אולי פשוט תצטרף לפורום? ז"א... מה זה? אתה ילד קטן שמשחק? או שאתה כבר בפורום... יאללה... קלטנו... או שתגיד מה שאתה רוצה או שלא יודעת מה תעשה... זה ממש ילדותי מה שהולך פה... ואם אתה ב'מת מתכוון לאלבום החדש... אז... הלו
כאילו... תפתח ת'עיניים... כל העמודים האחרונים מפוצצים בחומר עליו...