להתעורר !

  • פותח הנושא Guy K
  • פורסם בתאריך

Guy K

New member
../images/Emo124.gif להתעורר !

חבר'ה, זה ממש לא בסדר שאנחנו נרדמים.. תחשבו על כל הקוראים השקטים של הפורום שנכנסים לפורום כל יום ומתים לקרוא משהו חדש (כן, אני מתכוון אליך
). אז זה הזמן להעלות הצעות: איזה שרשורים בא לכם לפתוח? עוד טריוויה? אולי מסוג אחר? לכתוב פנפיקס? לעשות איזה פרוייקט חדש? רעיונות והצעות יתקבלו בברכה
 

יניב1

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב, התעוררתי,

אבל האמת שאני עדיין ממש עייף ככה שרעיונות כבירים מהפכניים אין לי. אני מניח, כמו שכבר נאמר כאן, שב-1 לספטמבר כשהסדרה תחזור הפורום "יתעורר" מעצמו, למרות שאני לא חושב שהוא רדום מדי כרגע. בכל מקרה אם יהיו לי רעיונות אני אפרוץ בשידור חי
יום טוב לכולם!
 

SupeRonit

New member
בוקר..עכשיו_אמצע_הלילה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

העירו_אותי_בשביל_ללכת_להפקיד_בבנק_5555_ש"ח-אחרת_הייתי_ישנה_עוד_שעתיים_שלוש................מוקדדדדדם
 

girlontop

New member
אני מבטיחה ספיישל רכילות גדול../images/Emo20.gif

אבל רק לקראת סוף השבוע...והפעם הרכילות אמיתית למדי! סתם שאני אדע אם לטרוח - מעניין אתכם לדעת מי גיי ומי לא מבין השחקנים והשחקניות (עבר והווה)? צהוב, נכון, אבל תודו שאתם מתים לדעת מי שתי השחקניות שניהלו רומן לוהט במשך כמה שנים?
 

Guy K

New member
בטח! בטח! בטח!

ולמרות שיש לי הרבה מה להגיד בנושא אני מחכה קודם כל להודעה שלך
עכשיו אני במתח (אז תזדרזי!)
 
שלום!

הממ.. בטח אף אחד כאן לא מכיר אותי, הייתי קצת כשעוד היה פורום לכל האופרות סבון ביחד, אבל מאז שהתחלתי ללמוד לפני שנה (ועכשיו גם לעבוד ולטחון משמרות), בקושי יש לי זמן לכתוב, ובעיקר לצפות. אז בכל זאת אני אציג את עצמי - אני נועה, צופה ותיקה מאד מאד של "היפים", ובעצם חסרות לי רק השנה וקצת האחרונות שלא ראיתי (למרות שאני תמיד קוראת את התקצירים בעיתון). בכל מקרה - אשמח לשרוץ כאן אולי קצת יותר. פעם כתבתי בפורום "אופרות סבון" טריוויה על היפים - נראה אם אני אצליח למצוא את זה ולהעלות את זה...
 
למעלה