אוף../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
כבר העלתי הסברי תהליכי ניקוי, ולכן אני לא אחזור על עצמי. (איזי, חפש בהיסטורי של הפורום...
) אבל בכל מקרה- ניקוי ג´נטים עם נפט אינו מומלץ למקרה שך ג´נטים צבועים, וכן יש הסוברים שנפט הורס את הגומי בצמיג (ואני מוכנה להתערב איתכם שאת פאוזי למשל לא מנקים במקלות אוזניים...) לפיכך- PJ1 מייצרים גם חומר לניקוי ג´אנטים. חומר פצצתי. אפשר כמובן להשתמש בו גם במקומות אחרים בהם השפריץ שמן השרשרת. אתה פשוט תתחיל להנות מניקוי האופנוע- באחריות. לגבי רסס ונגב ומוצרי דומים: שימו לב!!! לא כל המוצרים האלה בריאים לאופנוע. למשל- המוצרים של חברת "סנט מוריץ" חזקים מאוד, ועלולים להוריד צבע !!!!! (מסיר השומנים שלהם, לכל מי שיעיז לנקות עם זה את הג´אנטים, עלול להמיס את המתכת שממנה עשוי הג´אנט!!!) אני ממליצה לנקות כלי זכוכית (מראות, לוח שעונים, ואפילו פייריניג- למי שמעדיף לא לקנות את הספריי סיליקון לפיירינג) עם חומר ניקוי לחלונות עדין, לא סנט מוריץ כאמור, אך אנא שימו לב: אם רשום כי יש בחומר הניקוי גם סיליקון- השתמש במטלית חדשה (אני מדגישה: לא נקייה משומשת אלא חדשה!), כי אחרת סיבי הבד במטלית לא יחליקו מספיק טוב את הסיליקון, והתוצאה תהיה ניקוי "מלוכלך"- עם הרבה סימנים. כמו כן את החומר יש לשים על האופנוע רק אחרי שיובש האופנוע (אפילו עם חומר לחלונות), אחרת הסיליקון לא ייתפס טוב, ושוב נגיע לתוצאה של ניקוי "מלוכלך". סיליקון, חולת ניקיון. (ובילבי חזתה בהדגמה קלה של הניקוי, ויצאה עם כאב בטן מצחוק...)