כל מילה.
ותודה גם לך בועז על סיקור הפרוייקט (מני רבים) מתחילתו ועד סופו. אבל כידוע, אצלך כל סוף הוא התחלה חדשה. אז בשנה הבאה בתחנת נתיבות הבנויה.
כל מילה.
ותודה גם לך בועז על סיקור הפרוייקט (מני רבים) מתחילתו ועד סופו. אבל כידוע, אצלך כל סוף הוא התחלה חדשה. אז בשנה הבאה בתחנת נתיבות הבנויה.
היית חייב לסיים בנימה עצובה?לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.
הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
תודה רבה בועז. תודה רבה לדוברת על השת"פלסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.
הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
תודה רבה ללירןלסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.
הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
אני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיהלסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.
הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
אוקיי. נדבר על כך בהזדמנות.אני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיה
דובר הרכבת פתח בפניי ובפני חובבים נוספים את עולמה של הרכבת כפי שאף אחד או אחת אחרים לא עשה אחרי בני נאור. עם כל הכבוד ללירן, אצל בני נאור קיבלנו יותר ובהרבה ! אני חב לבני נאור המון. לא כאן המקום לפרט לפני כל העולם עד לאיזו רזולוציות של מידע הגענו בימיו של בני נאור. אוכל רק לומר שכיום אין אפילו אפשרות טכנית להגיע לכאלו רזולוציות.
אז נכון שהפורום קיבל מלירן מידע ושת"פ אך האמן לי שאילו בני היה כיום עדיין הדובר, היית יודע לפני המנכ"ל על החדשות ברכבת...
מה שבטוח, שעם לירן היה עדיף על קודמתהאני ממש לא מסכים עם דבריך כי בני נאור שהיה
דובר הרכבת פתח בפניי ובפני חובבים נוספים את עולמה של הרכבת כפי שאף אחד או אחת אחרים לא עשה אחרי בני נאור. עם כל הכבוד ללירן, אצל בני נאור קיבלנו יותר ובהרבה ! אני חב לבני נאור המון. לא כאן המקום לפרט לפני כל העולם עד לאיזו רזולוציות של מידע הגענו בימיו של בני נאור. אוכל רק לומר שכיום אין אפילו אפשרות טכנית להגיע לכאלו רזולוציות.
אז נכון שהפורום קיבל מלירן מידע ושת"פ אך האמן לי שאילו בני היה כיום עדיין הדובר, היית יודע לפני המנכ"ל על החדשות ברכבת...
מסכים איתך בהחלט אך עדיין בני נאורמה שבטוח, שעם לירן היה עדיף על קודמתה
הקודמת לתפקיד, לא תמיד הייתה עונה לעניין בשאלות שונות, במקרה הפחות גרוע (למשל שרכבת לנהריה לא עוצרת בקרית חיים, כי אין מנהל תחנה) ולא אמינות, במקרה היותר גרוע.
לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.
הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
תודה לכתבינו בועז על הדיווח מהשטח!נחנכה תחנת שדרות.
תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
נחנכה תחנת שדרות.
תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
רק שתעבוד - ושלא יתחילו עם העיצומים שוב..נחנכה תחנת שדרות.
תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.