נחנכה תחנת שדרות.

מצב
הנושא נעול.

felixr

New member
תחנת שדרות במפה משנת 2006

שוב ושוב עצוב לומר אך הקו לשדרות
אינו קשור כהוא זה לישראל כץ או לבועז צפריר. הוא תוכנן בשנת 1996 וביצועו אף החל בתחילת שנת 1997 כאשר ירון דוזטס ואני עקבנו אחרי עבודות התשתית הראשונות בשנת 1997. מאז הוא נעצר ועוכב אך שוב יש לזקוף את הקו לשדרות למנכ"לים קודמים ברכבת ולבטח לא למנכ"ל הנוכחי או לשר התחבורה הנוכחי שרוכבים על רעיונות של אחרים שקדמו להם. כאן חובה לדייק. גם בלי ישראל כץ ובלי בועז צפריר, הקו לשדרות היה נחנך השבוע !
תחנת שדרות במפה משנת 2006
 
במפה "הפנימית" היא מופיעה בשנת 1996:

תחנת שדרות במפה משנת 2006
במפה "הפנימית" היא מופיעה בשנת 1996:
ואני מתכוון למפת התכנון המקורית. עם כל הכבוד, שוב מדובר ביוזמה חד משמעית של מנכ"ל הרכבת - עו"ד עמוס עוזני, וראוי היה שעמוס יחנוך את התחנה ולא אף אחד אחר. זה "נחמד" מאוד שאיזה טרמפיסט עלום שם בשם ישראל כץ תפס טרמפ על אחרים אך היה יכול להיות מכובד וראוי לתת לעמוס לגזור את הסרט. הרעיון של תחנת שדרות הוא רעיון שהגה עמוס עוזני ולא אף אחד אחר לפניו או אחריו. עדיין בונים היום רעיונות של עוזני. גם תחנת בית שאן המחודשת היא פרי רעיונו של עוזני. תחנות בת ים וראשל"צ מערב אינן קשורות לרעיונות שהגה עוזני.
 

בועז ל

New member
יאסו!

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
יאסו!
חגית. זוכת "כוכב נולד X פקטור" מי זוכר
היא תושבת שדרות. העלמה עלתה לבצע שיר קודם לנאומו של ראש עיריית שדרות.
 

בועז ל

New member
ראש עיריית שדרות.

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
ראש עיריית שדרות.
אלון דוידי. לטעמי, האריך בנאומו יתר על המידה, אבל אפשר להבין אותו. יש לו סיבות טובות לחגוג.
 

בועז ל

New member
ההצגה של ישראל כץ.

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
ההצגה של ישראל כץ.
אומרים שרה"מ הוא נואם מצוין, אז אומרים. אבל אני אומר שאת ישראל כץ הרבה יותר כיף לשמוע ובמיוחד כאשר הוא מתנגח בפקידות האוצר. אין ספק שפקידי האוצר מוציאים ממנו את המיטב ומעשירים בכל פעם מחדש את הרפרטואר שלו בעניינם. עד כה נמנעתי מהעלאת דבריהם של יתר הנואמים וזאת בכדי לפנות מקום לאיש שההאזנה לו הופכת עבורי לאירוע משעשע ומרנין, כאשר הוא מגיע למחוזות "חוסר הכדאיות הכלכלית" של האוצר. להלן כמה מהפנינים של כץ.
הצהרת "חוסר הכדאיות" של הפקידים - חוסר הכדאיות שבקו נובע מכך שבשדרות, אליבא דכץ, אין מפעלים או בנקים גדולים שיחלקו ג'ובים לפקידי האוצר הפורשים. "זה בפירוש לא כלכלי עבורם"

מאידך, עבור תושבי שדרות, שאלפיםמהם, לדברי השר, כבר הספיקו להסדיר לעצמם את הטבת שלושת החודשים, זה כלכלי ועוד איך.

דין נוסעי שדרות כדין נוסעי הרק"ל, כדין נוסעי המטרונית. לדעת כץ, לכולם מגיעה הטבת נסיעת החינם. השר כץ הבהיר כי מטרת ההטבה ליצור דפוסי נסיעה חדשים וקרא לתושבי שדרות לנסוע ברכבת ולהוכיח לאוצר שהקו הוא אכן כלכלי. מדברי השר הובן כי משרד האוצר התנגד לביצוע ההטבה וכי זו יצאה לדרך בעקבות התערבותו של רה"מ. עוד הזכיר השר את התנגדות האוצר למתן הנחה לתושבי דימונה בנסיעתם ברכבת. נו באמת, שהאוצר יתנגד גם לסכום הזערורי הזה?


לשר כץ היה גם מה לומר על ממשלת קדימה הקודמת, שבתקופתה הוקפא הקו ע"י האוצר. השר כץ תיאר כיצד עם חילופי השלטון הצליחה ממשלתו של נתניהו להפשיר את הקו ושכח להזכיר את חלקו החשוב של חקי הראל במלאכת החילוץ. גזרה שווה גזר כץ גם על פרויקט A1, שאף הוא הופשר ע"י ממשלת נתניהו.

ועוד פרט קטן: השר אישר את שפורסם בפורום זה מכבר. נתניהו אישר את בקשתו של כץ להמשיך ולכהן כשר התחבורה גם בקדנציה השנייה שלו.
 

בועז ל

New member
וגם הטורקים בעסק אצל כץ

ההצגה של ישראל כץ.
אומרים שרה"מ הוא נואם מצוין, אז אומרים. אבל אני אומר שאת ישראל כץ הרבה יותר כיף לשמוע ובמיוחד כאשר הוא מתנגח בפקידות האוצר. אין ספק שפקידי האוצר מוציאים ממנו את המיטב ומעשירים בכל פעם מחדש את הרפרטואר שלו בעניינם. עד כה נמנעתי מהעלאת דבריהם של יתר הנואמים וזאת בכדי לפנות מקום לאיש שההאזנה לו הופכת עבורי לאירוע משעשע ומרנין, כאשר הוא מגיע למחוזות "חוסר הכדאיות הכלכלית" של האוצר. להלן כמה מהפנינים של כץ.
הצהרת "חוסר הכדאיות" של הפקידים - חוסר הכדאיות שבקו נובע מכך שבשדרות, אליבא דכץ, אין מפעלים או בנקים גדולים שיחלקו ג'ובים לפקידי האוצר הפורשים. "זה בפירוש לא כלכלי עבורם"

מאידך, עבור תושבי שדרות, שאלפיםמהם, לדברי השר, כבר הספיקו להסדיר לעצמם את הטבת שלושת החודשים, זה כלכלי ועוד איך.

דין נוסעי שדרות כדין נוסעי הרק"ל, כדין נוסעי המטרונית. לדעת כץ, לכולם מגיעה הטבת נסיעת החינם. השר כץ הבהיר כי מטרת ההטבה ליצור דפוסי נסיעה חדשים וקרא לתושבי שדרות לנסוע ברכבת ולהוכיח לאוצר שהקו הוא אכן כלכלי. מדברי השר הובן כי משרד האוצר התנגד לביצוע ההטבה וכי זו יצאה לדרך בעקבות התערבותו של רה"מ. עוד הזכיר השר את התנגדות האוצר למתן הנחה לתושבי דימונה בנסיעתם ברכבת. נו באמת, שהאוצר יתנגד גם לסכום הזערורי הזה?


לשר כץ היה גם מה לומר על ממשלת קדימה הקודמת, שבתקופתה הוקפא הקו ע"י האוצר. השר כץ תיאר כיצד עם חילופי השלטון הצליחה ממשלתו של נתניהו להפשיר את הקו ושכח להזכיר את חלקו החשוב של חקי הראל במלאכת החילוץ. גזרה שווה גזר כץ גם על פרויקט A1, שאף הוא הופשר ע"י ממשלת נתניהו.

ועוד פרט קטן: השר אישר את שפורסם בפורום זה מכבר. נתניהו אישר את בקשתו של כץ להמשיך ולכהן כשר התחבורה גם בקדנציה השנייה שלו.
וגם הטורקים בעסק אצל כץ
כץ בשפה חופשית שלי: בפעם האחרונה שעברה כאן רכבת היה זה בזמן הטורקים. עמדה בפנינו האפשרות או לבנות את הקו בעצמנו או... להחזיר לכאן את הטורקים? מישהו בקדמת הבמה העיר הערה והקהל פרץ בצחוק. אני פספסתי את הבדיחה.
 

easylivin

New member
אגב, אאל"ט הרכבת האחרונה בנגב המערבי

וגם הטורקים בעסק אצל כץ
כץ בשפה חופשית שלי: בפעם האחרונה שעברה כאן רכבת היה זה בזמן הטורקים. עמדה בפנינו האפשרות או לבנות את הקו בעצמנו או... להחזיר לכאן את הטורקים? מישהו בקדמת הבמה העיר הערה והקהל פרץ בצחוק. אני פספסתי את הבדיחה.
אגב, אאל"ט הרכבת האחרונה בנגב המערבי
(אם לא מחשיבים את מסילת החוף בין אשקלון לעזה) הייתה דווקא של הבריטים. הכוונה לקו רפיח-באר שבע שנבנה במהלך קרבות מלחמת העולם הראשונה, פעל במשך תקופה קצרה ונסגר עוד במהלך שנות ה-20.
 

בועז ל

New member
כן, זאת הייתה שפה חופשית (מאוד) שלי.


אגב, אאל"ט הרכבת האחרונה בנגב המערבי
(אם לא מחשיבים את מסילת החוף בין אשקלון לעזה) הייתה דווקא של הבריטים. הכוונה לקו רפיח-באר שבע שנבנה במהלך קרבות מלחמת העולם הראשונה, פעל במשך תקופה קצרה ונסגר עוד במהלך שנות ה-20.
כן, זאת הייתה שפה חופשית (מאוד) שלי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


ההצגה של ישראל כץ.
אומרים שרה"מ הוא נואם מצוין, אז אומרים. אבל אני אומר שאת ישראל כץ הרבה יותר כיף לשמוע ובמיוחד כאשר הוא מתנגח בפקידות האוצר. אין ספק שפקידי האוצר מוציאים ממנו את המיטב ומעשירים בכל פעם מחדש את הרפרטואר שלו בעניינם. עד כה נמנעתי מהעלאת דבריהם של יתר הנואמים וזאת בכדי לפנות מקום לאיש שההאזנה לו הופכת עבורי לאירוע משעשע ומרנין, כאשר הוא מגיע למחוזות "חוסר הכדאיות הכלכלית" של האוצר. להלן כמה מהפנינים של כץ.
הצהרת "חוסר הכדאיות" של הפקידים - חוסר הכדאיות שבקו נובע מכך שבשדרות, אליבא דכץ, אין מפעלים או בנקים גדולים שיחלקו ג'ובים לפקידי האוצר הפורשים. "זה בפירוש לא כלכלי עבורם"

מאידך, עבור תושבי שדרות, שאלפיםמהם, לדברי השר, כבר הספיקו להסדיר לעצמם את הטבת שלושת החודשים, זה כלכלי ועוד איך.

דין נוסעי שדרות כדין נוסעי הרק"ל, כדין נוסעי המטרונית. לדעת כץ, לכולם מגיעה הטבת נסיעת החינם. השר כץ הבהיר כי מטרת ההטבה ליצור דפוסי נסיעה חדשים וקרא לתושבי שדרות לנסוע ברכבת ולהוכיח לאוצר שהקו הוא אכן כלכלי. מדברי השר הובן כי משרד האוצר התנגד לביצוע ההטבה וכי זו יצאה לדרך בעקבות התערבותו של רה"מ. עוד הזכיר השר את התנגדות האוצר למתן הנחה לתושבי דימונה בנסיעתם ברכבת. נו באמת, שהאוצר יתנגד גם לסכום הזערורי הזה?


לשר כץ היה גם מה לומר על ממשלת קדימה הקודמת, שבתקופתה הוקפא הקו ע"י האוצר. השר כץ תיאר כיצד עם חילופי השלטון הצליחה ממשלתו של נתניהו להפשיר את הקו ושכח להזכיר את חלקו החשוב של חקי הראל במלאכת החילוץ. גזרה שווה גזר כץ גם על פרויקט A1, שאף הוא הופשר ע"י ממשלת נתניהו.

ועוד פרט קטן: השר אישר את שפורסם בפורום זה מכבר. נתניהו אישר את בקשתו של כץ להמשיך ולכהן כשר התחבורה גם בקדנציה השנייה שלו.
 
גם הרכבת לאילת "לא כלכלית"

ההצגה של ישראל כץ.
אומרים שרה"מ הוא נואם מצוין, אז אומרים. אבל אני אומר שאת ישראל כץ הרבה יותר כיף לשמוע ובמיוחד כאשר הוא מתנגח בפקידות האוצר. אין ספק שפקידי האוצר מוציאים ממנו את המיטב ומעשירים בכל פעם מחדש את הרפרטואר שלו בעניינם. עד כה נמנעתי מהעלאת דבריהם של יתר הנואמים וזאת בכדי לפנות מקום לאיש שההאזנה לו הופכת עבורי לאירוע משעשע ומרנין, כאשר הוא מגיע למחוזות "חוסר הכדאיות הכלכלית" של האוצר. להלן כמה מהפנינים של כץ.
הצהרת "חוסר הכדאיות" של הפקידים - חוסר הכדאיות שבקו נובע מכך שבשדרות, אליבא דכץ, אין מפעלים או בנקים גדולים שיחלקו ג'ובים לפקידי האוצר הפורשים. "זה בפירוש לא כלכלי עבורם"

מאידך, עבור תושבי שדרות, שאלפיםמהם, לדברי השר, כבר הספיקו להסדיר לעצמם את הטבת שלושת החודשים, זה כלכלי ועוד איך.

דין נוסעי שדרות כדין נוסעי הרק"ל, כדין נוסעי המטרונית. לדעת כץ, לכולם מגיעה הטבת נסיעת החינם. השר כץ הבהיר כי מטרת ההטבה ליצור דפוסי נסיעה חדשים וקרא לתושבי שדרות לנסוע ברכבת ולהוכיח לאוצר שהקו הוא אכן כלכלי. מדברי השר הובן כי משרד האוצר התנגד לביצוע ההטבה וכי זו יצאה לדרך בעקבות התערבותו של רה"מ. עוד הזכיר השר את התנגדות האוצר למתן הנחה לתושבי דימונה בנסיעתם ברכבת. נו באמת, שהאוצר יתנגד גם לסכום הזערורי הזה?


לשר כץ היה גם מה לומר על ממשלת קדימה הקודמת, שבתקופתה הוקפא הקו ע"י האוצר. השר כץ תיאר כיצד עם חילופי השלטון הצליחה ממשלתו של נתניהו להפשיר את הקו ושכח להזכיר את חלקו החשוב של חקי הראל במלאכת החילוץ. גזרה שווה גזר כץ גם על פרויקט A1, שאף הוא הופשר ע"י ממשלת נתניהו.

ועוד פרט קטן: השר אישר את שפורסם בפורום זה מכבר. נתניהו אישר את בקשתו של כץ להמשיך ולכהן כשר התחבורה גם בקדנציה השנייה שלו.
גם הרכבת לאילת "לא כלכלית"
איש לא ישתמש בה ומדובר בזריקת כספים לפח.
כמו הרכבת לב"ש שאיש לא משתמש בה.
כמו הרכבת לכ"ס שאיש לא משתמש בה.
כמו הרכבת לנתב"ג שאיש לא משתמש בה (וואלה, החודש פקידי האוצר צודקים!)
כמו הרכבת ליבנה מערב שאיש לא משתמש בה.
כמו נתיבי איילון שאיש לא משתמש בהם.
כמו כביש 6 שאיש לא משתמש בו.
כמו כבישי הרוחב שאיש לא משתמש בהם (431 עומד שומם!)
כמו תחנות הכח הפרטיות שאיש לא משתמש בחשמל שהן מייצרות.
כמו מתקני ההתפלה שאיש לא משתמש במים שהם מייצרים.
כמו שדות הגז שאיש לא משתמש בגז המופק בהם.
כמו הכביש המהיר לגליל שאיש לא משתמש בו.
כמו הרחבת נתב"ג שאיש לא משתמש בו (מי צריך נמ"ת בינ"ל בכלל? סתם בזבוז. אפשר לנסוע לאירופה דרך סוריה או לוב. אה, בעצם...).
כמו הרחבת נמלי אשדוד וחיפה שאיש לא משתמש בהם (נמלי ים? בשביל מה? אפשר להעביר את כל הסחורות דרך סעודיה או עיראק! אה, בעצם...)
כמו המוביל הארצי שאיש לא משתמש בו (בשביל מה צריך להעביר מים מהכנרת לנגב?! שישתמשו במים של האגמים הענקיים בנגב! אה, בעצם...)
כמו הרק"ל בי-ם שאיש לא משתמש בה (נוסעת ריקה!)
כמו המטרונית שאיש לא משתמש בה (נוסעת ריקה!)
כמו כביש עוקף קריות שאיש לא משתמש בו.
כמו מנהרות הכרמל שאיש לא משתמש בהן.
כמו שד"ת אילת שאיש לא משתמש בו.

מה נאמר? טוב שיש פקידי אוצר חכמים ששומרים עלינו מפני בזבוז כספי ציבור על תשתיות מיותרות. בזכותם שפכנו חצי מיליארד ₪ על קו הרכבת המערבי כי הם החליטו לא לתקצב גשר לרכבת בזמן. וכמובן בזכותם מתעכבת התחתית בת"א למשך 50 שנה, מה שמבטיח נזק למשק של יותר מרבע טריליון ₪. כך שומרים על הקופה הציבורית!
 

amit1270

New member
תפסיק לקדם את מפלגת השלטון!


ההצגה של ישראל כץ.
אומרים שרה"מ הוא נואם מצוין, אז אומרים. אבל אני אומר שאת ישראל כץ הרבה יותר כיף לשמוע ובמיוחד כאשר הוא מתנגח בפקידות האוצר. אין ספק שפקידי האוצר מוציאים ממנו את המיטב ומעשירים בכל פעם מחדש את הרפרטואר שלו בעניינם. עד כה נמנעתי מהעלאת דבריהם של יתר הנואמים וזאת בכדי לפנות מקום לאיש שההאזנה לו הופכת עבורי לאירוע משעשע ומרנין, כאשר הוא מגיע למחוזות "חוסר הכדאיות הכלכלית" של האוצר. להלן כמה מהפנינים של כץ.
הצהרת "חוסר הכדאיות" של הפקידים - חוסר הכדאיות שבקו נובע מכך שבשדרות, אליבא דכץ, אין מפעלים או בנקים גדולים שיחלקו ג'ובים לפקידי האוצר הפורשים. "זה בפירוש לא כלכלי עבורם"

מאידך, עבור תושבי שדרות, שאלפיםמהם, לדברי השר, כבר הספיקו להסדיר לעצמם את הטבת שלושת החודשים, זה כלכלי ועוד איך.

דין נוסעי שדרות כדין נוסעי הרק"ל, כדין נוסעי המטרונית. לדעת כץ, לכולם מגיעה הטבת נסיעת החינם. השר כץ הבהיר כי מטרת ההטבה ליצור דפוסי נסיעה חדשים וקרא לתושבי שדרות לנסוע ברכבת ולהוכיח לאוצר שהקו הוא אכן כלכלי. מדברי השר הובן כי משרד האוצר התנגד לביצוע ההטבה וכי זו יצאה לדרך בעקבות התערבותו של רה"מ. עוד הזכיר השר את התנגדות האוצר למתן הנחה לתושבי דימונה בנסיעתם ברכבת. נו באמת, שהאוצר יתנגד גם לסכום הזערורי הזה?


לשר כץ היה גם מה לומר על ממשלת קדימה הקודמת, שבתקופתה הוקפא הקו ע"י האוצר. השר כץ תיאר כיצד עם חילופי השלטון הצליחה ממשלתו של נתניהו להפשיר את הקו ושכח להזכיר את חלקו החשוב של חקי הראל במלאכת החילוץ. גזרה שווה גזר כץ גם על פרויקט A1, שאף הוא הופשר ע"י ממשלת נתניהו.

ועוד פרט קטן: השר אישר את שפורסם בפורום זה מכבר. נתניהו אישר את בקשתו של כץ להמשיך ולכהן כשר התחבורה גם בקדנציה השנייה שלו.
תפסיק לקדם את מפלגת השלטון!
 

olli3

New member
מנהל
ביבי אוהב רכבות, כ"ץ הולך בדרכו.

ההצגה של ישראל כץ.
אומרים שרה"מ הוא נואם מצוין, אז אומרים. אבל אני אומר שאת ישראל כץ הרבה יותר כיף לשמוע ובמיוחד כאשר הוא מתנגח בפקידות האוצר. אין ספק שפקידי האוצר מוציאים ממנו את המיטב ומעשירים בכל פעם מחדש את הרפרטואר שלו בעניינם. עד כה נמנעתי מהעלאת דבריהם של יתר הנואמים וזאת בכדי לפנות מקום לאיש שההאזנה לו הופכת עבורי לאירוע משעשע ומרנין, כאשר הוא מגיע למחוזות "חוסר הכדאיות הכלכלית" של האוצר. להלן כמה מהפנינים של כץ.
הצהרת "חוסר הכדאיות" של הפקידים - חוסר הכדאיות שבקו נובע מכך שבשדרות, אליבא דכץ, אין מפעלים או בנקים גדולים שיחלקו ג'ובים לפקידי האוצר הפורשים. "זה בפירוש לא כלכלי עבורם"

מאידך, עבור תושבי שדרות, שאלפיםמהם, לדברי השר, כבר הספיקו להסדיר לעצמם את הטבת שלושת החודשים, זה כלכלי ועוד איך.

דין נוסעי שדרות כדין נוסעי הרק"ל, כדין נוסעי המטרונית. לדעת כץ, לכולם מגיעה הטבת נסיעת החינם. השר כץ הבהיר כי מטרת ההטבה ליצור דפוסי נסיעה חדשים וקרא לתושבי שדרות לנסוע ברכבת ולהוכיח לאוצר שהקו הוא אכן כלכלי. מדברי השר הובן כי משרד האוצר התנגד לביצוע ההטבה וכי זו יצאה לדרך בעקבות התערבותו של רה"מ. עוד הזכיר השר את התנגדות האוצר למתן הנחה לתושבי דימונה בנסיעתם ברכבת. נו באמת, שהאוצר יתנגד גם לסכום הזערורי הזה?


לשר כץ היה גם מה לומר על ממשלת קדימה הקודמת, שבתקופתה הוקפא הקו ע"י האוצר. השר כץ תיאר כיצד עם חילופי השלטון הצליחה ממשלתו של נתניהו להפשיר את הקו ושכח להזכיר את חלקו החשוב של חקי הראל במלאכת החילוץ. גזרה שווה גזר כץ גם על פרויקט A1, שאף הוא הופשר ע"י ממשלת נתניהו.

ועוד פרט קטן: השר אישר את שפורסם בפורום זה מכבר. נתניהו אישר את בקשתו של כץ להמשיך ולכהן כשר התחבורה גם בקדנציה השנייה שלו.
ביבי אוהב רכבות, כ"ץ הולך בדרכו.
זה לא חדש שלביבי יש חיבה לרכבות, אולי הוא גולש בסתר בפורום? :) קישור רכבתי במדינה הקטנה שלנו לטעמי הוא לא רע בכלל, למרות שיש לא מעט שטוענים שאנחנו מדינה קטנה ושאפשר להסתדר באוטובוסים.

כשאני שואל את כל אלו, כשעומדת לפניך אופציה לנסיעה ברכבת קיימת או באוטובוס קיים, במה תבחר? השתיקה אומרת הכל, הם לא מסוגלים להגיד אוטובוס. בין היתר בשל התדמית הפחות טובה שיש לאוטובוס וגם נוחות הנסיעה.

ואת כל זה אני כותב כאחד שבהחלט מעדיף לנסוע באוטובוס, כי לי זה נוח יותר ומהנה יותר מאשר נסיעה משעממת ברכבת (עבורי כמובן).

תנופת הרכבות במדינה בעשור החולף ובעתיד הקרוב ואני מקווה שגם בעתיד הרחוק, מקדמת את הקישור בין מקומות שונים. בישראל, אין מה לעשות - אוטובוס עדיין נחשב ככלי נסיעה פחות נוח (למרות ואפילו אומר בגלל הגמישות שבו). נוסיף את זה שעדיין אוטובוסים עומדים בפקקים לא מעט, גם אם יש נת"צ שלא נאכף כיאות או לא נאכף בכלל לעומת רכבת שלא מעניין אותה מה קורה בכביש הסמוך.

בקיצור, כל אלו, ביחד עם גורם התדמית - לא גורמים לאנשים לוותר על נסיעה ברכב הפרטי. לרכבת יש את הקסם הזה, לגרום לאנשים להגיע עם הרכב אל תחנת הרכבת ומשם להמשיך ברכבת. זה לא מה שקורה ליד תחנות מרכזיות (אוטובוסים) - לא מפתיע.
 

בועז ל

New member
רה"מ: "החזון הוא פשוט - לרשת את כל הארץ

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
רה"מ: "החזון הוא פשוט - לרשת את כל הארץ
מקריית שמונה ועד אילת". והפאנץ' ליין מתוך הנאום: כעת לאחר פתיחת הקו "תל אביב היא פרבר של שדרות". הקהל השדרותי אהב את השורה.
 

בועז ל

New member
לאחר נאום רה"מ - יאסו חותמת בשירת ההמנון.

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
לאחר נאום רה"מ - יאסו חותמת בשירת ההמנון.
רכבת DD מצוחצחת להפליא ממתינה לנסיעתה לתל אביב. הרכבת כה מבריקה עד שלרגע נדמה לי מרחוק שבכלל מדובר בפוסטר ולא ברכבת אמיתית.

בתמונה: רה"מ, בתנועת יד סימבולית, מוציא את הרכבת לדרך.
 

בועז ל

New member
עוזבים את הטקס, אך לא את הקו.

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
עוזבים את הטקס, אך לא את הקו.
הבאה בתור: תחנת נתיבות שתיפתח ב-2015. אחריה אופקים, שהקבלן הזוכה החל להתארגן בשטח להקמתה. הנה תמונה של התחנה מסוף אוגוסט השנה. התמונה באדיבות ר"י.
 
מה עם השירשור המובטח על הקו, יהיה השבת?

עוזבים את הטקס, אך לא את הקו.
הבאה בתור: תחנת נתיבות שתיפתח ב-2015. אחריה אופקים, שהקבלן הזוכה החל להתארגן בשטח להקמתה. הנה תמונה של התחנה מסוף אוגוסט השנה. התמונה באדיבות ר"י.
מה עם השירשור המובטח על הקו, יהיה השבת?
מצפה לכך בסקרנות רבה, תודה מראש!
 

olli3

New member
מנהל
משום מה חשבתי שבמהלך 2014 תיפתח תחנת נתיבות.

עוזבים את הטקס, אך לא את הקו.
הבאה בתור: תחנת נתיבות שתיפתח ב-2015. אחריה אופקים, שהקבלן הזוכה החל להתארגן בשטח להקמתה. הנה תמונה של התחנה מסוף אוגוסט השנה. התמונה באדיבות ר"י.
משום מה חשבתי שבמהלך 2014 תיפתח תחנת נתיבות.
 

בועז ל

New member
תחנת נתיבות - תמונה עדכנית

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
תחנת נתיבות - תמונה עדכנית
ההתקדמות ע"פ המתוכנן.
 

בועז ל

New member
לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
 

easylivin

New member
כל מילה.


לסיום השרשור: פרידה מדוברת הרכבת.
דוברת הרכבת, לירן גורדון, מסיימת את תפקידה בימים אלה ועוברת לעבוד מחוץ ל"רכבת ישראל". ותיקי הפורום זוכרים בוודאי את התקופה שקדמה לכניסתה של לירן לדוברות הרכבת. "רכבת ישראל" התנהלה כארגון "סמי צבאי", כהגדרתו של סמנכ"ל חטיבת נוסעים דאז, משה אמסלם. מידע מהרכבת לציבור כמעט ולא זרם בשום דרך החוצה, למעט מידע שהועבר במשורה ע"י בודדים בעלי קשרים ברכבת. חלקם עדיין כותב כאן. חקי הראל, לירן גורדון ומשה אמסלם היו פורצי הדרך עבור הפורום. חקי אישר, אמסלם מעולם לא האמין בחיוניותה של ההתנהלות הצבאית למחצה ולירן הייתה זו שפתחה עבורנו את הדלת. בתקופתה כדוברת הונהגה לראשונה מדיניות חדשה של שיתוף במידע ופתיחות כלפי הציבור. הארגון כולו נפרש בפנינו ומידע שנראה לכם היום כטריוויאלי, היה פעם קשה עד מאוד להשגה או שניתן להשגה אך ורק באמצעות קשרים פוליטיים, והאמינו לי שכל שורה נכתבת כאן מניסיון אישי.

הממשק העיקרי של הפורום עם הרכבת עבר כמעט תמיד דרך הדוברות. הפגישות עם מנהלי הרכבת, הסיורים, ההשתתפות בטקסים, ההודעות לעיתונות, המסרונים הליליים והמוקדמים עם שחר (גם וייסמן וגם שחר במובן בוקר
) בתקופות סוערות של סכסוכי עבודה בארגון או תקלות. את כל אלה עברנו בעזרת שיתוף הפעולה הפורה שמתקיים עם אגף הדוברות. לזכותה של הדוברת ייאמר, כי גם כאשר הועלתה ביקורת בפורום (ע"י מנהליו)כנגד אישים או נושאים שונים ברכבת שלטעמנו היו טעוני שיפור, נמשך שיתוף הפעולה ללא תנאים. בשמי ובשם הנהלת הפורום, ואני בטוח שגם רבים מגולשיו, אני מבקש להודות מקרב לב לדוברת הרכבת ועוזרה המסור והחרוץ, שחר וייסמן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בתקופתה של לירן יימשך גם עם הדובר/ת החדש/ה.
בהצלחה בתפקידך החדש, לירן
כל מילה.

ותודה גם לך בועז על סיקור הפרוייקט (מני רבים) מתחילתו ועד סופו. אבל כידוע, אצלך כל סוף הוא התחלה חדשה. אז בשנה הבאה בתחנת נתיבות הבנויה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה