../images/Emo44.gif ../images/Emo154.gif תזונה וטלוויזיהבתפוז

יאיר להב, תזונאי קליני המשמש כיועץ במחלקה לרפואת ספורט שבמכון וינגייט וראש תחום מכוני הכושר והוראת התזונה בבית הספר למאמנים ומדריכים, יענה לשאלות הגולשים היום בשעה 13:30 בפורום חדרי כושר. אתם מוזמנים להעלות שאלות כבר עכשיו בשרשור שנפתח בנושא.
בפורום טלנובלות בוחרים את הטלנובלות שעשו את השנה. אתם מוזמנים להצביע ולהשפיע
בפורום צעירים חסרי מנוח מסכמים את השנה החולפת ועורכים טקס פרסי צח"מ הזהב. הגולשים מוזמנים להצביע
 
לא ידעתי

שלקרוא "מוות לישראל" זה לשמור על איפוק אם זה לשמור על איפוק אני מעדיף לוותר על הידיעה מה זה לשחרר את כל הניצרות
 

אנטוליו

New member
כך זה בטבע. שורדים רק חזקים.

חלשים חייבים לפנות את מקומם לחזקים יותר על מנת שהחיים יוכלו להמשך, בהתאם לחוקי האבולוציה והבררה הטבעית. בטבע אין מוסדות סעד ובתי חולים. מי שנחלש ומרגיש ששעתו הגיעה, הולך לאיזו פינה מבודדת ומרוחקת וגומר עם הסבל שלו.בחברה האנושית שהתרחקה מהטבע, יש יותר מדי חלשים וחולים, שמוחזקים בחיים באופן מלאכותי, לעתים אף נגד רצונם. אנו, כחלק מהטבע, צריכים לחזור לפעול מהתאם לחוקיו. וכמובן רצוי לפתח ענף במדע שנזנח- אאוגניקה, השבחת הגזע האנושי, על מנת לעודד ילודה רק של אנשים בריאים וחזקים. אנו רואים את זה בטבע: זכר חזק מרחיק את יתר הזכרים מהנקבות על מנת שרק הוא יוכל להפרותם. גם בחקלאות אנו משתמשים בפרים חזקים ביותר להפריה של הפרות. ואם המלעיזים יזדעקו: אדם הוא לא פרה, אשיב: אדם הוא כן חיה, ולאו דווקא המוצלחת שבהן.
 

Dan Chazan

New member
הדת הזאת איננה דת אלה ממסד

פוליטי דתי מסואב שלקח לידיו את המונופול על הדת ונתמך ע"י 25% מבוחרי ישראל שחושבים שהם תומכים בדת בדרך זו. עד שבוחרים אלה לא יבינו שהם הובלו שולל לא יקרה כלום בישראל. ההיפך נכון. הבוחרים האלה בדרך כלל מנחילים את דעותיהם הפוליטיות לצאצאיהם והם מתרבים בקצב גדול משאר האוכלוסיה. לכן הדרך היחידה לפעולה היא דמוית ש"ס. תמיכה בחינוך חילוני למשפחות חלשות ויצירת הזדהות בינהן לבין המדינה שאינה מבוססת רק על דת.
 
לא חוקי זה לא חוקי זה לא חוקי

ישראל רוצה להיות מדינת חוק כל בניין שנבנה בלי תוכנית מתאר, בלי קבלת אישורי בנייה ובלי קבלת בעלות (או זכות חכירה) על הקרקע הוא בית בלתי חוקי. בבכל מקרה של בניה בשטחים נדרשת גם החלטת ממשלה שקודמת לאישור תוכנית המתאר. במדינת חוק גם בנייה של גן משחקים לילדים צריך אישורים מתאימים. אבל, אני מציע ששרון ינצל את כישוריה של עו"ד ששון על מנת להזמין דו"ח על בנייה בלתי חוקית בואדי ערה ובמשולש.
 

gershon17

New member
יהיו בחירות במדינה הפדרטיבית הזו?

או שגם שם יהיו לך תירוצים למה אי אפשר לערוך אפילו בחירות למועצות פועלים?
 
נמחק שרשור שלם

נמחק שרשור שלם משלוש סיבות: א. הוא היה OFF במובהק. כולו. ב. חלק מהודעותיו היו מסיתות. ג. חלק מהודעותיו היו פוגעות ומפלות כלפי ציבורים שלמים. בשל אורכו של השרשור לא נכתבה הודעה אישית לכל אחד מהכותבים. כל מי שכתב מוזהר שלא לחזור על זה. פורום יחד נועד לדיון במפלגת יחד ובערכיה ומצעה. דיון בהרשל גרישפן, גם לו היה נערך בטוב טעם ובצורה מעניינת, מקומו בפורומים אחרים - אקטואליה, או אם יש פורום על השואה - שם. בפורום יחד זה לא רלוונטי. אם מישהו חש צורך לשתף את חברי הפורום בדברים שכאלה, שיכתוב בפורום אחר וישים קישור בשרשור OFF בפורום שלנו. אם חברי הפורום ירצו לפתח דיון, ינהלו אותו בפורום אחר. כל הודעה המשורשרת לOFF תמחק. כל הודעה מסיתה תמחק והמשתמש יורחק.
 

gershon17

New member
והאם במדינה הזו יוכל להתקיים

אתר כמו תפוז, בו אנשים שדורשים מהפיכה קפיטליסטית יוכלו לדרוש את דרשותיהם ההזויות בלי לפחד מהשלטונות?
 
הסכת ושמע

השאלה אינה האם תהיינה בחירות, אלא עד כמה בחירות אלו ישקפו את רצון הרוב,של העובדים, גם בברית המועצות לשעבר היו בחירות, אולם רק למפלגה אחת כעקרון, וגם בקובה יש בחירות. כדי שמשטר של מועצות נבחרות יוכל לעבוד, יש הכרח בהתרחבות המהפכה ובנצחונה של השיטה המהפכנית בחלקים שהולכים ומתרחבים בעולם. המהפכה הצרפתית, המהפכה הדמוקרטית הבורגנית הייתה בתחילת דרכה מהפכה עם תמיכה המונית,על כן היא הייתה מאוד דמוקרטית, אולם ככל שבודדה כן גברו הנטיות הטוטליטריות ונפוליון עלה לשלטון כקיסר. השאלה לעולם אינה מה הכוונות בלבד, אלא מה קורה במציאות, עד כמה כוחות מהפכת הנגד, תומכי הסדר הישן מצליחים לבודד את המהפכה ועד כמה היא מתפשטת למרות המכשולים. אילו המהפכה הבולשביקית לא הייתה נבלמת, סטלין לעולם לא היה עולה לשלטון, אלא הדמוקרטיה הפרולטרית בצורה שלמועצות עובדים הייתה מנצחת. זאת השאלה גם במדינה הפדרטיבית הסוציאליסטית שתעלה פה. מה שאנו מציעים הם פתרונות לשאלות סבוכות שאם לא תפטרנה על בסיס מהפכת פועלים,אינטרנציונליסטית תפתרנה על בסיס לאומני גרוש היהודים מכאן.ההיסטוריה אינה עוצרת במקומה, ושאלת הפליטים תבוא בצורה זו או אחרת על פתרונה.
 

gershon17

New member
כלומר לא יהיו בחירות?

בחירות יהיו רק אחרי שכל העולם יהיה פדרטיבי כנ"ל? אני חושב שעדיף אם כך לחכות שמישהו אחר יתחיל בזה, ורק כשנוכל להבטיח בחירות דמוקרטיות למועצות פועלים נאות נשקול גם אנחנו הצטרפות פדרטיבית שכזו.
 
הרוב יקבע

מאחר ומרבית אוכלוסיית העולם, אינה במצבך והיא לא תהיה מוכנה לחכות לפתרונות, אלא תאבק למען פתרונות שיקדמו את מצבה, ומאחר ואנו חיים באזור בו הרוב הגדול אינו נהנה כמוך אלא הוא מנוצל נשלט בצורה די בוטה, אני מוכן לערוב לך, שהמוני האזור במוקדם או מאוחר ישנו את המצב, ואם לא בדרך של מהפכת עובדים, הרי בדרך של התקוממות נוסח עיראק תחת הנהגה פאונדמנטליסטית. כך או כך, לא תוכל לההנות לזמן רב מהמצב בו אתה חי כרגע. הבעיה היא שאם לא תאיבק למען פתרון סוציאליסטי, תקבל את הפתרון ההפוך.
 

gershon17

New member
איך הרוב יקבע?

בדרכים אלימות או אולי בבחירות דמוקרטיות מסודרות? ואחרי שהרוב יקבע, האם הרוב יוכל לשנות את דעתו ולבחור בפתרון אחר? ועד שהרוב לא ישנה את דעתו, האם למיעוט יהיה מותר לפרסם את משנתו ולנסות לשכנע את הרוב לשנות את דעתו?
 
ובכן

הבה ונבחן את עמדתך לאור ההיסטוריה. אני טוען כי בסופו של יום,למרות שההתפתחות לעולם אינה בקו ליניארי, הרוב, דהינו ההמונים העובדים, העניים, האיכרים העניים, הם שעושים את ההיסטוריה, אחרת עדין היינו חיים בפיאודליזם . מי קבע במהפכה הצרפתית? הרוב של האכרות הענייה ולא בעלי האחוזות לא כן? לאחר המהפכה, היה ניסיון של המלוכנים להחזיר לידיהם את השלטון, והמהפכה לא איפשרה להם צעד זה, אלא מחצה אותם. האם אתה חושב שהיו צריכים לאפשר לבעלי האחוזות המלוכנים להחזיר את גלגל ההיסטוריה אחורה בטענות פורמליות? ניקח דוגמה אחרת. בזמן מלחמת האזרחים בארצות הברית, בעלי האחוזות הדרוממים, טענו שיש להם את הזכות הדמוקרטית להיפרד מהאיחוד, ולשמור על העבדות. האם הייתה להם זכות זו? לפי שיטתך אים לך כל בעייה להגן על הזכויות של האצילים ושל בעלי האחוזות, לא כן? לשיטת המרקסיזם אנו תומכים במעמד המביא להתפתחות כוחות הייצור. בעלי האחוזות בצרפת ובארצות הברית עמדו למכשול בפני התפתחות כוחות הייצור ועל כן הם היו מעמד ריאקציוני שהיה צורך לסלק את שליטתו ולא לאפשר לו להחזיר אותה בשום נימוק.
 

gershon17

New member
דוגמאות קצת לא קשורות

בצרפת של היום יש בחירות דמוקרטיות למהדרין (ולא בחירות למועצות פועלים). הכיצד? גם בארצות הברית יש בחירות דמוקרטיות ביותר, והיו גם מיד אחרי מלחמת האזרחים. שתי המדינות האלה קפיטליסטיות ביותר. האם במדינה הפדרטיבית המזרח-תיכונית יהיו בחירות חופשיות? האם באותן בחירות יוכלו להתמודד מפלגות לא מרקסיסטיות ולהבחר למועצות הפועלים נציגים קפיטליסטיים? או שהמרקסיזם מוכן לאפשר רק למרקסיסטים להבחר?
 
למעלה