נחנכה תחנת שדרות.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
היית חייב לסיים בנימה עצובה?

לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
היית חייב לסיים בנימה עצובה?
אני מצטרף לברכות החמות של בועז.
אין ספק שלירן היא אחת הדוברות המקצועיות והנבונות שיש למשק הישראלי להציע. בהצלחה רבה בהמשך ואני כבר מתגעגע.
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז. תודה רבה לדוברת על השת"פ

לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
תודה רבה בועז. תודה רבה לדוברת על השת"פ
לשנה הבאה (פלוס-מינוס חודש) בתחנת נתיבות הבנויה.
 

raminec

New member
תודה רבה ללירן

לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
תודה רבה ללירן
על שיתוף הפעולה הפורה ובהצלחה בתפקידה החדש!
 
אני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיה

לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
אני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיה
דובר הרכבת פתח בפניי ובפני חובבים נוספים את עולמה של הרכבת כפי שאף אחד או אחת אחרים לא עשה אחרי בני נאור. עם כל הכבוד ללירן, אצל בני נאור קיבלנו יותר ובהרבה ! אני חב לבני נאור המון. לא כאן המקום לפרט לפני כל העולם עד לאיזו רזולוציות של מידע הגענו בימיו של בני נאור. אוכל רק לומר שכיום אין אפילו אפשרות טכנית להגיע לכאלו רזולוציות.
אז נכון שהפורום קיבל מלירן מידע ושת"פ אך האמן לי שאילו בני היה כיום עדיין הדובר, היית יודע לפני המנכ"ל על החדשות ברכבת...
 

בועז ל

New member
אוקיי. נדבר על כך בהזדמנות.

אני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיה
דובר הרכבת פתח בפניי ובפני חובבים נוספים את עולמה של הרכבת כפי שאף אחד או אחת אחרים לא עשה אחרי בני נאור. עם כל הכבוד ללירן, אצל בני נאור קיבלנו יותר ובהרבה ! אני חב לבני נאור המון. לא כאן המקום לפרט לפני כל העולם עד לאיזו רזולוציות של מידע הגענו בימיו של בני נאור. אוכל רק לומר שכיום אין אפילו אפשרות טכנית להגיע לכאלו רזולוציות.
אז נכון שהפורום קיבל מלירן מידע ושת"פ אך האמן לי שאילו בני היה כיום עדיין הדובר, היית יודע לפני המנכ"ל על החדשות ברכבת...
אוקיי. נדבר על כך בהזדמנות.
 

אורי404

New member
מה שבטוח, שעם לירן היה עדיף על קודמתה

אני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיה
דובר הרכבת פתח בפניי ובפני חובבים נוספים את עולמה של הרכבת כפי שאף אחד או אחת אחרים לא עשה אחרי בני נאור. עם כל הכבוד ללירן, אצל בני נאור קיבלנו יותר ובהרבה ! אני חב לבני נאור המון. לא כאן המקום לפרט לפני כל העולם עד לאיזו רזולוציות של מידע הגענו בימיו של בני נאור. אוכל רק לומר שכיום אין אפילו אפשרות טכנית להגיע לכאלו רזולוציות.
אז נכון שהפורום קיבל מלירן מידע ושת"פ אך האמן לי שאילו בני היה כיום עדיין הדובר, היית יודע לפני המנכ"ל על החדשות ברכבת...
מה שבטוח, שעם לירן היה עדיף על קודמתה
הקודמת לתפקיד, לא תמיד הייתה עונה לעניין בשאלות שונות, במקרה הפחות גרוע (למשל שרכבת לנהריה לא עוצרת בקרית חיים, כי אין מנהל תחנה) ולא אמינות, במקרה היותר גרוע.
 
מסכים איתך בהחלט אך עדיין בני נאור

מה שבטוח, שעם לירן היה עדיף על קודמתה
הקודמת לתפקיד, לא תמיד הייתה עונה לעניין בשאלות שונות, במקרה הפחות גרוע (למשל שרכבת לנהריה לא עוצרת בקרית חיים, כי אין מנהל תחנה) ולא אמינות, במקרה היותר גרוע.
מסכים איתך בהחלט אך עדיין בני נאור
עלה על כולם ביחסו החם והיחודי אל החובבים. מה שקיבלתי מבני נאור, לא יכולתי לחלום על יותר מזה ועל טוב מזה. באותה תקופה, דברים שידעתי, לא ידעו רוב עובדי הרכבת, וזה אפילו בלשון המעטה. דבר אחד בטוח לאשורו: באותה תקופה, הידע שלנו עלה עשרות מונים על הידע של שרי התחבורה דאז, לא שהיום ישראל כץ יכול לדעת משהו שאנחנו לא יודעים, ועם כל הכבוד למר כץ, עדיין יש לו הרבה שנים ללמוד מאיתנו בפאן הטכני לפחות. אותנו מכירים בכל תעשיית הרכבות העולמית, אך אם תדבר למשל עם מנכ"ל NRE בארה"ב, ותשאל אותו מי זה שר התחבורה הישראלי, אני מבטיח לך שהוא לא יידע... כנ"ל לגבי כל מנכ"ל של כל אחת מיצרניות הציוד הנייד בעולם שעימם אנו בקשרים הדוקים. לי למשל יש קשרים מסועפים עם המנכ"ל של "פוסלו". הוא בכלל לא החשיב את ישראל כמדינה רכבתית עד אשר שטחתי בפניו את המצב העדכני שלנו. המידע שהוא קיבל עלינו בארץ, היה מועט באופן יחסי ובעיקר נגע לשאלתו מדוע כל כך הרבה קטרים מתוצרתו חוזרים אליו לאחר תאונות קשות? לכן כדאי לציין במקרים שכאלה את הדברים הטובים והאיכותיים של הרכבת בארץ. לצערי אין לנו שגרירים מתאימים בחו"ל בנושא הרכבתי וחבל כי קשרים חיוביים עם יצרנים ועם סוכנים, עם דילרים ועם מאעכרים, יכולים תמיד להועיל. ערב טוב.
 

darkshadow1

New member
רבה על הדיווח.

לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
רבה על הדיווח.
 

ניקולאי

New member
תודה לכתבינו בועז על הדיווח מהשטח!

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
תודה לכתבינו בועז על הדיווח מהשטח!
 

אורי404

New member
בועז על הסקירה

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
בועז על הסקירה
 
רק שתעבוד - ושלא יתחילו עם העיצומים שוב..

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
רק שתעבוד - ושלא יתחילו עם העיצומים שוב..
שתהיה תחבורה - סידור עבודה - שלא ישביתו את כל הארץ בגלל איזה מישהי שמחליטה שהיא רוצה עוד כסף לכיסה ו"אז לשחרר את תנועת הרכבת" וללא קשר - שיהיה בהצלחה עם זה..

אני ממש לא הולך לכתוב רכבת חינם לכולם - כי ממש לא לכולם היא מגיעה - לא בזמן - ולא בחינם. גם לא "ביום בחירות" כשכל המדינה חוגגת על נסיעה חינם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה