../images/Emo122.gif

פרינציפ אני לא כותבת פעם נוספת את מסע הכומתה שעבר עליי בחג. כתבתי מגילה שלמה... אבל נאדה.. נעלמה כאילו לא נכתבה. בחיי שלחצתי על "שלח" בחיי מישמיש מפלוגה ג´
 

טאקילה~*

New member
תתקשרי אלי לקלינקה ...../images/Emo132.gif

ספרי לי מה עבר עליך במסע המפרך מאוד מקווה שנהנת..מפלוגה ג´
 

sahr12

New member
היית לוחצת BACK....ושוב שלח..

חבל זו בטח חוויה......לקרוא..... תתקרבי רגע....המממ איזה ריח.....
 
נו טוב...

שש בבוקר... הציפורים עדיין לא התעוררו.. אבל מסתבר שאצלנו בחגים יש כיתת כוננות שהחוקי שלי מארגן ומאמן אותה. במשך השנים הסתבר לי שאני חלק מהכיתה הזאת, או יותר נכון שפן הניסויים. מה לא עושים כדי להוכיח לו שיש לו אישה עם כושר קרבי (עלק), ורוח ספונטנית? אז ארזנו את עצמנו, שני אוהלים ( לו ולי, אם כבר אז כבר סקס בטבע), אוהל לדרדסים ( מה ´כפת לי שיתחרעו על האוהל?) משקפי שמש, משקפי צלילה, בגדי ים (את שלי בכאילו לא מצאתי, פאדיחה).. העמסנו מכל הבא ליד, ויצאנו צפונה... כרגיל איך שאני מניעה, אווו שכחתי לספר לכם, מי הנהגת בבית? כמובן....אני !! כל הג´מעה נרדמה....רק אני והדיסקים שלי נשארנו ערים. נפגשנו עם חברים, ונסענו לרמת הגולן ( עלק טיול ג´יפים).. חשבתי טיול טיול...יעני כמו תיירת, יושבת במזגן וצופה על הנוף. פחחחח...."יאללהה הגענו לרדת כולם". "בובה קחי מים, כובעים לילדים, מתחילים במסלול". "הלו, אמרת טיול ג´יפים...סיננתי כמעט בוכה", "נו בחיי....כולה 10-15 ק"מ...קטן עלייך..." מתבוננת בעיניהן הכמעט בוכיות של חברותיי, הבנו שאין מנוס, חייבים להתחיל לצעוד. אחרי 5 ק"מ...ניסיתי להתסיס את הילדים שקשה לנו, נאדה...אלה חשבו שהם בסיור מודרך בלונה פארק. "קוקי כמה מטרים נשארו לנו ?" שאלתי כמעט בעילפון טוטאלי... "משו כמו 10 ק"מ" אמר מפקד הפלוגה ( החוקי שלי שיחיה).. "לא קשה לך נכון?" "מפיתום קשה, קלי קלות, תראה כמו אילה אני בשטח"..בא לי לבכות. אל תשאלו על הדרך חזרה.... אני חושבת שעשיתי אותה בעיניים עצומות כמו נרקומנית עם סמי הזייה. "אני גאה בך" אמר המפקד, ידעתי שאת בכושר... אבל הפאנץ´ ליין היה, אחרי שאזרתי כוחות מחודשים מסע חתירה מטורף בקאייקים בירדן, הראתי ל"קוקי" שלי מי ה"גבר" כאן... (שכח מי היתה אלופת הארץ בשייט מפרשיות.) חזרנו הביתה מרוצים, מאושרים, מסריחים מכל הג´יפה... עד עכשיו אני מכבסת ותולה את השאריות של החג. חק שמייח מישמיש סגן מפקד פלוגה ג´
 

sahr12

New member
חחחחחחחחחחחח מישמיש.....

כמו איילה בשטח.......הרגת אותי.....חחחחח
 
../images/Emo12.gifיו יו יו בדיוק לפני שבועים היה

טיול כזה מתוכנן מהעבודה של בעלי לכמת הגולן טיול גיפים ובירדן שייט וכמובן בית מלון בטבריה וכל זה היה מתנה שבוע לפני ראש השנה מתנה מהעבודה לפי איך שתארת את זה זה היה נשמע פויה, טוב שלא הלכנו בסוף מזל
 
האמת היא... ../images/Emo9.gif

שאני קוטרית מלידה. מקטרת ועושה... כל הכיף הוא לבכות ולעשות. אחרי הכל החוויות הן אלו שנשארות. היה אדיר... בעלי התקשר לפני שעה הביתה ושאל.. "מה שלומך אילה שלי? אולי תבני שוב את האוהל בחוץ על הדשא? יש כמה דברים שלא הספקנו אתמול"
 
נו טוב..

רק כדי שיהיה לך יותר כיף בזמן שאת צעדת, התעייפת,נזלת,וכו´ אני גם נורא התאמצתי. שכבתי על הספה מזגן מוזיקה ברקע וחשבתי אם להעביר את הדפים בספר מצד ימין לשמאל או משמאל לימין לאכול ענבים ירוקים או אדומים
חג שמח יפה שלי
 
../images/Emo93.gif איזה פיספוס...

|נשיקהיכולתי לשכב איתך על הספה, ולקלף ממך את כל הדפים. נשיקות קוקיה שלי
 

giulietta

New member
נשמע ממש כייף

בשמחה הייתי מתחלפת איתך מיש. ג´ול מחסנאית טבחית מש"קית ת"ש
 
ג´ולי ג´ולי...

היכוני למסע הקרוב... המסע יתרחש בשבת הקרובה, עלייך להצטייד במצברוח טוב, רצוי להתאמן על שרירי בטן וכפיפות שמיכה לפני המסע... מומלץ להגיע עם לבוש הולם ( טייטס צמודות וגופיה חשופה ) ולהשאיר את פולחן הקיטורים הלאומי בבית עם הילדים והבעל. מוזמנת קוקיה. מישל מארגנת מסעות כומתה לגניזה
 

giulietta

New member
בואי נראה:

מצברוח טוב, אין בעיה (אני אקרא שחר33 לפני
) שרירי בטן - יומיים של חג פיתחו אותם יפה
קיפולי שמיכה - אני אלופה, כל היום מכבסת תולה טייטס צמודים? למה מה קרה? הולכים להפחיד מישהו?
חוצמזה, נראה לי, אין בעיה
 

סנדי32

New member
יא מה את רוצה אין כמו הליכה בטבע

זה נותן "אנרגיות" עושה "ספורט טבעי" מחטב את ה"שוקיים"(צלוטיס) בכייף הייתי מוכנה להתחלף איתך מואההההההההההה
[URL='http://'] גמר חתימה טובה[/URL]
 
למעלה