קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
רואים שזה גרמני
קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
רכבת ישראל גנבו לי את הרעיוןקצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
הבדלים בקרונות הקומתיים החדשיםרכבת ישראל גנבו לי את הרעיון
סתם, סתםהצעתי בידיוק את זה לפני יותר משנה. כנראה מישהו קיבל שם שכל: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=48102490&FlagSybase=1 "רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?" הודעה שלי מה 23.2.05.
אני יודע, חן. הגבתי בצחוק.הבדלים בקרונות הקומתיים החדשים
הרעיון שלך כמובן נהדר, לב, אולם כנראה שלא השפיע על רכבת ישראל, מהטעמים הבאים: - ההזמנה נעשתה מראש עם התצורה הסופית של קרונות הנכים - התצורה של קרונות הנכים כוללת שינויים של ממש בגוף, ולא רק שינוי אבזור (ביטול חלון, הוספת כבש ומתקני שירותים).
סקירת נושא הנגישות לנכים ברכבת.רכבת ישראל גנבו לי את הרעיון
סתם, סתםהצעתי בידיוק את זה לפני יותר משנה. כנראה מישהו קיבל שם שכל: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=48102490&FlagSybase=1 "רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?" הודעה שלי מה 23.2.05.
סקירת נושא הנגישות לנכים ברכבת.
בנוסף לסקירת הנושא, מובאת שם תמונה מגרמניה שצולמה באוקטובר 2004 והועלתה אז לפורום הנכים. הקרון שם נראה הרבה יותר פשוט מזה שבארץ ויש אליו גישה ישירה (כלומר מתאים לכל הרציפים). אפשר לראות שם גם אופנים.
תודה, איבגי.קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
לפי איך שזה נראהתודה, איבגי.
עוד לא יצא לי לראות אותם. אני מבין שיש פחות מקומות ישיבה... זה נכון? ועד כמה?
נחמד...קצת תמונות מהקרון החדש...
היום נסעתי בו מת"א מרכז ללוד, כמה שיכולתי צילמתי, האנשים פשוט הסתלבתו על הקרון, יש בו פול מקום למטה, שירותים ענקיים חחח.. צולם מסמסונג 900
כרגע לאנחמד...
אני לא יודע כמה זה טוב לציבור הנכים זה בוודאי טוב (ואין לזלזל בכך) אבל לשאר ציבור הנוסעים זה אומר כנראה פחות מקומות ישיבה וכיסאות הרבה פחות נוחים מכל מה שהיה ברכבת עד היום. (כך זה נראה) נקווה שזה יהיה פתח לאופניים ברכבת כי זה נראה מתאים ושאלה שלא ענו לי יש שיפור באופן עליית הנכים לקרון עצמו? ראמפה מתקפלת או משהו? חן אמר פעם משהו די מזמן על קרונות שאמורים להגיע עם כזה דבר
נו...כרגע לא
אני מכיר שני אנשיםנו...
אז מה כבר היתרון הגדול עבור אדם נכה? שירותי נכים? זה נחמד... אבל לא בשביל זה היה שווה לוותר על 20 מקומות ישיבה...
ושכחתי לצייןאני מכיר שני אנשים
נכים היושבים על כסא גלגלים- ותאמין לי שבשבילם זו בשורה. וזה לא רק השירותים כמו האפשרות לרדת למטה בכוחות עצמך ולא להתקע מול הדלת כל הנסיעה
גם בשביליאני מכיר שני אנשים
נכים היושבים על כסא גלגלים- ותאמין לי שבשבילם זו בשורה. וזה לא רק השירותים כמו האפשרות לרדת למטה בכוחות עצמך ולא להתקע מול הדלת כל הנסיעה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.