ניקול... התרגשתי לשמוע את קולך... את שרה פשוט חלומי! היה מקסים!
S Sweepaaa New member 26/4/04 #1 ../images/Emo12.gifניקול... התרגשתי לשמוע את קולך... את שרה פשוט חלומי! היה מקסים!
מ מיקי גבע New member 26/4/04 #4 נעה! אם היית קוראת את ההודעות שאני משאיר לך כבר כמה זמן באיי סי קיו אז היית רואה שגם אני מרגיש ככה!
N N i c o l e New member 26/4/04 #5 האייסיקיו שלי מת.... יחד עם המחשב שמת כבר חודש.... (אני כותבת מהמחשבים של האחיות שלי...