פאץ'

yonVata

New member
מישהו...

יכול אולי להעתיק אתזה לכאן, לטובת אלה שגולשים מהפלפון?...
 
הנה:

MapleStory will be going through a scheduled update on Wednesday, August 12th, 2009. This one involves the game servers, and it'll last for approximately 6.5 hours. <MapleStory Update> - Server : All Game Servers - Time : Wednesday, August 12th, 12:00 am ~ 6:30 am PDT (Thursday, August 13th, 7:00 am ~ 1:30 pm GMT) The website will be available during the game update. Happy Mapling!
 

yonVata

New member
אז מה?

גם כשהיה עידכון אבטחה בין פאץ 071 ל073 הם שינו את המספר גרסה... (כן כן.. 072)
 

deisy

New member
לפעמים אנחנו לא מרגישים שינוי

אבל זה עדיין פאצ ולא סרבר צ'ק, כי הם עושים עידכוני אבטחה וכאלה... ברגע שיש "מה להוריד" זה כבר נקרא פאצ ולא סרבר צ'ק.
 

yonVata

New member
בסדר...

ברור לי שזה פאץ.. רק שזה לא פאץ שיגע אלינו בצורה ישירה... :)
 
הי.. מאז הפאץ' של אתמול, אני לא מצליחה

בשום פנים להיכנס למייפל בלפטופ. עד אתמול הכל היה בסדר, אחרי הפאץ', המחשב מבקש ממני אישור לתוכנה (ויסטה), ואחר כך לא עושה דבר. ניסיתי להסיר את מייפל ולהתקין אותו מחדש, אבל זו עדיין אותה בעיה. יש למישהו רעיון? תודה
 

Hasselblad

New member
המממ זה קורה לי לפעמים

האם ניסית ריסטרט? אצלי זה לרוב פותר את הבעיה.
 

Hasselblad

New member
המממ

לי יש ויסטה והכל עובד... הייתי מציעה אולי לפרמט את המחשב אם זה אפשרי ואז להוריד מחדש. אנסה לחשוב על עוד רעיונות...
 
למעלה