מייקל מחליף את עורכי הדין שלו... זה כרגע דווח בכמה ערוצי חדשות ביניהם פוקס ניוז,וסקיי ניוז... כנראה מייקל לא חשב שזה יגיע כ"כ רחוק... יש פה לינק לידיעה...
אם עקבתם אחרי שני עורכי הדין האלו גיליתם שבן בראפמן הוא בכלל עו"ד מניו יורק. הוא לא מכיר את החוקים של קליפורניה מספיק טוב כדי לייצג את מייקל לבד ולכן הוא לא יכול להישאר. באשר למארק- מארק עסוק עכשיו עם המשפט של סקוט פיטרסון- רצח כפול.ומארק אמר בעצמו שהוא יבקש דחייה למשפט. מייקל כנראה רוצה שהעניינים יזוזו מהר. העו"ד החדש היה גם אחד מהמועמדים לייצג את מיקל כבר מראשית הדרך. אבל הוא היה עסוק עם ייצוג מקרה רצח שנראה לי שהוא זכה בזה... מכל מקום, עכשיו יהיה למייקל עו"ד שנחשב לטוב מאוד ברמה של גראגוס שיהיה כולו שלו. אני לא יודעת אם זה היה חכם או לא.. הזמן יגיד.. זאת התמונה של העו"ד החדש אגב