• פותח הנושא t-man
  • פורסם בתאריך

t-man

New member
ראיון אישי עם קוסטה-MetalliKosta

אני רוצה להתחיל בכמה מילים אישיות-ג'יי המרואיין הקודם בחר את המרואיין הבא לפני כשבועיים,המראויין הבא היה אמור להיות אביחי ז"ל,בשבוע האחרון אני מרגיש אשם על זה שלא מצאתי את הזמן לערוך איתו את ראיון הזה שיכל להוסיף לנו רבות בהיכרות שלנו עם אביחי,זה גם מראה לנו כמה חשוב הראיון הזה,כמה חשובה ההיכרות הזאת ביננו כקהילה. יהיה זכרך ברוך אביחי-לעולם לא נשכח אותך
הנה הרעיון הכללי של הראיון: בכל כמה ימים יפתח ראיון חדש עם חבר פורום אחר. כל חבר פורום רשאי לשרשר שאלות לראיון. אנא נסו לשמור את שרשורי הראיון ממוקדים במרואין. אם אתם מעונינים להגיב או לפתח שיחה על אחד הדברים שנכתבו בראיון, אנא פיתחו על כך שרשור חדש. אם אתם מעונינים לשאול שאלה על מהות הראיונות או לברר פרט טכני כלשהו, עשו זאת בהודעה חדשה או במסר. כמו כן אתם מתבקשים לא לכתוב הודעות הקפצה לראיון, המרואין ידע לחפש את שרשור השאלות גם אם יעבור עמוד ותשובותיו כבר יקפיצו את הראיון כולו. אנא שימרו על הראיונות חיובים, אל תשאלו שאלות מביכות, כאלה שנועדו לפגוע במרואין או ליצור ויכוח מיותר. כמובן שאף מרואין אינו מחויב לענות על שאלות שאינן נעימות לו. עם זאת, נבקש להתיחס לכל השאלות, גם אם רק במילים "אעדיף שלא לענות על זה", על מנת שלא תווצר הרגשה לא נעימה של דילוג על חלק מהאנשים. כל מרואין בוחר את המרואין שיבוא אחריו. במהלך הראיון יש לשלוח מסר לאדם שתרצו לראיין אחריכם ולשאול אותו אם הוא מעונין בכך. אם התשובה חיובית, שילחו לי את השם שלו והראיון איתו יתחיל מיד בסיום הראיון איתכם. אם התשובה שלילית, המשיכו לחפש. אם לא הצלחתם למצוא חבר פורום שמעונין להתראין אחריכם, פנו אלי ואנסה לעזור לכם למצוא מישהו. מומלץ לפנות לחברי פורום שאינכם מכירים על מנת להפיק יותר מהראיון איתם וכדי שנגיע לכמה שיותר אנשים. נא לא לפנות לחברי פורום שכבר התראינו. לא יתקיים ראיון עם חבר פורום שרואיין בעבר אלא לאחר תקופה ארוכה. אנחנו ניצור ארכיון ראיונות אישיים בחלק מאמרים. המרואיין של היום הוא לאחר מקוסטה הידוע בכינוי MetalliKosta.
 

kendog keds

New member
אל תרגיש אשם טל. לא יכלת לדעת

שאלות לקוסטה: היכן נולדת? מתי באת לארץ? (אני שואל רק בגלל השם כי לא נראה לי שהיו קוראים למישהו שנולד בארץ קוסטה. אז אם כן נולדת בארץ- למה קוסטה?)
 

MetalliKosta

New member
תשובה לניר

נולדתי ברוסיה (במוסקבה) באתי לארץ בגיל 4 ו-11 חודשים. 12 שנה בארץ.
 
שאלות לקוסטה

1.מתי התחלת לראות האבקות? 2.מאכל אהוב? 3.מתי התחלת לצפות בECW, ולמה התחלת?
 

MetalliKosta

New member
תשובה

1.כמו הרוב,קצת לפני רסלמניה 9,מה שאומר שאני כבר 11 שנים בעסק. 2.עניתי להרן 3.הממ ידעתי מה זה ECW מ-97 בערך,בגלל הפלישה שלהם ל-WWF וההזכרות של מורג בפנאי פלוס בהקשר שלהם. ראיתי את הארגון פעם ראשונה,קצת אחרי שעשינו אינטרנט,איפשהו בשנת 2000. הקרב הראשון שראיתי היה סאבו נגד RVD,אבל אני לא זוכר איזה קרב זה היה מסדרת הקרבות בינהם. התאהבתי מיידית ומשם זה היסטוריה.
 

haranISmafisto

New member
מוהאהאהאה

שאלות לקוסטה: למה אתה הומו?!?!? חח סתם בצחוק הנה השאלות... -משקה שאתה הכי אוהב? -מאכל שאתה הכי אוהב? - חלום שאתה רוצה שיתגשם -להקה אהובה? -חייה אהובה? - מקצוע שאתה הכי אוהב בבית ספר -ירקות, כן או לא? אם כן איזה? - שיר אהוב -אתה פוגש אותי בסוף בהופעה?
 

MetalliKosta

New member
תשובות

1.קולה,בירה וקבאס בתיקו משולש. 2.פיצה ומלא דברים על האש (לא ביחד יעני) 3.וואו לא יודע,יש הרבה. החלום הנוכחי שלי זה להיות בהולנד מתישהו לפני הצבא ואם כבר להיות בהולנד אז להיות בהופעה של איזשהי להקה שאני אוהב. 4.להקה? הממ פנטרה,איירון מיידן ופינק פלויד 5.חיה אהובה? כלב. 6.מקצוע אהוב? אהבתי היסטוריה,אבל כבר עשיתי את הבגרות שנה שעברה,כרגע זה תנך רק בגלל המורה שמלמד אותי שהוא הבן אדם הכי כלי בעולם. 7.ירקות כן...פלפל,עגבניה 8.שיר אהוב? וואו יש המון,זה משתנה כל הזמן,אבל אני חושב שבגדול זה: cowboys from hell-pantera fear of the dark-maiden walk-pantera פייד טו בלאק,ONE,מאסטר אוף פאפטס של מטאליקה Empty words של דת' ודברים קלאסיים וישנים כמו הוטל קליפורניה של האיגלס,קרייזי טריין של אוזי,סטרוואי טו הבן של זפלין ו"עוד לבנה בחומה" של פינק פלויד
 

MetalliKosta

New member
וכן אני פוגש אותך שישי הבא

בהופעה...וגם את רהב אם הוא יבוא.
 
שאלות.

האם אתה בכללית שמח בחיים שלך? איזו תקופה הכי אהבת בWWE\F? מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי, חוץ מכל דבר שקשור לרסלינג? מה אתה מתכנן לאחר הצבא? באילו 5 מילים היית מגדיר את עצמך? מה היה הדבר הכי מביך שקרה לך אי פעם?
 

MetalliKosta

New member
תשובות

האם אתה בכללית שמח בחיים שלך? כן אני משתדל להיות אופטימי וכל השיט הזה. איזו תקופה הכי אהבת בWWE\F? הכי אהבתי את 97-00,השיא שלהם מבחינת יצירתיות,גם דברים דפוקים נראו אז טוב. מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי, חוץ מכל דבר שקשור לרסלינג? לשם הפרוטוקול אני לא מתעסק כל היום ברסלינג. התחביב האהוב עליי זה מוזיקה. לשמוע,לראות,לנגן. אני גם אוהב מאוד לצאת עם חברים. לראות טלוויזיה פה ושם,שעה-שעתיים ביום,לא פריק של טלוויזיה כמו שהייתי בגיל צעיר יותר. מה אתה מתכנן לאחר הצבא? שאלה קצת קשה,כי יש לי עוד שנה עד הגיוס ואז עוד מינמום 3 שנים (בעיקרון אני רוצה להמשיך להיות בצבא אבל זה בטח ישתנה) אז אני לא יודע מה יהיה איתי עוד 4 פלוס שנים. בעיקרון אני רוצה להיות בחו"ל (הולנד או ארה"ב) איזה שנה ואז ללכת ללמוד משהו באוניברסיטה. באילו 5 מילים היית מגדיר את עצמך? בעע שונא את השאלות האלה. מצחיק,חכם,עצבני לפעמים,מטורף לפעמים ורציני כשצריך. מה היה הדבר הכי מביך שקרה לך אי פעם? לא יודע,לא קופץ לי משהו לראש כרגע. אז אני סתם אכתוב את הפאדיחה האחרונה שאני זוכר,באיזה אירוע משפחתי,פתחתי איזה בקבוק יין או משהו ובטעות עם היד העפתי כוס ושברתי אותה,ובדיוק לפני דקה אישתו של אחי הזהירה אותי שאני תמיד עושה את הדברים האלה...חה קטעים.
 
בקר את WCW שאלות

מישהו אמר שאני צריך כותרת מקורית?
1. קרב/פרומו/משקה אלכוהולי-לא-מזוהה בלתי נשכח בשבילך ברסלינג, WWE או כל ארגון אחר (כלומר, קח משהו מ-ECW). 2. מתאבק אהוב כלשהו שכל העולם שונא, מלבד ארנסט מילר? 3. מהיכרות איתך, זו שאלה קשה: יש משהו שכן אהבת ב-WCW? 4. מה תעדיף: שהמשחק היחיד שתוכל לשחק בו יהיה WCW Thunder, או שהדיסק היחיד שתוכל להקשיב לו יהיה של בריטני ספירס? 5. מי הבנאדם/דמות האהובים עלייך, מחוץ לרסלינג (סרטים/מוזיקה/אנשים אמיתיים)?
 

MetalliKosta

New member
מבקר את WCW ניגגה

קרב\פרומו בלתי נשכח: יש הרבה...קרבות: אוון הארט נגד ברט הארט,פולי נגד טייקר ממלך הזירה,רמון נגד מייקלס מרסלמניה,RVD נגד סאבו,RVD נגד טאז,רייבן נגד דרימר ועוד ועוד... פרומואים: אוסטין בא כאיש קופריישן,אבל בסוף מתחרט ומכסח את וינס (אחרי מניה 14),האנטי הארדקור של פולי,דאגלס זורק את המסורת והחגורה של NWA. זה מה שקפץ לראש אבל בטח יש עוד מתאבק אהוב שלא הכי סובלים אותו הממממ לא יודע אם לא סובלים,אבל ריינו לא ממש מוערך בפורום ואני אוהב אותו,ככה גם רייבן ודרימר. המשחק WCW ת'אנדר...סקוט לא מבין כלום,זה אחלה משחק! או שלא...אבל עדיין עדיף מבריטני,למרות שיש לה כמה שירים שאפשר לשמוע. דמות,כבר אמרתי ג'יי מג'יי וסיילנט בוב. עוד דמות אהובה עליי ועל רבים,אל בנדי. במוזיקה יש לי הרבה מאוד הערכה לצ'אק שולינדר ז"ל הסולן והגיטריסט האגדי של דת' שנפטר לפני שנתיים מסרטן,הוא אחד האנשים היחידים שאפשר להגיד עליהם שהם היו גאוני מוזיקה,המציא את הדת' מאטל,היה מלחין גדול וגיטריסט מעולה. גם קליף בורטון ז"ל,הבאסיסט של מטאליקה ששינה המון בכל מה שקשור לבס בלהקת מטאל,והוא זה שאחראי להצלחה של מטאליקה ולרוח השוברת שלה בשנות ה-80. (וואו זה נשמע כזה פלצני)
 

MetalliKosta

New member
עכשיו שמתי לב שפיספסתי שאלה

מהיכרות איתך, זו שאלה קשה: יש משהו שכן אהבת ב-WCW? לא כזאת שאלה קשה,אהבתי הרבה דברים. את תחילת האנגל של NWO,את הקרוז'וויטס,את הרעיון של תוכנית שבועית לפנים ולא קרבות ג'וברים מפגרים,את בנואה,ג'ריקו,גררו,מלנקו וכו' וכו',את הטוב מ-7 בין בוקר טי לבנואה ועוד ועוד
 

pufpuf

New member
שאלות

בנושא סרטים. מה הסרט האהוב עליך? בכית פעם מסרט? ואם כן, אז איזה? איזה ז'אנר של סרטים אתה הכי אוהב? מי השחקן והשחקנית האהובים עלייך?
 

MetalliKosta

New member
המממ אני לא בן אדם של סרטים

אבל בכל זאת מה הסרט האהוב עליך? ספרות זולה ומועדון קרב בכית פעם מסרט? לא...אבל הייתי עצוב פה ושם :) איזה ז'אנר של סרטים אתה הכי אוהב? קומדיה מי השחקן והשחקנית האהובים עלייך? הממ שחקן: אני אוהב את אדם סנדלר (חוץ מהקטע המסריח שהוא גנב ליידקור את השיר ההוא) שחקנית: לא יודע...ג'ינה ג'יימסון
 

BigD00

New member
אדון קוסטל'ה שאלון בשבילך...

מה לדעתך האירוע הכי טוב שECW הביאו לעינינו? איזה חולצה הכי אהובה עלייך? אתה אוהב ג'חנון ? ( אח..איזה שאלה ) אמממ...אתה אוהב במבה מתוקה? :)
 
אממ מה אני לא יודע עליך....

1. מה המקצוע שאתה רוצה ללמוד? אם אין משהו ספציפי אז באיזה תחום? 2. ציינת שאתה אוהב לנגן. במה אתה מנגן? 3. את מי היית מעדיף איתך במיטה מכל הדיוות שיש היום בWWE? 4. מה היית רוצה לעשות בצבא? קרבי? קרוב לבית? מקצוע שמעניין אותך? 5. סתם שאלה דפוקה כי לא ידעתי מה לשאול... אם מכבי חיפה לא תיקח אליפות, מי היית מעדיף שתיקח?
 

MetalliKosta

New member
תשובות לדניאל ואריק

דניאל 1.נובמבר לזכור 95,ברלי ליגאל 97,נובמבר לזכור 99 2.הא? החולצה שכתוב בה מה שכתוב בחתימה שלי. 3.לא טעמתי 4.איכס! לא! אריק 1.אין לי שמץ :( 2.גיטרה וסירים 3.המממ...טורי וילסון :) 4.קרבי 5.בני יהודה...עדיף ממכבי ת"א והפועל ת"א ושאר ה"מועמדות" (פחחח) לתואר
 

MetalliKosta

New member
תיקון לעצמי

במקום נובמבר לזכור 99,אני אומר גילטי אז צ'ארג'ד 99.
 
למעלה