../images/Emo124.gif טם טם טרם
וידוי אני בהריון
וכנראה שזה באמת קורה. בשבוע שעבר היינו בשקיפות וראינו את העוברונת הקטנה (לא ראו בולבול אז בנתיים זה היא..) ולפני כן היינו פעמיים ב US רגילים אצל הרופא שהיו מקסימים ומרגשים.... ועדיין קצת קשה לי להאמין שזה באמת קורה .... כבר סיפרנו להורים ולכמה חברים קרובים... ובגלל זה שבזמן הקרוב כבר לא נוכל לנסוע לשום מקום אז גם קפצנו ללונדון (בעלי נסע בעניני עבודה ואני כטרמפיסטית...) ומרוב שמחה והתרגשות אני פשוט לא מאמינה.
וידוי אני בהריון