יעלבל את לא יוצאת לי מהראש

יעלבל

New member
אני צריכה הפסקה...

אני רעבה והולכת לאכול... אם אתם רעבים אז תתכבדו ותשטפו עניים במה שהיה בנגלה הקודמת והבת שלי הנציחה במצלמה....
 

יעלבל

New member
והנה מי שהכי אוהב את העוגיות... ../images/Emo3.gif

תכירו... זה ארתור המלך
 
חברה אפשר לפתוח מסעדה וקונדיטוריה מ

חברה אפשר לפתוח מסעדה וקונדיטוריה מהמטעמים שמובחים שהוגשו. חבל על הזמן!!!!! משה
 
"טוראט קפה ומאפה" - יוכלו להנות

ממנו רק "מטקטקים" למיניהם (מינימום אנשים שקורצים בעין ימין). ובמקום כוס של טיפים תהיה חבית של טיקים.
 
נרשום על השלט בכניסה .. ../images/Emo26.gif

"גברים ממאדים, נשים מנוגה והטוראטניקים מהירח. ברוכים הבאים לקפה ומאפה מעולם אחר"
 

יעלבל

New member
אלי אני חושבת שאת

בביזנס הלא נכון....את צריכה להיות קופיריטרית...מאיפה כל הסלוגנים האלו? את גדולה....כבר אמרתי לך מזמן...
 

הלנה

New member
אני רוצה שתקדישי לי..

את הביסקוטים עם האגוזים.. שכל כל הזכירו לי את ארה"ב ואת השעות הרבות שהיתי מבלה בבית קפה לבד עם הקפה, הביסקוטים והמכתבים שהיתי כותבת והדמעות מגעגועים לארץ.... (אבל משום מה כל זה נשכח ורק נשאר הטעם הטוב של הביסקוטים..). יעל, את מדהימה!! ומאד שמחתי לפגוש אותך שוב.
 

יעלבל

New member
אז חזרתי מהסאונה אצל

רופאת השיניים.....יאו...איך אני בלחץ כשאני צריכה להגיע עם הבן לרופאת שיניים....פה הוא זז, שם מגרד לו, פה קופץ לו, פה לא ברור לו, שם זה מטריף אותו....ואני כולי שוחה בים של זיעה..... אז הלנה'לה - מקדישה לך את הביסקוטים הכי הכי טעימים שיש לזכר הזכרונות, הדמעות והגעגועים....וסומכת עליך שתעבירי לאורית שאכלה לכולם את כל הביסקוטים. חומרים: 3/4 2 כוסות קמח 2/3 1 כוסות סוכר 1/2 כפית מלח 1 כפית אבקת אפיה קליפה מגוררת מ- 2 לימונים קליפה מגוררת מתפוז אחד 3 ביצים 3 חלמונים (כן, כן, רק חלמונים) 2 כוסות (200 גר') שקדים שלמים, לא קלויים ולא קלופים 2 כוסות (200 גר') אגוזי לוז שלמים, לא קלויים ולא קלופים (הערה לגבי האגוזים והשקדים- לא להחליף בסוגים אחרים...פשוט לא טעים) אופן ההכנה: לערבב הכל לעיסה אחת....קשה אבל אפשרי. לחלק ל4 (עם ידיים שכל פעם תרטיבו אותן מעט במים) וליצור 4 כיכרות קטנים (צרים וארוכים...משהו כמו 15-20 ס"מ). להניח על תבנית מרופדת בנייר אפיה כשבין כל כיכר וכיכר מפרידה חתיכת נייר אפיה (מעין חומה) שתמנע הדבקות הכיכרות. הכיכרות מתפשטות לרוחב כך שאם תניחו אותן יחסית קרובות הן תהיינה מוגבלות. לאפות כ-20 דקות בטמ"פ של 180 מעלות. על פני הכיכרות נוצר קרום קשה והן מוצקות למגע. להוציא מהתנור ולצנן. לפרוס את הכיכרות לפרוסות דקות (אני פורסת במכונה) ככל האפשר. להחזיר לתנור ולאפות עוד 10-20 דקות עד שהן יבשות וקשות....תבדקו. הפרוסות הקטנות - אלו שבתחילת ובסוף הכיכר נאפות מהר מאוד אז שימו לב שלא ישרף..
 

יעלבל

New member
והחוב האחרון...

המטבלים: הראשון (מהאניטרנט בשדרוג שלי) - מיטבל פרומעז: 1 גליל פרומעז 3 קוביות שום מלח פלפל 2 כפות שמן זית 3 כפות שמנת מתוקה 1 שמנת חמוצה חב' עירית (גזורה במיספרים דק דק) לערבב הכל במגמיקס. אם נשארות חתיכות פרומעז - להוסיף נוזל (שמנת חמוצה, מתוקה, חלב...מה שבא אבל מעט כל פעם). השני - מיטבל עגבניות מיובשות: לקנות שקית עגבניות מיובשות (לא בשמן זית). להכניס לסיר עם חבילת שמנת מתוקה ו- 4 גבעולים של רוזמרין טרי. לבשל על אש קטנה כ- 10 דקות. לצנן. להכניס למגמיקס + 2 קוביות שום, 4 כפות שמן זית וחבילה של גבינת שמנת (ריחמתי עליכם אז השתמשתי בגבינת שמנת 5%). וזהו..... רק דבר אחד אני לא מגלה וזה היין.....אתם יודעים - נכנס יין יצא סוד אבל במקרה הזה זהו סוד שאני שומרת לעצמי. הכנתי גם את זה שטעמתם ובדומיז'נים עומדים - מוסקט אלכסנדרוני, קברנה סובניון ומוסקט ורוד שאני מקווה שלמפגש הבא יהיו מוכנים ואביא לכם לטעום. אז בנתיים, שיהיה לכם מה לעשות....ועובדת על ההפתעה לבעל של חגית (יש לי קצת בעיות טכניות בעניין אבל אתגבר ואשלח).
 
יעל .. אני נשבע לך שעוד מתכון אחד

ואני חוסם אותך מהפורום לצמיתות
יש גבול כמה אפשר להתעלל ככה בבני אדם רעבים
 
בנות הקשיבו נא ../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

כל בנות הפורום . נא להכין את כל המתכונים שיעל נתנה כאן , ולשלוח אליי לטעימות . אחרי שאחווה דעתי אגיד אם צריכים שיפורים .. אז נא להתחיל לאפות ולשלוח אליי . תודה .
 

mickya

New member
תודה לכלכם על ערב קסום

.שגם לי לא יוצא מהראש. הקולינריות שהפגנתם כלכם היתה מדהימה. ..הארוח המושלם של אבי ראוי לציון. ..חויית הביקור בבוטיק הטיקים היתה מרנינה במיוחד. תודה לכלכם גם על ההתייחסות ליום הולדתי. .בברכה מיקי
 
למעלה