התעוררות

מצב
הנושא נעול.
שורה תחתונה:
בין השנים 1927-1931

התעוררות

10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
שורה תחתונה:
בין השנים 1927-1931
נערכו רפורמות בתחבורה הציבורית הארץ-ישראלית המזכירות מאוד את אלו של היום. בשנת 1931 הבין המשטר הבריטי בארץ שאין מנוס מלהתחיל ולמזכ חברות תחבורה וכך היה. אז זה לקח 4 שנים להבין. כיום זה ייקח 10 או 15 שנה שבסופן תתחלנה שרשראות של מיזוגים בין החברות. אני מניח שבסופו של התהליך נחזור לשתי חברות תח"צ עיקריות בארץ כאשר הנכון יהיה לחהקים חברה יחידה מונופוליסטית לחלוטין ומפוקחת ע"י הממשלה. מהלך כזה ייתן את היעילות, את הנוחות, את התדירות הטובה ביותר ואת המחירים הזולים ביותר. בירושלים עולה נסיעה 6.60 ש"ח. מדינת ישראל כופה על אגד מחיר מטורף זה כאשר אגד מעוניינת להוזיל את מחיר הנסיעה ל-2.70 ש"ח בלבד כדי למוטט את כל יתר החברות בארץ. אם רפורמה אז אמיתית. תן לאגד לגשת לכל מכרז ותן לאגד לקבוע בעצמו את המחיר ותן לאגד להחליט לבד איזה אוטובוסים יירכשו, מתי וממי...ברור שצעד כזה יגרום לאושר רב בקרב נהגי אגד שיזכו לנסוע במרצדסים מוגמרים עירוניים ובינעירוניים, וככל הנראה רק ב-מרצדס !
 

barakbl

New member
אגד החברה הגרועה ביותר

שורה תחתונה:
בין השנים 1927-1931
נערכו רפורמות בתחבורה הציבורית הארץ-ישראלית המזכירות מאוד את אלו של היום. בשנת 1931 הבין המשטר הבריטי בארץ שאין מנוס מלהתחיל ולמזכ חברות תחבורה וכך היה. אז זה לקח 4 שנים להבין. כיום זה ייקח 10 או 15 שנה שבסופן תתחלנה שרשראות של מיזוגים בין החברות. אני מניח שבסופו של התהליך נחזור לשתי חברות תח"צ עיקריות בארץ כאשר הנכון יהיה לחהקים חברה יחידה מונופוליסטית לחלוטין ומפוקחת ע"י הממשלה. מהלך כזה ייתן את היעילות, את הנוחות, את התדירות הטובה ביותר ואת המחירים הזולים ביותר. בירושלים עולה נסיעה 6.60 ש"ח. מדינת ישראל כופה על אגד מחיר מטורף זה כאשר אגד מעוניינת להוזיל את מחיר הנסיעה ל-2.70 ש"ח בלבד כדי למוטט את כל יתר החברות בארץ. אם רפורמה אז אמיתית. תן לאגד לגשת לכל מכרז ותן לאגד לקבוע בעצמו את המחיר ותן לאגד להחליט לבד איזה אוטובוסים יירכשו, מתי וממי...ברור שצעד כזה יגרום לאושר רב בקרב נהגי אגד שיזכו לנסוע במרצדסים מוגמרים עירוניים ובינעירוניים, וככל הנראה רק ב-מרצדס !
אגד החברה הגרועה ביותר
חבל שההגה בידיים של אגד.
 
הממשלה שלך הרסה אותה. הממשלה הנוכחית גרמה

אגד החברה הגרועה ביותר
חבל שההגה בידיים של אגד.
הממשלה שלך הרסה אותה. הממשלה הנוכחית גרמה
לאנדרלמוסייה מוחלטת בשוק התחבורה הציבורית, עם רפורמות מטופשות ועם חברות חדשות ברובן קיקיוניות, עם נהגים חסרי ניסיון ועם אוטובוסים המשולים לגרוטאות. חבל שההגה בידיים של הממשלה הנוכחית. נאחל למר לפיד להצטרף לקדימה כדי להביס את מפלגת השלטון האולטרא דיקטטורית השולטת כעת. עדיף לי רע"ם בל"ד או ישראל ביתנו - רק לא ליכוד ! הליכוד הרס הכל - כולל את עצמו. ראש הממשלה היחיד שהיה ראש ממשלה אמיתי מאז 1948 היה כמובן יצחק שמיר המעולה. כל השאר לא נחשבים, במיוחד לא מנחם בגין שהיה הגרוע מכולם ונתן ללא שום תמורה בניגוד לרצון בוחריו מיום 17.05.1977 את השטח הישראלי הטהור הקרוי "סיני" לידי האוייב. לילה טוב ונקווה לשוב לאופירה ולימית בכח הזרוע.
 

25306yosef

New member


הממשלה שלך הרסה אותה. הממשלה הנוכחית גרמה
לאנדרלמוסייה מוחלטת בשוק התחבורה הציבורית, עם רפורמות מטופשות ועם חברות חדשות ברובן קיקיוניות, עם נהגים חסרי ניסיון ועם אוטובוסים המשולים לגרוטאות. חבל שההגה בידיים של הממשלה הנוכחית. נאחל למר לפיד להצטרף לקדימה כדי להביס את מפלגת השלטון האולטרא דיקטטורית השולטת כעת. עדיף לי רע"ם בל"ד או ישראל ביתנו - רק לא ליכוד ! הליכוד הרס הכל - כולל את עצמו. ראש הממשלה היחיד שהיה ראש ממשלה אמיתי מאז 1948 היה כמובן יצחק שמיר המעולה. כל השאר לא נחשבים, במיוחד לא מנחם בגין שהיה הגרוע מכולם ונתן ללא שום תמורה בניגוד לרצון בוחריו מיום 17.05.1977 את השטח הישראלי הטהור הקרוי "סיני" לידי האוייב. לילה טוב ונקווה לשוב לאופירה ולימית בכח הזרוע.

הממשלה הרסה את קואופרטיב אגד. הממשלה גרמה לאנדרלמוסייה מוחלטת בתחבורה הציבורית בישראל, עם רפורמות מטופשות שהרסו את התחבורה הציבורית בישראל ועם חברות חדשות קיקיוניות שהוקמו רק בשביל לזכות במכרזים של משרדי התחבורה והאוצר ולצחוק כל הדרך אל הבנק.... מפעיל האוטובוסים שנותן את השירות הטוב ביותר מכלל מפעילי האוטובוסים בישראל הוא קואופרטיב אגד !!!
 

barakbl

New member
כל כך טוב


הממשלה הרסה את קואופרטיב אגד. הממשלה גרמה לאנדרלמוסייה מוחלטת בתחבורה הציבורית בישראל, עם רפורמות מטופשות שהרסו את התחבורה הציבורית בישראל ועם חברות חדשות קיקיוניות שהוקמו רק בשביל לזכות במכרזים של משרדי התחבורה והאוצר ולצחוק כל הדרך אל הבנק.... מפעיל האוטובוסים שנותן את השירות הטוב ביותר מכלל מפעילי האוטובוסים בישראל הוא קואופרטיב אגד !!!
כל כך טוב
שהוא דוחס אנשים כסרדינים בקווי השירות שלו שיש להם ביקוש עצום כ 501. כל כך טוב שחלק מהמפעילים החדשים מציעים שירותים שאגד בכלל לא בכיוון להציע כמו איתור האוטובוס בזמן אמת. כל כך טוב שדן האיומה נראית נפלא כשמשווים לשירות של אגד
 

olli3

New member
מנהל
כל כך טוב שהוא מוציא 3 אוטובוסים לנסיעה אחת

כל כך טוב
שהוא דוחס אנשים כסרדינים בקווי השירות שלו שיש להם ביקוש עצום כ 501. כל כך טוב שחלק מהמפעילים החדשים מציעים שירותים שאגד בכלל לא בכיוון להציע כמו איתור האוטובוס בזמן אמת. כל כך טוב שדן האיומה נראית נפלא כשמשווים לשירות של אגד
כל כך טוב שהוא מוציא 3 אוטובוסים לנסיעה אחת
את זה אני לא רואה באף מפעיל אחר. רוצה להבי מה עומד מאחורי קו 501? פשוט מאד. העברת 601 מאגד לנתיב אקספרס + ביטול כמה קווים שנסעו על ציר נמיר ברפורמה הנוכחית וקיבלת עומסים על קו 501. עכשיו מי אשם בתדירות? רק משרד התחבורה. הוא זה שקובע איפה האוטובוס יעצור, איפה הוא יעלה או רק יוריד ואיפה גם וגם והוא גם זה שקובע את התדירות. משרד התחבורה הוא זה שחייב את אגד לעזוב את צי המרצדסים שלה ולייבא אוטובוס משלל דגמים אחרים, כמו הוולוו שנשרפים להם, כמעט כל חודש נשרף אחד, כולל הסקאניות המקרתעות וכו'... לא סתם בחרו באגד באותן שנים במרצדס - אוטובוס אמין ביותר. אתה יודע כמה פעמים הייתי בתחנת המרכזית בבאר שבע, אוטובוס אחד לדימונה התמלא עד אפס מקום, הסדרן משך אוטובוס אחר והוציא עוד נסיעה... מרוב ביקושי שיא לקווי ב"ש לעפולה ולכרמיאל אגד מוציאה בנסיעות רבות בעיקר בימי חמישי - שישי - מוצ"ש - ראשון שניים - שלושה אוטובוסים לנסיעה אחת לפי הלו"ז. אני לא רואה את זה בחברות אחרות מלבד דן. ובכלל בו נדבר על החברות הקסומות כמו סופרבוס וקווים - השירות שלהם הכי טוב בארץ נכון? אוטובוס לא הגיע - לך תזדיין (זה בדיוק היחס, אין עם מי לדבר בכלל). רק לפני איזה שנתיים המשטרה השביתה להם כ-40 אוטובוסים עם ליקויי בטיחות גבוהים. פעם כשאגד הייתה המפעילה הכמעט רשמית בישראל, מלבד דן ותחבורה ציבורית ב"ש של העיריה, לא הייתה שום בעיה מבחינת הנוסע להתמצא. לדעת מי נוסע לאן, להשתמש באותה כרטיסיה בקווי ב"ש - ירושלים וגם בקווי ב"ש ת"א מכיוון שקוד הכרטיסיה זהה. לא הייתה בעיה לעלות על קווי אילת מב"ש לת"א בשבת... לא הייתה בעיה לבצע נסיעה עירונית בתוך באר שבע כשעובדי העיריה היו שובתים. לא הייתה בעיה בשום דבר וגם אם הייתה בעיה - פונים לסדרן והוא מטפל בה במהירות ויעילות. רק לפני זמן מה כשהרכבת לחיפה הפסיקה לעבוד לפתע והמוני נוסעים לא יכלו להגיע לצפון באמצעותה, מי מיידית תגברה את קוויה? נתיב אקספרס לנתניה??? בדיחה טובה. רק אגד! זו בדיוק הסיבה שקווי אילת לא יוצאים לשום מכרז ובדיוק הסיבה שקווי ירושלים כבר לא יוצאים למכרז, הספיק העניין עם סופרבוס... ובכלל איזה חברה יכולה לתפעל את כל ירושלים והאיזור אם לא אגד? לך תספר לתושבי רמלה ולוד איזה כיף זה שיש להם את סופרבוס, הם ממש נהנים מהשירות של סופרבוס. דר"א מטרופולין שאתה מכיר היום, זו ממש לא מטרופולין שלפני 10 שנים. עד שנת 2008 החברה סבלה מאיחורים כרוניים בלו"ז, עם צימצום נסיעות מטורף. בים האחרון של אגד בקווי ב"ש - ת"א - אוטובוס ישיר יצא כל 15 דקות לכל היותר ובשעות הבוקר אפילו כל 5-10 דקות. מטרופולין הגיעה ולא עמדה בזה ותוך זמן קצר משרד התחבורה אישר להוריד את התדירות ל20 דקות בבוקר וחצי שעה לאחר מכן... העומסים במרכזית הורגשו מאד... גם היום בימי חמישי אוטובוסים יוצאים מהתחנה המרכזית ומשאירים נוסעים בתחנה שיחכו עוד 15-30 דקות... שיוציאו שתי נסיעות בבאת אחת? למי אכפת... יש עוד נוסעים שצריכים לעלות בסורוקה? למי אכפת... בתור בן אדם שנוסע 24 שנים מחייו בתחבורה ציבורית ונסע בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת - ללא צל של ספק, אגד היא החברה הטובה ביותר שנתקלתי בה. מספיק סבלתי ממטרופולין, מקווים, סופרבוס, גם ויאולה עד לפני כמה שנים, ונתיב אקספרס הזוועתיים שלפחות עכשיו קצת השתפרו... קל מאד להאשים חברה שסך הכל עושה את מה שאומרים לה מלמעלה - ממשרד התחבורה.
 

barakbl

New member
אותי לא מענין סיפורי אלף לילה ולילה

כל כך טוב שהוא מוציא 3 אוטובוסים לנסיעה אחת
את זה אני לא רואה באף מפעיל אחר. רוצה להבי מה עומד מאחורי קו 501? פשוט מאד. העברת 601 מאגד לנתיב אקספרס + ביטול כמה קווים שנסעו על ציר נמיר ברפורמה הנוכחית וקיבלת עומסים על קו 501. עכשיו מי אשם בתדירות? רק משרד התחבורה. הוא זה שקובע איפה האוטובוס יעצור, איפה הוא יעלה או רק יוריד ואיפה גם וגם והוא גם זה שקובע את התדירות. משרד התחבורה הוא זה שחייב את אגד לעזוב את צי המרצדסים שלה ולייבא אוטובוס משלל דגמים אחרים, כמו הוולוו שנשרפים להם, כמעט כל חודש נשרף אחד, כולל הסקאניות המקרתעות וכו'... לא סתם בחרו באגד באותן שנים במרצדס - אוטובוס אמין ביותר. אתה יודע כמה פעמים הייתי בתחנת המרכזית בבאר שבע, אוטובוס אחד לדימונה התמלא עד אפס מקום, הסדרן משך אוטובוס אחר והוציא עוד נסיעה... מרוב ביקושי שיא לקווי ב"ש לעפולה ולכרמיאל אגד מוציאה בנסיעות רבות בעיקר בימי חמישי - שישי - מוצ"ש - ראשון שניים - שלושה אוטובוסים לנסיעה אחת לפי הלו"ז. אני לא רואה את זה בחברות אחרות מלבד דן. ובכלל בו נדבר על החברות הקסומות כמו סופרבוס וקווים - השירות שלהם הכי טוב בארץ נכון? אוטובוס לא הגיע - לך תזדיין (זה בדיוק היחס, אין עם מי לדבר בכלל). רק לפני איזה שנתיים המשטרה השביתה להם כ-40 אוטובוסים עם ליקויי בטיחות גבוהים. פעם כשאגד הייתה המפעילה הכמעט רשמית בישראל, מלבד דן ותחבורה ציבורית ב"ש של העיריה, לא הייתה שום בעיה מבחינת הנוסע להתמצא. לדעת מי נוסע לאן, להשתמש באותה כרטיסיה בקווי ב"ש - ירושלים וגם בקווי ב"ש ת"א מכיוון שקוד הכרטיסיה זהה. לא הייתה בעיה לעלות על קווי אילת מב"ש לת"א בשבת... לא הייתה בעיה לבצע נסיעה עירונית בתוך באר שבע כשעובדי העיריה היו שובתים. לא הייתה בעיה בשום דבר וגם אם הייתה בעיה - פונים לסדרן והוא מטפל בה במהירות ויעילות. רק לפני זמן מה כשהרכבת לחיפה הפסיקה לעבוד לפתע והמוני נוסעים לא יכלו להגיע לצפון באמצעותה, מי מיידית תגברה את קוויה? נתיב אקספרס לנתניה??? בדיחה טובה. רק אגד! זו בדיוק הסיבה שקווי אילת לא יוצאים לשום מכרז ובדיוק הסיבה שקווי ירושלים כבר לא יוצאים למכרז, הספיק העניין עם סופרבוס... ובכלל איזה חברה יכולה לתפעל את כל ירושלים והאיזור אם לא אגד? לך תספר לתושבי רמלה ולוד איזה כיף זה שיש להם את סופרבוס, הם ממש נהנים מהשירות של סופרבוס. דר"א מטרופולין שאתה מכיר היום, זו ממש לא מטרופולין שלפני 10 שנים. עד שנת 2008 החברה סבלה מאיחורים כרוניים בלו"ז, עם צימצום נסיעות מטורף. בים האחרון של אגד בקווי ב"ש - ת"א - אוטובוס ישיר יצא כל 15 דקות לכל היותר ובשעות הבוקר אפילו כל 5-10 דקות. מטרופולין הגיעה ולא עמדה בזה ותוך זמן קצר משרד התחבורה אישר להוריד את התדירות ל20 דקות בבוקר וחצי שעה לאחר מכן... העומסים במרכזית הורגשו מאד... גם היום בימי חמישי אוטובוסים יוצאים מהתחנה המרכזית ומשאירים נוסעים בתחנה שיחכו עוד 15-30 דקות... שיוציאו שתי נסיעות בבאת אחת? למי אכפת... יש עוד נוסעים שצריכים לעלות בסורוקה? למי אכפת... בתור בן אדם שנוסע 24 שנים מחייו בתחבורה ציבורית ונסע בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת - ללא צל של ספק, אגד היא החברה הטובה ביותר שנתקלתי בה. מספיק סבלתי ממטרופולין, מקווים, סופרבוס, גם ויאולה עד לפני כמה שנים, ונתיב אקספרס הזוועתיים שלפחות עכשיו קצת השתפרו... קל מאד להאשים חברה שסך הכל עושה את מה שאומרים לה מלמעלה - ממשרד התחבורה.
אותי לא מענין סיפורי אלף לילה ולילה
כשאני עולה על מטרופולין אני יודע שאני עולה על אוטובוס מודרני, בדכ עם וויפי וכו. זה לא זה עדיין אבל זה יחסית סביר. כשאני עולה עם אגד, בקווים שאני משתמש בהם אני יודע שהתדירות זוועה, שאני כמו סרדין באוטובוס, שעדיין אין כריזה מסודרת על גבי האוטובוס וכו. אגד קיימת מספיק שנים כדי לספק שירות טוב יותר. התלונה שלי למשרד התחבורה היא זה שהוא לא אוכף על אגד והחברות האחרות לשפר את השירות. אני לא יודע מה לך ולאגד, אני רק נוסע בתחבורה ציבורית, ומבחינתי השירות של אגד מתחת לכל ביקורת. לא נתקלתי בחיי במוביל ברמה ירודה כל כך. עם סופרבוס לא נסעתי אפעם אבל בהנחה שהם כל כך גרועים, אז חרא,אבל זה לא אומר שצריך לעשות הנחות לאגד. אני הייתי שמח לראות את אגד נמחקת מהמפה ומוחלפת בחברה אחרת. פשוט ככה. כן, אני עד כדי כך עצבני עליהם. ויש לי את כל הסיבות הטובות לכך.
 
ב-80% מהבינעירוניות של אגד יש WiFi

אותי לא מענין סיפורי אלף לילה ולילה
כשאני עולה על מטרופולין אני יודע שאני עולה על אוטובוס מודרני, בדכ עם וויפי וכו. זה לא זה עדיין אבל זה יחסית סביר. כשאני עולה עם אגד, בקווים שאני משתמש בהם אני יודע שהתדירות זוועה, שאני כמו סרדין באוטובוס, שעדיין אין כריזה מסודרת על גבי האוטובוס וכו. אגד קיימת מספיק שנים כדי לספק שירות טוב יותר. התלונה שלי למשרד התחבורה היא זה שהוא לא אוכף על אגד והחברות האחרות לשפר את השירות. אני לא יודע מה לך ולאגד, אני רק נוסע בתחבורה ציבורית, ומבחינתי השירות של אגד מתחת לכל ביקורת. לא נתקלתי בחיי במוביל ברמה ירודה כל כך. עם סופרבוס לא נסעתי אפעם אבל בהנחה שהם כל כך גרועים, אז חרא,אבל זה לא אומר שצריך לעשות הנחות לאגד. אני הייתי שמח לראות את אגד נמחקת מהמפה ומוחלפת בחברה אחרת. פשוט ככה. כן, אני עד כדי כך עצבני עליהם. ויש לי את כל הסיבות הטובות לכך.
ב-80% מהבינעירוניות של אגד יש WiFi
נוסף לכך, האוטובוסים של אגד טובים יותר וחזקים יותר מאלה של מטרופולין.
 
זה כמובן לא נכון, מכיוון שהעירוניות מזה מס'

וגם יותר איכותיים מאלו של "דן" כמובן.
זה כמובן לא נכון, מכיוון שהעירוניות מזה מס'
שנים זהות. ובאופן מסורתי, האוטובוסים של דן בעלי מזגן טוב יותר, מכאן שהאוטובוסים של דן טובים יותר.
 
התחזוקה באגד כמובן איכותית יותר למרות

זה כמובן לא נכון, מכיוון שהעירוניות מזה מס'
שנים זהות. ובאופן מסורתי, האוטובוסים של דן בעלי מזגן טוב יותר, מכאן שהאוטובוסים של דן טובים יותר.
התחזוקה באגד כמובן איכותית יותר למרות
שבמוסכים לא מפסיקים להסתלבט על דגמי מאן השונים. הם קשים לתיקון עם מנועים צפופים נחותים בשיעור ניכר למקבילייהם הטובים באופן משמעותי בבית מרצדס. אנדי גיסנו היקר: אתה יכול לקפוץ עד הירח - בעומק ליבך אתה יודע שמרצדס עולה על מאן כאשר מרצדס ניצבת בליגת העל של האוטובוסים לבדה ללא שום מתחרה. גם ברכב פרטי כל מי שמכבד את עצמו בארץ מחזיק מרצדס...
 
נו, אתה יודע שלעולם נסכים על זה...

התחזוקה באגד כמובן איכותית יותר למרות
שבמוסכים לא מפסיקים להסתלבט על דגמי מאן השונים. הם קשים לתיקון עם מנועים צפופים נחותים בשיעור ניכר למקבילייהם הטובים באופן משמעותי בבית מרצדס. אנדי גיסנו היקר: אתה יכול לקפוץ עד הירח - בעומק ליבך אתה יודע שמרצדס עולה על מאן כאשר מרצדס ניצבת בליגת העל של האוטובוסים לבדה ללא שום מתחרה. גם ברכב פרטי כל מי שמכבד את עצמו בארץ מחזיק מרצדס...
נו, אתה יודע שלעולם נסכים על זה...
 

olli3

New member
מנהל
כשאני עולה על מטרופולין - אין לי מקום לרגליים

אותי לא מענין סיפורי אלף לילה ולילה
כשאני עולה על מטרופולין אני יודע שאני עולה על אוטובוס מודרני, בדכ עם וויפי וכו. זה לא זה עדיין אבל זה יחסית סביר. כשאני עולה עם אגד, בקווים שאני משתמש בהם אני יודע שהתדירות זוועה, שאני כמו סרדין באוטובוס, שעדיין אין כריזה מסודרת על גבי האוטובוס וכו. אגד קיימת מספיק שנים כדי לספק שירות טוב יותר. התלונה שלי למשרד התחבורה היא זה שהוא לא אוכף על אגד והחברות האחרות לשפר את השירות. אני לא יודע מה לך ולאגד, אני רק נוסע בתחבורה ציבורית, ומבחינתי השירות של אגד מתחת לכל ביקורת. לא נתקלתי בחיי במוביל ברמה ירודה כל כך. עם סופרבוס לא נסעתי אפעם אבל בהנחה שהם כל כך גרועים, אז חרא,אבל זה לא אומר שצריך לעשות הנחות לאגד. אני הייתי שמח לראות את אגד נמחקת מהמפה ומוחלפת בחברה אחרת. פשוט ככה. כן, אני עד כדי כך עצבני עליהם. ויש לי את כל הסיבות הטובות לכך.
כשאני עולה על מטרופולין - אין לי מקום לרגליים
זה תקף בסדרה הראשונה של האוטובוסים שהם הזמינו. אוטובוסיןם שלא משרתים באשכול השרון אבל כן משרתים באשכול הדרום. אתה יודע מזה לשבת שעה שלמה ואף יותר כשהבירכיים שלך כבר מתפוצצות מכאבים כי אין מקום לרגליים? זה כי הם החליטו שאפשר לדחוס עוד מושב וכך צמצמו את המרווח לרגליים. וכי שאמרתי, מטרופולין הייתה חברה גרועה למדיי בתחילת דרכה. מה שאתה מקבל היום בשרון זה תוצר משופר של כ5-6 שנים של תלאות באשכול הדרום. אז אותך לא מעניין סיפורי אלף לילה ולילה... בטח כי אתה מסתכל רק על הצלחת שלך, נקודתית בשרון מטרופולין נותנת שירות מעולה, בדרום המצב השתפר אבל עדיין פחות טוב מזה של אגד, אבל אתה מתעקש לחיות בתוך הבועה הטפשית שלך - אז תהנה.
 

barakbl

New member
הוא שאמרתי, המצב קשה

כשאני עולה על מטרופולין - אין לי מקום לרגליים
זה תקף בסדרה הראשונה של האוטובוסים שהם הזמינו. אוטובוסיןם שלא משרתים באשכול השרון אבל כן משרתים באשכול הדרום. אתה יודע מזה לשבת שעה שלמה ואף יותר כשהבירכיים שלך כבר מתפוצצות מכאבים כי אין מקום לרגליים? זה כי הם החליטו שאפשר לדחוס עוד מושב וכך צמצמו את המרווח לרגליים. וכי שאמרתי, מטרופולין הייתה חברה גרועה למדיי בתחילת דרכה. מה שאתה מקבל היום בשרון זה תוצר משופר של כ5-6 שנים של תלאות באשכול הדרום. אז אותך לא מעניין סיפורי אלף לילה ולילה... בטח כי אתה מסתכל רק על הצלחת שלך, נקודתית בשרון מטרופולין נותנת שירות מעולה, בדרום המצב השתפר אבל עדיין פחות טוב מזה של אגד, אבל אתה מתעקש לחיות בתוך הבועה הטפשית שלך - אז תהנה.
הוא שאמרתי, המצב קשה
אני לא מגן על מטרופולין. נתתי דוגמה לזה שאפשר לתת שירות טוב יותר. לטעמי השירות של כלל החברות מתחת לכל ביקורת. התחצ בארץ הוא חרפה. אגד, שהיא הותיקה ביותר היתה יכולה וצריכה להציע שירות טוב בהרבה.
 

yehuda7K

New member
מרד התחבורה לא אוכף תקנה על מרוח מינימלי

כשאני עולה על מטרופולין - אין לי מקום לרגליים
זה תקף בסדרה הראשונה של האוטובוסים שהם הזמינו. אוטובוסיןם שלא משרתים באשכול השרון אבל כן משרתים באשכול הדרום. אתה יודע מזה לשבת שעה שלמה ואף יותר כשהבירכיים שלך כבר מתפוצצות מכאבים כי אין מקום לרגליים? זה כי הם החליטו שאפשר לדחוס עוד מושב וכך צמצמו את המרווח לרגליים. וכי שאמרתי, מטרופולין הייתה חברה גרועה למדיי בתחילת דרכה. מה שאתה מקבל היום בשרון זה תוצר משופר של כ5-6 שנים של תלאות באשכול הדרום. אז אותך לא מעניין סיפורי אלף לילה ולילה... בטח כי אתה מסתכל רק על הצלחת שלך, נקודתית בשרון מטרופולין נותנת שירות מעולה, בדרום המצב השתפר אבל עדיין פחות טוב מזה של אגד, אבל אתה מתעקש לחיות בתוך הבועה הטפשית שלך - אז תהנה.
מרד התחבורה לא אוכף תקנה על מרוח מינימלי
שצריך להיות בין שורות הכסאות. תתלונן במשרד התחבורה. אולי בטעות הם יעשו משהו. אשם גם המפעל שיצר אוטובוס שלא לפי התקן . מי שפחות אשם הוא חברת האוטובוסים. יהודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה