שלום

ד פ נ א

New member
../images/Emo13.gif שלום

2 שאלות, לא קשורות בבקשה. הראשונה - הבת שלי בת שנתים וחצי, עדין לא מדברת. מצד אחד יש לה מלא מילים שהיא יודעת, ושהיא אומרת אותם אני מבינה מה היא רוצה, מאידך, מי שיקשיב מבחוץ, יגיד שהיא מדברת גיבריש... הרופא אמר שאם היא שומעת טוב, ומבינה כל דבר, הרגע יגיע והיא תדבר שוטף. אני מרגישה , שהיא תקועה איפשהו, אני יודעת שיש לה את היכולת, היא רק צריכה לשחרר. יש לכם איזה המלצה לטיפול, שיכול לפתור אותה מזה. השניה - בעלי בסטרט רציני, אני מרגישה שהוא תכף מתפוצץ מרב לחץ. יש עליו לחץ בעבודה,יש לחץ לפני קנית דירה, יש לחץ של 4 ילדים שנמצאים בחופש בבית, הוא השמין מאוד בזמן האחרון... בקיצור הכל גורם לו להיות עצבני ולחוץ, ואתמול אפילו לתעוקת חזה...
אני רוצה משהו שיעזור לו להתמודד עם הלחץ, הייתי שולחת אותו להומאופטית שלי, אבל כל הקונספט הזה, שלבוא ולהגיד למישהו מה קורה לי ואיך אני מרגיש, הוא לא בשבילו, הוא סגור מידי, וגא מידי להגיד למישהו שעובר עליו דבר כזה. לפני שיקרה לו משהו, אני רוצה לשלוח אותו לטיפול, שבו לא צריך לדבר, רק לקבל טיפול, ועדיף גם בלי מגע. אשמח לשמוע על הצעות לשני הטיפולים. תודה
 

doron2y

New member
תשובה

הי דפנה בשני המקרים שציינת ניתן להעזר מאוד בהומאופתיה קלאסית. לגבי ביתך- ראיתי די הרבה מקרים דומים שנעזרו בצורה משמעותית. ולגבי בעלך- לצערי אין פתרונות קסם ואין טיפול יעיל שאני מכיר שיעזור ללא שיתוף פעולה מצד בעלך - כלומר לדבר על הבעיה ולהבין את מקור הלחץ ולהתאים לכך טיפול מתאים. ולדעתי כדאי שתסבירי לו שכדי להקל עליו ולפתור את העניין יש צורך במעורבות שלו בתהליך הטיפולי. אם יש לך הומאופתית טובה אני משוכנע שהיא תדע לתשאל אותו בצורה עדינה ומושכלת. בכל מקרה בהצלחה והרבה בריאות דורון
 

nadaval56

New member
תשובה:

באשר לבעלך התשובה מתבקשת... טיפול פסיבי + בלי מגע + מרגיע ומאזן = הילינג!! פשוט וקל. אחרי הילינג, יכול להיות שהוא יפתח קצת לשיאצו (עם ביגוד מלא) ואולי בהמשך גם לרפלקסולוגיה. בקיצור - בתור התחלה, הילינג יכול מאד להתאים לו. באשר לבת שלך - יכול להיות שיש לה נוזלים באוזניים? (לא נראה לי, אחרת זה היה מצויין בשאלה... אבל אולי בכל זאת?). מציע לפנות לאבחון קונוונציונאלי ובהמשך לרפואה המשלימה. השאלה היא אם רופא יודע לשים את האצבע במקום הנכון, כלומר, האם הילדה שומעת (בטוח שכן, אחרת היא לא היתה מג'ברשת) אבל האם היא שומעת טוב? כלומר, עשיתם בדיקת שמיעה בטיפת חלב? האם היא מבינה דברים אחרים? מה הרמה של ההבנה שלה? (צורות, צבעים, שיתוף פעולה במשחקים, בקיצור כל הדברים שבודקים בטיפת חלב). בקיצור, משהו צריך להיות כאן: בעיה בשמיעה, בעיה בדיבור, בעיה בהבנה או כל בעיה אחרת. אחרי שתוגדר הבעיה יהיה הרבה יותר קל להתייחס אליה. האמת היא שההגדרה הכללית של הבעיה אמורה להיות פשוטה וזה די מוזר שאתם לוטים בערפל לגמרי.
 

חסה משי

New member
תפני לאבחונים בנושאים

1.נוירולוג 2.שמיעה 3.קלינאית תקשורת לפעמים מגלים בעיות שקשה לטפל בהם אחיין שלי בן 3.5 והוא לא מדבר ועכשיו התחיל טיפול בשיטת ורדי וכחיצי שנה מטופל בהידרותרפיה בגלל שאחותי הלכה שהרבה מומחים היא גילתה שיש לו בעייה שנקראת דיספרקציה ובעייה בוויסות חושי וחולשה בשרירים של הפה
 

0 אור 0

New member
המלצות

קודם כל, חשוב לבחון אם 2 הבעיות לא קשורות זו לזו אם את חשה שהבעיה אצל הבת היא תקיעות, צורך לשחרר, אז מאד יכול להיות שאת צודקת, ויש קשר להחזקה שלה למה שקורה בבית, לסטרס וללחץ של אבא שלה, לשאר האחים שבחופשה, לדאגות שלך .. את צריכה לתת לה את הבטחון, לעטוף אותה, לחזק אותה כדי שתוכל לשחרר - לא כל כך חשובה השיטה, יכול להיות שהמון אהבה אמהית עם יציאות לטבע והתחברות לאדמה ולעצים ולמים ולחופש תספיק. ליתר בטחון , הייתי בכל זאת מתייעצת עם קלינאית תקשורת, כדי לוודא שאין בעיה (בנושא הזה הן מנוסות יותר מאשר הרופאים), יתכן שמבחינה טכנית היא תיתן את הדחיפה לשחרור היכולת לדבר, ואם בכל זאת יש בעיה אז צריך לטפל כמה שיותר מוקדם. לגבי הבעל: אם הוא מתקשה לדבר וסגור, אז דוקא מגע יכול להיות דרך מעולה בשבילו גם להתגבר על הסטרס וגם לשחרר. אני כמובן מליצה מאד על רפלקסולוגיה, אבל דוקא מנסיוני בטיפולים חד פעמיים של עיסוי בפסטיבלים, אני לפעמים רואה שאפילו שעה אחת של טיפול מגע כזה, יכולה לעשות פלאים. ומבחינת הגאווה הגברת - אין ספק שיותר קל לקבל עיסוי גב או עיסוי רגליים מאשר ללכת לפסיכולוג. לדעתי גם יותר אפקטיבי
 
שתי תשובות

לגבי הבת, אני חושב שהרופא צודק. בעיקר אחרי שהבנתי שאת מצליחה להבין את כל מה שהיא אומרת. לגבי הבעל, תבקשי משיפרה (יוקא) את הטלפון שלי. יש לי כמה המלצות שלא קשורות אחת לשניה. רק בריאות
 
למעלה