ניקול...

Sweepaaa

New member
../images/Emo12.gifניקול...

התרגשתי לשמוע את קולך... את שרה פשוט חלומי! היה מקסים!
 
נעה!

אם היית קוראת את ההודעות שאני משאיר לך כבר כמה זמן באיי סי קיו אז היית רואה שגם אני מרגיש ככה!
 

N i c o l e

New member
האייסיקיו שלי מת....

יחד עם המחשב שמת כבר חודש.... (אני כותבת מהמחשבים של האחיות שלי...
 
למעלה