../images/Emo13.gif שלום
2 שאלות, לא קשורות בבקשה. הראשונה - הבת שלי בת שנתים וחצי, עדין לא מדברת. מצד אחד יש לה מלא מילים שהיא יודעת, ושהיא אומרת אותם אני מבינה מה היא רוצה, מאידך, מי שיקשיב מבחוץ, יגיד שהיא מדברת גיבריש... הרופא אמר שאם היא שומעת טוב, ומבינה כל דבר, הרגע יגיע והיא תדבר שוטף. אני מרגישה , שהיא תקועה איפשהו, אני יודעת שיש לה את היכולת, היא רק צריכה לשחרר. יש לכם איזה המלצה לטיפול, שיכול לפתור אותה מזה. השניה - בעלי בסטרט רציני, אני מרגישה שהוא תכף מתפוצץ מרב לחץ. יש עליו לחץ בעבודה,יש לחץ לפני קנית דירה, יש לחץ של 4 ילדים שנמצאים בחופש בבית, הוא השמין מאוד בזמן האחרון... בקיצור הכל גורם לו להיות עצבני ולחוץ, ואתמול אפילו לתעוקת חזה...
אני רוצה משהו שיעזור לו להתמודד עם הלחץ, הייתי שולחת אותו להומאופטית שלי, אבל כל הקונספט הזה, שלבוא ולהגיד למישהו מה קורה לי ואיך אני מרגיש, הוא לא בשבילו, הוא סגור מידי, וגא מידי להגיד למישהו שעובר עליו דבר כזה. לפני שיקרה לו משהו, אני רוצה לשלוח אותו לטיפול, שבו לא צריך לדבר, רק לקבל טיפול, ועדיף גם בלי מגע. אשמח לשמוע על הצעות לשני הטיפולים. תודה
2 שאלות, לא קשורות בבקשה. הראשונה - הבת שלי בת שנתים וחצי, עדין לא מדברת. מצד אחד יש לה מלא מילים שהיא יודעת, ושהיא אומרת אותם אני מבינה מה היא רוצה, מאידך, מי שיקשיב מבחוץ, יגיד שהיא מדברת גיבריש... הרופא אמר שאם היא שומעת טוב, ומבינה כל דבר, הרגע יגיע והיא תדבר שוטף. אני מרגישה , שהיא תקועה איפשהו, אני יודעת שיש לה את היכולת, היא רק צריכה לשחרר. יש לכם איזה המלצה לטיפול, שיכול לפתור אותה מזה. השניה - בעלי בסטרט רציני, אני מרגישה שהוא תכף מתפוצץ מרב לחץ. יש עליו לחץ בעבודה,יש לחץ לפני קנית דירה, יש לחץ של 4 ילדים שנמצאים בחופש בבית, הוא השמין מאוד בזמן האחרון... בקיצור הכל גורם לו להיות עצבני ולחוץ, ואתמול אפילו לתעוקת חזה...