משבעה יוצא אחד- התוצאות

tali44

New member
הייי........!!../images/Emo24.gif

מה קורה...?? כן, רק בגלל הפנים (היפות, א"א להכחיש) שלו הוא נשאר. הוא שר נחמד ואולי הגיע לו קצת לעבור את האודישנים וזה, אבל דיי, לא צריך להשאיר אותו יותר מדי. הגיד הזן שהוא יעוף והוא עף! ומה איתך, איך בחופש?
 

שירנאעה

Well-known member
סופסוף! נעשה צדק!../images/Emo105.gif

חבל שהוא לא עף קודם.. אבל העיקר זה קרה! נמאס כבר מהתופעה הזאת שחוזרת על עצמה בכוכב נולד.. של 'החתיך המושי מושלם '.. שמקבלתהילה רק בגלל היותי כזה ולא מעבר לזה.. בע. שונאת אי צדק. מה רע בנדב קדמון, מה?! נורא התאכזבתי שהוא לא עלה.. החופש סביר. מנסים להנות כמה שאפשר ולנצל..את יודעת.. איך את?
יש דרך לתקשר.. מסנ'/אייסי/משו ?
 

NP16

New member
נווווווווו למה הסדר הזה^$%##%&

הם היו צריכים להפריד בין הבנות כדי לתת סיכוי ששתיהן יהיו בגמר:(
 

תוכון1

New member
דווקא זה יותר טוב

לפי השיטה הזאת הסיכוי שתהיה לפחות בת אחת בגמר הוא גבוה יותר [66% מהחצי גמר הראשון], וזה מה שההפקה מאד רוצה. יש סיכוי גם לא רע ששתיהן יעלו בסופו של דבר כי אחת מהן תקבל אולי את המקום השלישי בשני חצי הגמר [במידה וחן יסיים מקום אחרון בחצי הגמר הראשון].
 

SpongeGil

New member
הידד! | שיט!

הידד! - דניאל בן חיים עף! האושר האינסופי שמציף אותי. חדשות טובות טייק טו. שיט! - אין גמר מושלם!
שלישיית הגמר שלי כרגע היא: מארינה, חן ובועז.
 

pumiki25

New member
נכון מאוד... ../images/Emo127.gif

לדורון אין סיכוי להביס את בועז ו/או שלומי. גם אם ייקח מקום שני - הוא יצטרך להתחרות, כנראה - במרינה מהחצי השני - יש להניח שחן ייקח ראשון. גם לשלומי אין סיכוי נגד מרינה או אליסה. אז יש לנו את בועז, חן - ואת מרינה שככל הנראה תיקח את המקום השני. נו...שוין. יכול היה להיות יותר גרוע
 

NP16

New member
למה שחן מקום ראשון? אתם לא אופטימים כבר??

דניאל עף מה צריך עוד כדי להיות אופטימים?
 

pumiki25

New member
אם לא חן, אז מרינה

ואז, חן ראש בראש עם שלומי או דורון...חן לוקח. לצערי, ההתפתחויות בשבועות האחרונים לא מותירים לאליסה הרבה סיכוי לעלות. זו דעתי, בכל אופן.
 

pumiki25

New member
ראיתי

ואתה - צפית בשבוע שעבר? לולא החסינות שקיבלה מהשופטים, אליסה הייתה עפה. אני לא יודעת מה איתך, אבל בעיניי זה לא בדיוק מבשר טובות.
 
אני לא חושב ששבוע שעבר ממש משנה משהו....

אם אליסה לא הייתה זוכה בחסינות, היא הייתה חוזרת בגלגל הצלה....ות'כלס - את לא ראית איך דניאל היה בין המקומות הראשונים ואתמול הוא הודח...פשוט מאוד, אנשים שאוהבים את אליסה חשבו שהיא מספיק טובה כדי לעבור שלב- משהו שאני מבטיח לך שמשהו כזה - לא יקרה שנית...
 
למעלה