שני הפרקים האחרונים לעונה (79-80)

LiRoOoZ

New member
../images/Emo58.gif חחחחחחחחח איזה סוף!!!

ראיתי עכשיו
כמובן שציפיתי למשהו יותר רציני, למרות שזה היה נחמד... חבל שאופיר ומירי לא היו ביחד בסוף, וגלי לא התאבדה או משהו XD כמו שאמרתי היה נחמד.. אבל קצת מעפן... ואהבתי את הרעיון של גיא זוארץ חחחח חילופי זוגות במציאות
לא ציפיתי לכזה סוף.. אבל בסדר.. חחחח
 

LiRoOoZ

New member
ובמחשבה שניה (עדיין ../images/Emo58.gif)

איזה סוף מפגר!!!!!!!! מה זה?????? איפה כל הרציניות??? ומירי ואופיר :'( הזוג הכי טוב של הסדרה ואיפה זה שגלי הייתה אמורה לספר לסמדג' ולאופיר על המעורבות שלה כי כמובן שאחרי שהיא הייתה מספרת לאופיר הוא היה רב איתה ונשאר עם מירי!! איפה כל זה?????
 

nik name

New member
דווקא קורע!!!

לא חייבים סוף רציני...
לגבי השאר חושבת כמוך.
 

FreshF5

New member
נכון

אותי אישית לא הפתיע או עורר תדהמה, עם כל השערוריות שלהם עת כל מהדורה, מה זה עוד הישתטות?! (רק חבל שזה יצא רק בפרק האחרוןןן)
 

shugi12

New member
אהבתי אהבתי אהבתי D:

נכון קיצ'י אבל אז מה!! מגיע לנו סוף טוב, זו בכל זאת טלנובלה :) הקטע עם גיא זוארץ מצחיק וגאוני חחחח אבל מה עכשיו? עוד מעט ה"היי" ירד ונגמרה לי הסדרה..אתגעגע!!
 

edent

New member
חייבת לדעת מה שם השיר שהתנגן ברקע !!!!!

כשהם היו על הגג, זו מנגינה בלי מילים.. ממש ממש מרגש אני חייבת להשיג את זה איכשהו... יש לזה שם? משהו?
 

פגעסוס

Well-known member
סוף קצת מאכזב

עד הקטע של האצבע המשולשת היה מעולה. כל הסיום של ה"ארבע חודשים אחר כך" היה מיותר לחלוטין ולדעתי רק גרע.
 

nik name

New member
זה קצת גרע כי..

אי אפשר לדעת מאיפה תתחיל העונה השלישית אם בכלל... זה לא הסתיים במתח מסויים ולצפייה לעונה 3 ובכל זאת מקווה לעונה שלישית.
 

evaed

New member
לא אהבתי את הסוף של גלי ואופיר יחד אבל הרעיון

המקורי של החלפת הזוגות נותנת לי לחיות בשלום עם זה....סחתיין על היוצרים! כל הכבוד שסגרו את כל הקצוות, רק הסיפור שגלי גם עומדת מאחורי הכתבה והיא מכירה את מירי מקודם לא התגלה...אופיר שוב חי בשקר, מגיע לו! וליוצרים: היה כייף....עלילה מהנה עם מסרים,מצחיקה ודמויות מצוינות, בעיקר הדיוות השולטות: מירי, מרב, תחייה וסמדג'... לעונה שלישית דרוש שיפור בעניין הגברים: אם נסכם, פה היו לנו: שני הומואים, אחד שלא עומד לו ואיתן "אני לא רובוט" ארזי...תביאו עוד איזה אטרקציה...במיוחד למירי שלנו...שאופיר יקנא. הפסקול היה מהנה במיוחד ההקשרים בין המוסיקה לסצינות! מחכה לעונה 3....מקווה שאתם כבר עובדים עליה :) תודה!
 

רינת160

New member
אפרופו הומואים - הם דיי שכחו את אריאל..

דווקא קיוויתי שגם הוא וברק יחזרו.. חבל. אבל חוצמזה, לדעתי היה פרק מושלם! ממש אהבתי. ומקווה שתהיה עונה שלישית, למרות שממש לא נראה לי.
 

sh7sh

New member
אהבתי ולא אהבתי..

אהבתי כי גלי ואופיר ביחד..והם הזוג האולטימטיבי..חייבים להיות ביחד:) ואלה ואיתן זה ניראה מקסים ביחד..וריקי וגידי.. אהבתי את הסוף עם תחייה ומלכה..שהן נפתחו אחת לשנייה. וסמדר והתינוק! עם גבי:) אחחח..והיה מצחיק לראות זוארץ שם! חח.. לא אהבתי כי פאק,זה בכל זאת חדשות! ועוד "החדשות של המדינה" גלי מעבירה לתופים מידע על דברים שמתרחשים במדינה,וברובם חקירות, פשע וכו' אז זה ממש לא ניראה הגיוני שהיא ככה מגישה את החדשות..נחמד שרצו לתפרע שם בהפקה,אבל יש גבול..חבל.הרסו את הקטע שזו תוכנית ריאלית וזה.. ועלק מירב לא צועקת עליהם אפילו פעם אחת שיתעשתו..קלטנו שהשתנתה וזה..אבל ראבק! את העורכת,תעשי משו! חוץ מזה היה מהמם:) אבל איפה יש פה מקום לעונה שלישית?! טוב,סומכת עליהם. ליל"ט לכולם=]
 

shugi12

New member
תראי..

נכון שהקטע של החדשות היה קיצ'י ברמה מטורפת וכמובן הזוי ולא אימיתי.. אבל זו לא סדרה שמשקפת מציאות.!! זה מה שאת שוכחת..זה עלק "חדשות" עלק "מציאות". הרי היו מספיק דברים בחדשות ערוץ 4 שבחיים לא קרו או יקרו בחדשות אמיתיות..
 
תגובה ../images/Emo58.gif

דמויות שחייבות להמשיך לעונה הבאה כ-ק-ב-ו-ע-ו-ת!: סמדר מירב גלי מירי גיא זוארץ אופיר רותי גבי טרי [שירה רק עם היא עם טרי, לבד היא פשוט מעצבנת] שימי [בן פרי ענק, תמצאו לו משהו!] איתן אלה ריקי גידי אילנה [עם שיעורי משחק לאורנה דץ] אחרי הסיום [שאני מאוד מרוצה איתו, אגב] הדמויות של תחייה, מלכה וליהיא פשוט סתמיות [אין מה לפתח בהם, אבל אם ה"ארבע חודשים" לא היה, היה אפשר לראות את הפיתוח בדמויות שמאוד סיקרן אותי] גם אלקנא היא דמות אנמית ומשעממת כבר מהעונה הראשונה] אבל לא ממש הבנתי למה חלי גולדנברג הפכה ל"שחקנית אורח" כשהיא הופיעה ביותר פרקים וסצינות מנגיד יון תומרקין, ואן ויין [?], אלון נוימן ואורנה דץ ביחד!
 

OOOO0

New member
בקשר לחלי גולדנברג

הורידו אותה מהפתיח בגלל התערבות שהיא הפסידה בה.
 

OOOO0

New member
אין לי מושג.קראתי על זה במדור רכילות.

לא היה הרבה פירוט,רק שהייתה התערבות בינה לבין ההפקה והיא הפסידה,לכן היא לא מופיעה בפתיח.
 

דנה1982

New member
פרק כמעט מושלם

עד שלב ה "ארבעה חודשים אחרי" זה היה מצוין. מירב וסמדג' במעלית (הקטע עם נמרוד וברק היה מזעזע ולא מעניין), המשולש של אופיר-גלי-מירי שהגיע לפתרון וגם הסיפור של איתן ואלה. אבל ההברקה של הפרק הייתה גיא זוארץ!! איזה רעיון גאוני זה היה. אין ספק ש"חשופים" מצטיינת בליהוקים מבריקים. כל הפרק תהיתי איזה תפקיד יתנו לו וכשהגיע המסוק חשבתי שאולי גיא זוארץ יגיע איתו (הם אמרו שזה היה ערוץ 10, לא?) אבל אין ספק שלשים אותו כבן הזוג של מירי, שבעלה לשעבר יוצא עכשיו עם גלי, שהיא אשתו בחיים של גיא זוארץ... אחחחח גאוני!!! כמו שאמרה מירב - איזו טלנובלה... לא ברור לי מה יעשו בעונה השלישית. זה נראה כמו סיום לסדרה. כל מה שנשאר פתוח לעונה השלישית זה הנושא של ריקי וגידי, וגם זה לא עד כדי כך מעניין....
 

FireInsaid

New member
ואההה איזה סיום!

קצת חבל לי שגלי ואופיר ביחד...אופיר ומירי היו כאלה חמודים! חח והקטע עם גיא זוארץ באמת היה מצחיק XD רק, הקטע של כל הצחוק הזה באמצע המהדורה היה מפגר לגמרי לפי דעתי, זה ממש ממש ממש לא מציאותי, ממש ובקושי דקה של שירה וטרי!!! }}}}:: למי אכפת מהברק הזה ומהחבר שלו שהחליטו לקחת סמים... שירה וטרי לנצח 3> לא הייתה אפילו נשיקה ]: בקיצור....אחלה סיום, ואחד כזה שלא משאיר הרבה מקום לעונה שלישית.
 
למעלה