../images/Emo124.gif להתעורר !
חבר'ה, זה ממש לא בסדר שאנחנו נרדמים.. תחשבו על כל הקוראים השקטים של הפורום שנכנסים לפורום כל יום ומתים לקרוא משהו חדש (כן, אני מתכוון אליך
). אז זה הזמן להעלות הצעות: איזה שרשורים בא לכם לפתוח? עוד טריוויה? אולי מסוג אחר? לכתוב פנפיקס? לעשות איזה פרוייקט חדש? רעיונות והצעות יתקבלו בברכה
חבר'ה, זה ממש לא בסדר שאנחנו נרדמים.. תחשבו על כל הקוראים השקטים של הפורום שנכנסים לפורום כל יום ומתים לקרוא משהו חדש (כן, אני מתכוון אליך