ו ו י ז י ת
New member
../images/Emo108.gif*חוששת*
קוראים לי שאיה, אני כותבת די הרבה זמן.. ובדרך כלל משתמשת באמצעים אומנותיים זאת יצירה שאני מאוד אוהבת, אבל אני לא יודעת למה אתם מצפים, ומה זאת יצירה טובה או משהו כזה בשבילכם :] אז ממ.... כל תגובה תתקבל בברכה וכך אוכל לשפר את היצירות.. אבל תיהיו נחמדים.. כי גם ככה אני מפחדת סתיו היא ישבה בין העלים הכתומים שהיו על הארץ, אסופים לערימות, וחכתה. היא לא ידעה למה היא מחכה, אבל היא חיכתה. אולי קיוותה שהיא תחזור? שתחבק אותה ותנשק, שתשעין ראשה על כתפייה והיא, תעביר את ידה החיוורת על ראשה ותגיד שהכל עבר, שהיא פה? היא תיארה אותה, בפעם האחרונה שראתה אותה היה קיץ. שפתייה התעבתו למין חיוך מסכן ועלוב ועינייה היו כבדות, היא ניסתה לתת לה את התחושה שלא נורא, שדהן תמיד יהיו ביחד ושזאת רק תקופה. עתה, היא יושבת על האדמה, בין העלים הכתומים שהיו על הארץ, יושבת, ומחכה.
קוראים לי שאיה, אני כותבת די הרבה זמן.. ובדרך כלל משתמשת באמצעים אומנותיים זאת יצירה שאני מאוד אוהבת, אבל אני לא יודעת למה אתם מצפים, ומה זאת יצירה טובה או משהו כזה בשבילכם :] אז ממ.... כל תגובה תתקבל בברכה וכך אוכל לשפר את היצירות.. אבל תיהיו נחמדים.. כי גם ככה אני מפחדת סתיו היא ישבה בין העלים הכתומים שהיו על הארץ, אסופים לערימות, וחכתה. היא לא ידעה למה היא מחכה, אבל היא חיכתה. אולי קיוותה שהיא תחזור? שתחבק אותה ותנשק, שתשעין ראשה על כתפייה והיא, תעביר את ידה החיוורת על ראשה ותגיד שהכל עבר, שהיא פה? היא תיארה אותה, בפעם האחרונה שראתה אותה היה קיץ. שפתייה התעבתו למין חיוך מסכן ועלוב ועינייה היו כבדות, היא ניסתה לתת לה את התחושה שלא נורא, שדהן תמיד יהיו ביחד ושזאת רק תקופה. עתה, היא יושבת על האדמה, בין העלים הכתומים שהיו על הארץ, יושבת, ומחכה.