טם טם טרם

סם2

New member
../images/Emo124.gif טם טם טרם

וידוי אני בהריון
וכנראה שזה באמת קורה. בשבוע שעבר היינו בשקיפות וראינו את העוברונת הקטנה (לא ראו בולבול אז בנתיים זה היא..) ולפני כן היינו פעמיים ב US רגילים אצל הרופא שהיו מקסימים ומרגשים.... ועדיין קצת קשה לי להאמין שזה באמת קורה .... כבר סיפרנו להורים ולכמה חברים קרובים... ובגלל זה שבזמן הקרוב כבר לא נוכל לנסוע לשום מקום אז גם קפצנו ללונדון (בעלי נסע בעניני עבודה ואני כטרמפיסטית...) ומרוב שמחה והתרגשות אני פשוט לא מאמינה.
 

shmupit

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gifמזל טוב

 

סם2

New member
לא ממש מתקדם...

בסך הכל בשבוע ה14 ועוד לא רואים כלום - חוץ מציצי (ענק) ואין לי מה ללבוש - חולצות סוודרים וכו.. כי הרוב פשוט צמוד מדי וזה די.. מביך או כמו שבעלי מגדיר את זה - לארה קרופט
 
מה התאריך לידה המשוער שלך? כי

נראה לי שאנחנו ממש צמודות. גם עלי כבר לא עולים הבגדים מלפני ההריון, והחזה גדל במידה אחת, אני קנמיתי שני זוגות מכנסיים, אחד בקסטרו ושני בסתם חנות (עלה 50 ש"ח)עם גומי, לא של הריון ולקחתי מאחותי בגדים רגילים במידה יותר גדולה ממה שהייתי ובינתיים זה מספיק לי. יש לך בטן כבר?
 

סם2

New member
לא הספקתי....

ולא, אין לי כל כך בטן המותניים טיפ´לה התרחבו ו...הציצי כמובן גם אני התחלתי לשנורר ופה ומשם בגדים אני מקוה לעבור את החורף בלי קניות מיוחדות כי אני מאד מקוה בחורף הבא להיות אמא (!) במידותי הרגילות....
 

karenh

New member
../images/Emo65.gif המון המון מזל טוב

ושימשיך קל ובריא
 
למעלה