BREAKING NEWS!!!!

יואוווווווווווווווווווו

את לא מבינה???? אףףף אחדדד לא יכול לדעת מה יהיה!!!!!!! אפשר רק להגיד שגראגוס היה עורך דין מצויין ושהוא ידע למה הוא הולך.. אבל אי אפשר לדעת את העתיד... תביני.........
 

DANGEROUS GIRL

New member
אתה לא מביןןןןןןןןןןןןן

לא שאלתי מה יהיה/יקרה שאלתייייייי מה הדדדדדדדדעעעעעעעעהההההההה של האנשים פה? קאפיש? יופי סוף פסוק אל תגיב ביי!!!!!!
 
אני חושב שמייקל עשה טעות

הוא מתנהג כאילו הוא אשם, איזה בן-אדם שפוי מחליף את עורכי הדין שלו 5 ימים לפני תחילת המשפט? מה הוא עושה??? בסוף הוא עוד ישב בכלא עם כל השטויות שלו. מייקל ג'קסון בכלא זה מחזה מאוד לא נעים. אני מקווה שהוא סוף סוף יקח את עצמו בידיים ויעשה משהו שיוכיח מעל לכל ספק את חפותו (וכולנו הריי יודעים שהוא חף מפשע).
 
מאיפה אתה יודע

אולי זה צעד חכם מצידו...אחרי הכל זה מייקל וראית את הסיבות שנתנו כאן!זה נראה לי דווקא מאוד לגיטימי... אלא אם כן אתה מומחה לעינייני משפטים או משהו כזה..ואז הכל ברור!
 

pulpula

New member
זה לא משפט ביום שישי!!!!!!!!!!!!!!1

אוח. אולי כדאי לשים את זה בטאג ליין או משהו. הלוואי וזה כבר היה המשפט! אבל זה לא. זה רק שימוע
 

g a g a

New member
שלום אביב! ברוך הבא!../images/Emo24.gif

יכול להיות שפספסתי את הודעת - ההצטרפות שלך לפורום?
בכל אופן - ברוך הבא!
אני איריס, נעים מאוד
בנוגע לעורכי הדין החדשים: אי מאמינה שמייקל יודע מה הוא עושה. הכניסו לנו לראש טוב טוב שגראגוס וברפמן היו מעולים. מי יודע איך יהיה הבחור החדש? רק הזמן יגיד. חוץ מזה, אין לנו מושג למה הוא החליף אותם. אנחנו יכולים להעלות כל מיני השערות עד מחר, וייתכן שלעולם לא נדע מהי הסיבה האמיתית (ואולי זה באמת בגלל שלשניהם לו"ז צפוץ ביותר?). בכל אופן, הבחור בתמונה נראה לי כריש אמיתי [לא הייתי רוצה להיתקל בו - לא בסמטה חשוכה ולא בבית משפט מואר] - נקווה שהכל יסתיים במהרה ושמייקל יוכיח לעולם את חפותו. שהות נעימה והשתלבות מהירה
 
למעלה