שני הפרקים האחרונים לעונה (79-80)

רינת160

New member
כן באמת מעצבן שלא הראו את שירה וטרי יותר...

לא ציפיתי שבשעה שלמה שהייתה להם, 80% מהפרק הם ישימו רק את הסיפור של גלי אופיר ומירי, ובטח לא שישימו את ליהי ואלקנא הרבה יותר ממה ששמו את שירה וטרי - בעיקר אחרי ששירה היא בעצם כביכול אחת הדמויות המרכזיות בסדרה. אבל לא נורא, העיקר שהראו אותן ושלא התעלמו מהם לגמריי.
 

or19951

New member
סוף ממש מאכזב:-\

הפרק היה קצת שמעמם, ללא הרגשה של סוף.. וההפי אנד בסוף בכלל היה מיותר לגמרי!
 

שירנאעה

Well-known member
שאלה בנוגע לשיר שהתנגן בפרק..../images/Emo105.gif

היי, סתם קפצתי כדי לשאול משהו. גם אני הייתי צופה בחשופים.. [לא ככ באופן קבוע, אבל גם משהו חח
] וכשראיתי את הפרק האחרון [בעוד שלא ידעתי שהוא אשכרה האחרון
] התנגנה לה מוזיקה נחמדה מהסצנה של אלקנע וההיא כשהם היו בחדר.. אני חושבת שזה אולי שיר של לילי אלן?! תקנו אותי אם אני טועה.. אם מישהו יודע על זה משהו, אשמח אם תגידו מה שם השיר
תודה מראש, שירן~
 

FreshF5

New member
את לא חושבת, זו אכן היא

וא"א שלא לזהות את הקול שלה. זה השיר Littlest Things
 

balush93

New member
אבא של ליהיא- מה הסיפור? *ספויילר*

בדיוק פספסתי את הקטע הזה.. למה תחייה לא יצאה שנתיים מבושה?
 

chiquitito15

New member
אז זהו, ככה נגמר?../images/Emo104.gif../images/Emo103.gif

ראשית אני רוצה לציין שאני צופה אדוק של חשופים עוד מתחילת דרכה וללא ספק זו הטלנובלה הישראלית הטובה ביותר שהופקה פה עד עכשיו... אני כותב את הביקורת הזאת כי אני חייב להביע דעה, אל תקטלו ואל תתעצבנו, זו רק דעתי האישית. תמיד אומרים ש"עונה שנייה" תהרוס, תהיה כמו מסטיק, תשעמם מוות... ותכלס מי שאמר את זה, צדק. עכשיו, כשנגמרה העונה השנייה ואני מסתכל על כל העונה במבט לאחור אני מוצא בה הרבה דברים לא כ"כ טובים ומעט דברים טובים... ה"שיא" של הסדרה היה הנקמה של מירי וגלי במרב. קצת הפריע לי שזה נמשך ונמשך 70 פרקים ורק בעשר הפרקים האחרונים הם פתאום נזכרו שיש שידור בחירות והם יעשו את זה שם. קצת מזכיר לי את ה50 פרקים הראשונים בעונה הראשונה ששירה הגיעה לחדשות כדי לנקום בגלי ולא ידעה מה לעשות כי לא הייתה לה תכנית ואז פתאום שימי הגיח לו מאילת ופתאום יש יום העצמאות... וסמים... ובלאגן... סורי, לא אמין... עוד הפריע לי בעונה השנייה שהדמויות לא התקדמו לשום מקום. עד כדי כך שדמויות נעלמו כלא היו וחזרו לביקור רק בפרק האחרון... נתחיל בשירה. התחילה את העונה בתור המגישה של המהדורה, וסיימה אותה כע. הפקה... סליחה, זו לא התקדמות. היא לא השתנתה או עבר עליה תהליך. היא נשארה אותה שירה מעצבנת עוד מהפרק הראשון של הסדרה. מקסימום רומן עם טרי. שזה דווקא חמוד בעיניי. יורם עמוס ירדן בינור. הוא הדמות שהכי תיעבתי. דמות דיכאונית ומסתורית... הרתיעה אותי כל סצנה שלו. הדמות פשוט הגעילה אותי. לא הבנתי מה גלי עושה איתו. כל שני וחמישי עוד ריב עם גלי שהיא לא איתו ושהיא לא שלמה עם התכנית... משעמם. המשולש ראובן-מלכה-תחייה... ואני חשבתי שראובן בן אדם עם ראש על הכתפיים... הלו, אתה לא ילד בן 16. נראה לי מאוד לא הגיוני שפתאום הוא עובר מבחורה לבחורה. מה שנתנו לנו להבין כל הסדרה שהוא בן אדם משכיל, בן אדם שאוהב את המשפחה שלו, בן אדם שקול, בן אדם חכם. מה שהוא עושה עכשיו זה שטויות. טוב שהוא נזכר אחרי 30 שנה להתפרפר. ליהיא ואלקנא... חמודים... באמת... אבל... סליחה, הם משחקים בסדרה הזאת? הפעם האחרונה שראינו אותם הייתה באיזה פרק 30 לא? חבל לצרף שחקני חיזוק לעונה שניייה ולהעלים אותם אחרי כמות מזערית של פרקים. מיותר. סמדר... אחח איזה דמות... הכי מבאס אותי שזהו, לא נראה אותה יותר... ואני מצטרף לתהיות של כולם... הסדרה על שתי עונותיה באמת נמשכה תשעה חודשים?! או שסמדר הייתה בהיריון שנה וחצי?! תודה באמת שהיא נזכרה ללדת... מרב... כל הסיפור עם מוקי לא היה מיותר? להכניס את הדרור הזה בשביל.... מה? לפחות כל הפרקים האחרנים על הנפילה שלה היו מעניינים. קצת נראה לי אבל מטומטם הסוף שלה... אחרי שלושה ימים פשוט להחזיר אותה למערכת? מירי ואופיר... מה אפשר להגיד? התאכזבתי קשות. מירי, אחת שהתחילה את העונה בתור אישה חזקה ששולטת ושדורכת על אנשים בשביל המטרה שלה, הפכה להיות רכיכה בגלל אופיר ועוד ויתרה לגלי עליו... סליחה, היא לא אישתו? לסיכום... העונה השנייה הייתה מאוד מיותרת. אולי אם הסדרה הייתה משודרת 160 פרקים ברצף היא הייתה נראית אחרת. הרבה דברים מיותרים, לא אמינים... הסוף היה מאכזב מאוד... כן, באמת נראה לכם שגלי ואופיר נקרעים בשידור חי ומרב צוחקת? הרבה דברים לא פתורים יש פה... מה עם הסיפור של מלכה והשופט ינאי? מה עם שימי? ומה לעזאזל תרם לעלילה המוות של דניאל?
 
למעלה