו על היונים.. רציתי שתדעי, רק פעם שאני... -רוצה להיות יונה-
 

NimaZ

New member
גל יא קורעה!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
 

NimaZ

New member
אנח צכריזה על השירשור הזה...

כשירשור הקרוע ביותר בהיסטוריה!
 

אוש7יתי

New member
אוקי..........

ברגע זה נעמה ורוני (רוני רוני לא רוני סופרסטאר) היצטרפו בכבוד לכיתה הטיפולית
כל הכבוד! (ניראה לי שאתם דווקא שמחות חחחח)
 

NimaZ

New member
../images/Emo6.gifיששששששששששששששששש!!!../images/Emo6.gif

ווי-הי!!!
אווווווווו, כיתב טיפולייית , כיתה טיפולית, כיתה טיפולית, כיתה טיפוליייייייייייייייייית
וויהי!!!!
רוני תצטרפי לשיר!
 
למעלה