מנויי 013...

deisy

New member
../images/Emo124.gif מנויי 013...

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
(איריס יש 5
) אין לאגים! יש דודו מ 013
שעבד קשה כמה ימים, וסידר לנו לשחק כמו שצריך! המון תודה דודו!!!
ותודה ליעלי יקירתי
 

Guid

New member
/tapuzforum/images/Emo6.gif

עשית להם את השנה, למה ציפית? /tapuzforum/images/Emo6.gif סחתיין~ /tapuzforum/images/Emo9.gif
 

GינGית

New member
דייייי ברצינות !!! אני לא מאמינה

אני אוכל לבדוק רק בערב הצלחתם לשחק? אני לא מאמינה תודה לדודו ותודה גדולה ליעל (אני מקווה שגם אצלי זה עובד)
 
../images/Emo24.gif ממש שמחה שנגמרו לכם הלאגים!!../images/Emo219.gif

מה דעתכם עכשיו על GPQ שכל הגילד יוכל לבוא אליו בלי לקבל DC באמצע?
 

Guid

New member
והפעם,

תנסו לעשות אחד גם במוצ``ש, אוקיי? /tapuzforum/images/Emo6.gif
 

Don Nirtin

New member
לא../images/Emo87.gif

יש במייפל סטורי GUILDS- קבוצת אנשים שיש להם משהו משותף
בקיצורררררררררררררררררררר WOW זה לאנשים עשירים בלבד.
 

Guid

New member
לא מחייב שזה לעשירים בלבד,

גם בwow יש שרתים פרטיים~ /tapuzforum/images/Emo3.gif
 

dudster

New member
טוב טוב אני לא הזן של משחקי הרשת

בקושי עם סוליטר אני מסתדר. כל השבוע שיחקתי במייפל הזה, את הבריאות הרס לי
 

icy woman

New member
גם אני

לא אדם של משחקי רשת ותראה לאן הגעתי.... רמה 161 ושעכשיו בזכותך ימשיך לעלות רמות
בוא, בוא לGPQ ואז נראה אם אתה באמת לא איש של משחקי רשת
 

deisy

New member
למה קישטא? ../images/Emo46.gif

אנחנו מנסים למכר אותו למייפל ולמשחקי המחשב , אל תגרשי לנו אותו
דודו! תישאר!
 
למעלה