מכה שנית!

nbarby

New member
אההה... לקח לי זמן להבין... נראה לי

שמדובר בדיסק החדש של אבריל... -הוא עוד מעט יוצא...
 
או.קיי... "בקרוב זה בא"...

אולי פשוט תצטרף לפורום? ז"א... מה זה? אתה ילד קטן שמשחק? או שאתה כבר בפורום... יאללה... קלטנו... או שתגיד מה שאתה רוצה או שלא יודעת מה תעשה... זה ממש ילדותי מה שהולך פה... ואם אתה ב'מת מתכוון לאלבום החדש... אז... הלו
כאילו... תפתח ת'עיניים... כל העמודים האחרונים מפוצצים בחומר עליו...
 

sk8tergirl

New member
תתחדשי על הניק../images/Emo70.gif הוא גדול../images/Emo70.gif

אם כי אני הייתי כותבתAvril's FREAK
 

sk8tergirl

New member
../images/Emo3.gifהיא התכוונה לבקרוב זה בעע.

(
החלפתי לו ת'שם) כי אמרתי:"תפרט/י".
 
למעלה