../images/Emo13.gif
נכון שהחיוך הזה מרגיז? לא, לא התעוררתי הפוך, מנסה להנות מהחיים בשעה כזו לא צריך להפעיל אפילו שני אחוז מהאינטיליגנציה בשביל לקשקש כמה מילים פה... אבל מכיוון שאת פה את מאירה בנוכחותך את הפורום הזה.. וזה נחמד. תעשי קצת הפסקה מהמחברות חמודה, הם לא יברחו לאף מקום.