../images/Emo16.gifשלום!!!../images/Emo16.gif
שער השמיים עודנו פתוח לרווחה, ומלאך שיר מפזם בלשונו צלילי תוגה ויגון. הדי הכאב הרועמים היוצאים מלב השמים ממשיכים ומתגלגלים אל תוך האדמה הריקה כמדקרות חרב אכזרית. והנה הלחש המוכר והמסתורי כאחד מצטרף אל המנגינה, ממלא בעצבותו את המקומות בהם השקט עוד לא הניח את כף רגלו. קרן אור ארוכה ומפוזרת שפרצה מתוך האין סוף, שפרטה בעמימות רחוקה על מיתרי הנשמה...... ואני עומד תוהה וטועה בתוך סודות עמוקים מני ים, כשערפילים נוגים עוטפים את הלב ומבכים עדיין על האבידה הקשה מנשוא. אינם המילים, אבדו המחשבות ומה שרק נותר הן אותן דמעות, אותם רגעים, אותם שניות חפוזות שהותירו צער והרבה זכרונות..... ביום זה אני מאחל לכל בית ישראל רק טוב.... באהבה לכולכם.....איתי ב.א.
שער השמיים עודנו פתוח לרווחה, ומלאך שיר מפזם בלשונו צלילי תוגה ויגון. הדי הכאב הרועמים היוצאים מלב השמים ממשיכים ומתגלגלים אל תוך האדמה הריקה כמדקרות חרב אכזרית. והנה הלחש המוכר והמסתורי כאחד מצטרף אל המנגינה, ממלא בעצבותו את המקומות בהם השקט עוד לא הניח את כף רגלו. קרן אור ארוכה ומפוזרת שפרצה מתוך האין סוף, שפרטה בעמימות רחוקה על מיתרי הנשמה...... ואני עומד תוהה וטועה בתוך סודות עמוקים מני ים, כשערפילים נוגים עוטפים את הלב ומבכים עדיין על האבידה הקשה מנשוא. אינם המילים, אבדו המחשבות ומה שרק נותר הן אותן דמעות, אותם רגעים, אותם שניות חפוזות שהותירו צער והרבה זכרונות..... ביום זה אני מאחל לכל בית ישראל רק טוב.... באהבה לכולכם.....איתי ב.א.