קצת תמונות מהקרון החדש...

מצב
הנושא נעול.
נגישות לקרונות נוסעים ברציף

קראתי את השרשור. אני נכה בכיסא..
תודה שהבאתם את המידע אני נכה בכיסא גלגלים ונוסע "כבד" ברכבת ישראל קודם כל אגיד שאני מסכים לגמרי עם URILEI קרונות האלה לא מחדשים שום דבר. בעיה עיקרית זה אפשרות לכ\הכנס לרכבת ולצאת בתחנת היעד הבעיות הן: 1) הודעה מראש 2) אין אפשרות לנסוע ברכבות מאוחרות (פשוט לא מאשרים את הנסיעות בערב ולפעמים אחרי הצהריים) 3) שוכחים להוריד את הבנאדם מהרכבת (קרה לי לא פעם שפספסתי תחנה) דרך יחידה לפתור את הבעיות הללו זה אפשרות כניסה לקרון באופן עצמאי אבל בשביל זה לא מספיק רק קרונות מיוחדים. הרציפים בארץ יש בשני גבהים וכל עוד זה המצב שום קרון לא יעזור קראתי לא פעם על הDD החדשים בעבר וגם את איך שרכבת ישראל התפארה בזה שרכשו קרונות נגישים. משמעות של מילה "ניגשות" זה אפשרות לעבור/להכנס באופן עצמאי וברכבת המכשול העיקרי זה כניסה ויציאה מקרון. רכבת ישראל עושה משהו כדי להראות שהם עושים משהו ולא כדי לפתור את הבעיות באמת. בשביל שיוכלו להגיד "מה הנכים רוצים? תראו אנחנו מתאמצים". יש לי חבילה של מקרים שתיעדתי שקרו לי ברכבת, שכללו פספוסי תחנות, אי אישור של הנסיעה כי "למנהל לא בא להתאמץ" או "אחרי 2 בצהריים לא מאשרים נסיעות להרצליה". או ביטוי כזה ממנהל של ת"א השלום "אתה לא בא יותר בשעה כזאת", ביטול של נסיעה (שתואמה איתם) שעה מראש והרשימה עוד ארוכה גם הזלזול שלהם. לא שומעים מהם אפילו "סליחה" כשמפספסים תחנה למכתבי תלונה אחרונים ששלחתי בינואר קיבלתי תשובה רק אתמול וגם זה בזכות פניה לגורמים מצתווחים וגלי צה"ל. נמאס כבר מה"חפיפניקיות" של רכבת ישראל שכביכול עושה מאמץ.
נגישות לקרונות נוסעים ברציף
גם אני הופתעתי לרעה לשמוע שלא הותקנו בקרונות הקומתיים החדשים כבשים (רמפות) חיצוניים לכסאות גלגלים, אבל כמו שכבר ראיתם מעל גבי הפורום, קרונות הנוסעים החד-קומתיים החדשים שיוזמנו יכללו כבשים כאלו בקרונות המתאימים. הכבשים האלו אמורים לאפשר גישה לקרון מכל גבהי הרציפים של רכבת ישראל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה