10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
ובערי הלוויןהתעוררות
10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
ברגע שהתעוררות
10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
וכרגיל, מי מממן את התרגילים היחצ"ניים הללו ?התעוררות
10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
עוד מעט יש מכרז והם צריכים להיראות טוב.קווים?
כן, תיארתי לעצמועוד מעט יש מכרז והם צריכים להיראות טוב.
אתה יודע יותר על זה?עוד מעט יש מכרז והם צריכים להיראות טוב.
בתחילת 2013 צפוי כל האזור של קווים לצאת למכרזאתה יודע יותר על זה?
אם הבנתי נכון רק יצאו מכרז חשמונאים (רמלוד-מודיעין) ומכרז נתניה-חדרה. אילו עוד מכרזים (אם בכלל) צפויים לצאת? לי יש הרגשה, שגם אם לא ייצא מכרז על בקעת אונו ו/או ראש העין-פתח תקווה ו/או עפולה-בית שאן, יהיו מעוניינים ב"קווים" לזכות במכרז חשמונאים או במכרזים אחרים.
בתחילת 2013 צפוי כל האזור של קווים לצאת למכרז
מדובר על אשכול בקעת אונו ופתח תקוה שייצאו למכרז במסגרת השלב השני של הרפורמה.
ספרו את זה לתושבי ירושליםהתעוררות
10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
האמת שאני דיי מרוצה מהרפורמה.התעוררות
10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
אני מסכים איתך ברוב הדבריםהאמת שאני דיי מרוצה מהרפורמה.
יש כאן עניין אחד שמקובע בראשם של נוסעים רבים. כל עוד קו מסויים מביא אותם מנקודה X לנקודה Y ולא משנה איזה דרך טלאים הוא יעשה בדרך - הם יעלו עליו. מספיק לי לראות את זה שעדיין אנשים לא הפנימו ש641 יכול לאסוף אותם (כמו בעבר דר"א) ואפילו ש641 עוצר בתחנה במכון מור ו51 מאחוריו, כולם אוטומתית הולכים אחורה ל51. עכשיו לעניין ההחלפות, מאז ומתמיד השתמשתי בהחלפות. אף פעם לא הבנתי בשביל מה אני צריך להמתין לקו ספציפי כשאני יכול להתקדם הלאה לנקודת החלפה שבה מצטרפים עוד קווים שנוסעים ליעד שלי. אף פעם לא הבנתי איך אנשים מסוגלים לעלות על קווים מזוויעים שנוסעים דרך כל העולם, רק כי הם מגיעים אל היעד שלהם. נניח קו 45, קו 43... אני עד היום לא מבין איך חיילים שמשרתים בלשכת הגיוס של תל השומר או בבסיסים הצמודים לשער זה ומגיעים מאיזורים אחרים בארץ, עולים על 68 מהמרכזית ועד לתחנה הסופית... וכיום איך אנשים בוחרים לעלות בקו 70 מהמרכזית כדי להגיע לתל השומר. אני מסכים שביטול 35 היה טעות מטומטמת, אבל עדיין לעלות על 70? העיקר לא להחליף... ולא תגידו הנהג לא יודע לאן הוא נוסע ואני מפחד שהוא לא ידע להגיד לי היכן לרדת כמו בעבר... מעטים האוטובוסים שאין בהם כיום כריזה... קשה לקחת אוטובוס לבית גיל הזהב, לשמוע בכריזה: "לה גארדוויה, פינת יצחק שדה - תחנת בית גיל הזהב", לרדת שם ולהחליף מאותה נקודה ל139? יש כאן התעקשות עזה לנסוע באוטובוס אחד בלבד, גם אם הנסיעה תהיה ארוכה ומייגעת. זו התעקשות שבעיניי היא טיפשית. זה מה שנקרא אופקים צרים, לא פתוחים לרעיונות חדשים... מעדיפים להתלונן שהתח"צ לא יעילה, אבל לנסות משהו חדש - זה לא. מנגד אני מבין שהדברים מסורבלים לאדם הממוצע שלא בקיא בכל מערכת הקווים שיש וכאן גם אשמת משרד התחבורה שלא משחררת את הנתונים החוצה ומערכת המידע שלה לוקה בחסר. המערכת דיי מטומטמת כשהיא מחלקת איזורים בצורה אגרסיבית לא פעם. אם נניח יש את צומת רעננה מרכז - מסוף האוטובסים ויש את תחנת כפר סבא - בית משפט השלום. ההליכה בין שני המקומות האלו עומדת על דקה, אבל אם תחפשו אוטובוס מהיר מתל אביב לצומת רעננה מרכז לא תמצאו אחד כזה (מלבד 504 הלא תדיר במיוחד), אלא רק מאספי פתח תקווה - הוד השרון... או מאספי 501/502 דרך הרצליה או גם גרוע יותר 531 דרך רמת השרון. לא ייתכן שהמערכת מפרידה בין שני רחובות צמודים בטענה שזו שכונה X וזו שכונה Y ולא ייתכן שהיא מחלקת איזורים בצורה אגרסיבית של שכונות 0שהן גדולות והליכה בהן לוקחת זמן רב), בטענה שהאוטובוס מגיע לשכונה X ואתה ביקשת יעד שבשכונה X אבל רחוק 20 דקות הליכה מאיפה שהאוטובוס מוריד בשכונה X. הממשק של האתר הפרטי "אוטובוסים" יכול להצליח הרבה יותר, אם רק היו משחררים אליו את כל המידע המדוייק. שם המערכת עובדת על פי תחנות שקרובות ליעד ולא על פי תחימת איזורים וזהו. סיכום, כל מה שיש לי להגיד על הרפורמה זה שמבחינת מסלולים וקווים היא עשתה דברים טובים וכן גם דברים הזויים ולא מתקבלים על הדעת. אבל אני רואה שיפור, בהחלט התקצרו לי זמני הנסיעה. לי זה יותר נוח, כי לי אין בעיה להחליף. אבל למשתמש הממוצע זה כלל לא ברור. הוא רוצה לעלות על אוטובוס אחד בלבד ולהגיע ליעד שלו וזהו.
בולשיטהאמת שאני דיי מרוצה מהרפורמה.
יש כאן עניין אחד שמקובע בראשם של נוסעים רבים. כל עוד קו מסויים מביא אותם מנקודה X לנקודה Y ולא משנה איזה דרך טלאים הוא יעשה בדרך - הם יעלו עליו. מספיק לי לראות את זה שעדיין אנשים לא הפנימו ש641 יכול לאסוף אותם (כמו בעבר דר"א) ואפילו ש641 עוצר בתחנה במכון מור ו51 מאחוריו, כולם אוטומתית הולכים אחורה ל51. עכשיו לעניין ההחלפות, מאז ומתמיד השתמשתי בהחלפות. אף פעם לא הבנתי בשביל מה אני צריך להמתין לקו ספציפי כשאני יכול להתקדם הלאה לנקודת החלפה שבה מצטרפים עוד קווים שנוסעים ליעד שלי. אף פעם לא הבנתי איך אנשים מסוגלים לעלות על קווים מזוויעים שנוסעים דרך כל העולם, רק כי הם מגיעים אל היעד שלהם. נניח קו 45, קו 43... אני עד היום לא מבין איך חיילים שמשרתים בלשכת הגיוס של תל השומר או בבסיסים הצמודים לשער זה ומגיעים מאיזורים אחרים בארץ, עולים על 68 מהמרכזית ועד לתחנה הסופית... וכיום איך אנשים בוחרים לעלות בקו 70 מהמרכזית כדי להגיע לתל השומר. אני מסכים שביטול 35 היה טעות מטומטמת, אבל עדיין לעלות על 70? העיקר לא להחליף... ולא תגידו הנהג לא יודע לאן הוא נוסע ואני מפחד שהוא לא ידע להגיד לי היכן לרדת כמו בעבר... מעטים האוטובוסים שאין בהם כיום כריזה... קשה לקחת אוטובוס לבית גיל הזהב, לשמוע בכריזה: "לה גארדוויה, פינת יצחק שדה - תחנת בית גיל הזהב", לרדת שם ולהחליף מאותה נקודה ל139? יש כאן התעקשות עזה לנסוע באוטובוס אחד בלבד, גם אם הנסיעה תהיה ארוכה ומייגעת. זו התעקשות שבעיניי היא טיפשית. זה מה שנקרא אופקים צרים, לא פתוחים לרעיונות חדשים... מעדיפים להתלונן שהתח"צ לא יעילה, אבל לנסות משהו חדש - זה לא. מנגד אני מבין שהדברים מסורבלים לאדם הממוצע שלא בקיא בכל מערכת הקווים שיש וכאן גם אשמת משרד התחבורה שלא משחררת את הנתונים החוצה ומערכת המידע שלה לוקה בחסר. המערכת דיי מטומטמת כשהיא מחלקת איזורים בצורה אגרסיבית לא פעם. אם נניח יש את צומת רעננה מרכז - מסוף האוטובסים ויש את תחנת כפר סבא - בית משפט השלום. ההליכה בין שני המקומות האלו עומדת על דקה, אבל אם תחפשו אוטובוס מהיר מתל אביב לצומת רעננה מרכז לא תמצאו אחד כזה (מלבד 504 הלא תדיר במיוחד), אלא רק מאספי פתח תקווה - הוד השרון... או מאספי 501/502 דרך הרצליה או גם גרוע יותר 531 דרך רמת השרון. לא ייתכן שהמערכת מפרידה בין שני רחובות צמודים בטענה שזו שכונה X וזו שכונה Y ולא ייתכן שהיא מחלקת איזורים בצורה אגרסיבית של שכונות 0שהן גדולות והליכה בהן לוקחת זמן רב), בטענה שהאוטובוס מגיע לשכונה X ואתה ביקשת יעד שבשכונה X אבל רחוק 20 דקות הליכה מאיפה שהאוטובוס מוריד בשכונה X. הממשק של האתר הפרטי "אוטובוסים" יכול להצליח הרבה יותר, אם רק היו משחררים אליו את כל המידע המדוייק. שם המערכת עובדת על פי תחנות שקרובות ליעד ולא על פי תחימת איזורים וזהו. סיכום, כל מה שיש לי להגיד על הרפורמה זה שמבחינת מסלולים וקווים היא עשתה דברים טובים וכן גם דברים הזויים ולא מתקבלים על הדעת. אבל אני רואה שיפור, בהחלט התקצרו לי זמני הנסיעה. לי זה יותר נוח, כי לי אין בעיה להחליף. אבל למשתמש הממוצע זה כלל לא ברור. הוא רוצה לעלות על אוטובוס אחד בלבד ולהגיע ליעד שלו וזהו.
זה עדיין לא אומר שאני חושב שהרפורמה לא נכשלה.בולשיט
אני לא רוצה לדבר על עצמי , אבל יושבים כאן בפורום אנשים שמכירים את התח"צ בתל אביב הרבה יותר טוב ממך , ויכולים להגיד איך להגיע הכי מהר לכל חור שלא תיתן להם. וכל אלה אומרים לך פה אחד שהרפורמה נכשלה .
היה כאן בעבר שרשורבולשיט
אני לא רוצה לדבר על עצמי , אבל יושבים כאן בפורום אנשים שמכירים את התח"צ בתל אביב הרבה יותר טוב ממך , ויכולים להגיד איך להגיע הכי מהר לכל חור שלא תיתן להם. וכל אלה אומרים לך פה אחד שהרפורמה נכשלה .
אני חושב, שזה תלוי באזוריםהיה כאן בעבר שרשור
שבו נשאלו המשתתפים איך השפיעה הרפורמה עליהם באופן אישי. רבים יותר אמרו שהיא שיפרה את מצבם מאשר הרעה.
השאלה האם היא מוצלחת או לאהיה כאן בעבר שרשור
שבו נשאלו המשתתפים איך השפיעה הרפורמה עליהם באופן אישי. רבים יותר אמרו שהיא שיפרה את מצבם מאשר הרעה.
בן אדם שצריך להחליף שני קווים בדרכו לעבודה אוהאמת שאני דיי מרוצה מהרפורמה.
יש כאן עניין אחד שמקובע בראשם של נוסעים רבים. כל עוד קו מסויים מביא אותם מנקודה X לנקודה Y ולא משנה איזה דרך טלאים הוא יעשה בדרך - הם יעלו עליו. מספיק לי לראות את זה שעדיין אנשים לא הפנימו ש641 יכול לאסוף אותם (כמו בעבר דר"א) ואפילו ש641 עוצר בתחנה במכון מור ו51 מאחוריו, כולם אוטומתית הולכים אחורה ל51. עכשיו לעניין ההחלפות, מאז ומתמיד השתמשתי בהחלפות. אף פעם לא הבנתי בשביל מה אני צריך להמתין לקו ספציפי כשאני יכול להתקדם הלאה לנקודת החלפה שבה מצטרפים עוד קווים שנוסעים ליעד שלי. אף פעם לא הבנתי איך אנשים מסוגלים לעלות על קווים מזוויעים שנוסעים דרך כל העולם, רק כי הם מגיעים אל היעד שלהם. נניח קו 45, קו 43... אני עד היום לא מבין איך חיילים שמשרתים בלשכת הגיוס של תל השומר או בבסיסים הצמודים לשער זה ומגיעים מאיזורים אחרים בארץ, עולים על 68 מהמרכזית ועד לתחנה הסופית... וכיום איך אנשים בוחרים לעלות בקו 70 מהמרכזית כדי להגיע לתל השומר. אני מסכים שביטול 35 היה טעות מטומטמת, אבל עדיין לעלות על 70? העיקר לא להחליף... ולא תגידו הנהג לא יודע לאן הוא נוסע ואני מפחד שהוא לא ידע להגיד לי היכן לרדת כמו בעבר... מעטים האוטובוסים שאין בהם כיום כריזה... קשה לקחת אוטובוס לבית גיל הזהב, לשמוע בכריזה: "לה גארדוויה, פינת יצחק שדה - תחנת בית גיל הזהב", לרדת שם ולהחליף מאותה נקודה ל139? יש כאן התעקשות עזה לנסוע באוטובוס אחד בלבד, גם אם הנסיעה תהיה ארוכה ומייגעת. זו התעקשות שבעיניי היא טיפשית. זה מה שנקרא אופקים צרים, לא פתוחים לרעיונות חדשים... מעדיפים להתלונן שהתח"צ לא יעילה, אבל לנסות משהו חדש - זה לא. מנגד אני מבין שהדברים מסורבלים לאדם הממוצע שלא בקיא בכל מערכת הקווים שיש וכאן גם אשמת משרד התחבורה שלא משחררת את הנתונים החוצה ומערכת המידע שלה לוקה בחסר. המערכת דיי מטומטמת כשהיא מחלקת איזורים בצורה אגרסיבית לא פעם. אם נניח יש את צומת רעננה מרכז - מסוף האוטובסים ויש את תחנת כפר סבא - בית משפט השלום. ההליכה בין שני המקומות האלו עומדת על דקה, אבל אם תחפשו אוטובוס מהיר מתל אביב לצומת רעננה מרכז לא תמצאו אחד כזה (מלבד 504 הלא תדיר במיוחד), אלא רק מאספי פתח תקווה - הוד השרון... או מאספי 501/502 דרך הרצליה או גם גרוע יותר 531 דרך רמת השרון. לא ייתכן שהמערכת מפרידה בין שני רחובות צמודים בטענה שזו שכונה X וזו שכונה Y ולא ייתכן שהיא מחלקת איזורים בצורה אגרסיבית של שכונות 0שהן גדולות והליכה בהן לוקחת זמן רב), בטענה שהאוטובוס מגיע לשכונה X ואתה ביקשת יעד שבשכונה X אבל רחוק 20 דקות הליכה מאיפה שהאוטובוס מוריד בשכונה X. הממשק של האתר הפרטי "אוטובוסים" יכול להצליח הרבה יותר, אם רק היו משחררים אליו את כל המידע המדוייק. שם המערכת עובדת על פי תחנות שקרובות ליעד ולא על פי תחימת איזורים וזהו. סיכום, כל מה שיש לי להגיד על הרפורמה זה שמבחינת מסלולים וקווים היא עשתה דברים טובים וכן גם דברים הזויים ולא מתקבלים על הדעת. אבל אני רואה שיפור, בהחלט התקצרו לי זמני הנסיעה. לי זה יותר נוח, כי לי אין בעיה להחליף. אבל למשתמש הממוצע זה כלל לא ברור. הוא רוצה לעלות על אוטובוס אחד בלבד ולהגיע ליעד שלו וזהו.
אני חד משמעית נגד פגיעה בקווי יוממים.בן אדם שצריך להחליף שני קווים בדרכו לעבודה או
הביתה או לבילוי אינו נלהב מכך, ביחוד כאשר הזמנים אינם מתקצרים, שלא לדבר כאשר הם מתארכים, וביחוד כאשר הוא צריך ללכת מרחק כדי להגיע לקו השני, ולא לרדת מקו אחד ובו במקום יש לו קו אחר. יתר על כן, נוסע אינו שבע רצון שביטלו קווים או הסיטו מסלולים שקישרו בין נקודות ועכשיו צריך להחליף קווים, ויש לכך דוגמאות. מדובר בנוסעים רבים שגילם ומצבם אינם מאפשרים להם לדלג כמו טרמפולינה, ועליהם נמתכננים הדגולים לא חשבו ולא התייחסו אליהם ולו לרגע. ההוכחה לכך היא השינויים שנעשו במסלולים או בלוחות הזמנים השונים וצפויים להיעשות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.