נחנכה תחנת שדרות.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אין איש ביקום שאינו מכיר את דעותיך הממוחזרות,

שרשור פופוליסטי שנועד לקדם את מפלגת השלטון...
נכנסתי לשרשור הזה רק בשביל לכתוב את ההודעה הזו. אני בכלל לא מתכוון לראות את התמונות הפוליטיות האלה.

הטקס הפוליטי הזה של הפוליטיקאים ממפלגת השלטון עבור קו הרכבת הזה שלא יפעל בשעות הלילה, הוא למעשה טקס פוליטי פופוליסטי תעמולני של פוליטיקאים שנועד לקדם את מפלגת השלטון שמטרתה היא עידוד וטיפוח השימוש ברכב הפרטי והמשתמשים בו.
אין איש ביקום שאינו מכיר את דעותיך הממוחזרות,
יוסף. אם איין לך משהו חדש לכתוב, מוטב שתכתוב בשרשורים אחרים.
 

easylivin

New member
השרשורים האלה בפורום מתעדים את פיתוח התשתיות

שרשור פופוליסטי שנועד לקדם את מפלגת השלטון...
נכנסתי לשרשור הזה רק בשביל לכתוב את ההודעה הזו. אני בכלל לא מתכוון לראות את התמונות הפוליטיות האלה.

הטקס הפוליטי הזה של הפוליטיקאים ממפלגת השלטון עבור קו הרכבת הזה שלא יפעל בשעות הלילה, הוא למעשה טקס פוליטי פופוליסטי תעמולני של פוליטיקאים שנועד לקדם את מפלגת השלטון שמטרתה היא עידוד וטיפוח השימוש ברכב הפרטי והמשתמשים בו.
השרשורים האלה בפורום מתעדים את פיתוח התשתיות
המתרחש כרגע בכל רחבי המדינה, פיתוח שהוא עובדה ולא "תעמולה". עובדה שהיא בהחלט חיובית לכשעצמה. המטרה בסיקור הפיתוח היא לעורר מודעות בציבור למתרחש, כי כידוע "רחוק מהעין - רחוק מהלב". לידיעתך, בזכות שרשורים כגון אלה בפורום צנוע זה בין יתר הגורמים, התקשורת התחילה לכתוב הרבה יותר על הנושא הזה בשנים האחרונות. כשהתקשורת לא כתבה הציבור לא ידע, ופרוייקטים טורפדו או "הוקפאו" בקלות על ידי פקידי האוצר שאכן עודדו שימוש ברכב הפרטי.

מה עושים עם התשתית הזאת אחר כך, ואיך מנצלים את הפוטנציאל הגלום בה - בזה אל תאשים את בועז או את הפורום (שללא ספק כבר יש לך עליו "בטן מלאה"). תאשים את הממשלה שלא מרחיבה את שעות הפעילות של התחבורה, את הקישוריות ואת הכרטוס המשותף; תאשים גם את רכבת ישראל שחושבת שמהירות ממוצעת של 50 קמ"ש על מסילה חדשה יכולה להיחשב כ"קו מהיר". אבל בהחלט תירגע עם ההאשמות ההזויות שלך נגד מעלה התמונות.

אם יש לך ביקורת להוסיף - תוסיף (כמו שאני עשיתי בשרשור זה ממש), אבל יש דרכים לעשות את זה ויש את הדרכים שלך שמעוררות אך ורק אנטגוניזם כלפיך ולא מביאות לשום תוצאה חיובית. אתה בעיקר שם ללעג ומבזה את המטרות שלמענן אתה פועל לכאורה. אבל אני לא הראשון, וכנראה לא האחרון שיגיד לך את זה...
 

25306yosef

New member
הממשלה שלא מרחיבה את שעות הפעילות של התחבורה

השרשורים האלה בפורום מתעדים את פיתוח התשתיות
המתרחש כרגע בכל רחבי המדינה, פיתוח שהוא עובדה ולא "תעמולה". עובדה שהיא בהחלט חיובית לכשעצמה. המטרה בסיקור הפיתוח היא לעורר מודעות בציבור למתרחש, כי כידוע "רחוק מהעין - רחוק מהלב". לידיעתך, בזכות שרשורים כגון אלה בפורום צנוע זה בין יתר הגורמים, התקשורת התחילה לכתוב הרבה יותר על הנושא הזה בשנים האחרונות. כשהתקשורת לא כתבה הציבור לא ידע, ופרוייקטים טורפדו או "הוקפאו" בקלות על ידי פקידי האוצר שאכן עודדו שימוש ברכב הפרטי.

מה עושים עם התשתית הזאת אחר כך, ואיך מנצלים את הפוטנציאל הגלום בה - בזה אל תאשים את בועז או את הפורום (שללא ספק כבר יש לך עליו "בטן מלאה"). תאשים את הממשלה שלא מרחיבה את שעות הפעילות של התחבורה, את הקישוריות ואת הכרטוס המשותף; תאשים גם את רכבת ישראל שחושבת שמהירות ממוצעת של 50 קמ"ש על מסילה חדשה יכולה להיחשב כ"קו מהיר". אבל בהחלט תירגע עם ההאשמות ההזויות שלך נגד מעלה התמונות.

אם יש לך ביקורת להוסיף - תוסיף (כמו שאני עשיתי בשרשור זה ממש), אבל יש דרכים לעשות את זה ויש את הדרכים שלך שמעוררות אך ורק אנטגוניזם כלפיך ולא מביאות לשום תוצאה חיובית. אתה בעיקר שם ללעג ומבזה את המטרות שלמענן אתה פועל לכאורה. אבל אני לא הראשון, וכנראה לא האחרון שיגיד לך את זה...
הממשלה שלא מרחיבה את שעות הפעילות של התחבורה
היא אותה הממשלה שמשקיעה בפיתוח התשתיות שלא מביאות כעת שום תועלת להרבה מאוד אנשים שיאלצו להמשיך להשתמש ברכב הפרטי גם לאחר פתיחתו של קו הרכבת החדש.

אז מה הועילו חכמים בתקנתם כאשר השקיעו בתשתיות החדשות ?

לפני כן היה צריך את הרכב הפרטי, וגם כיום לאחר הטקס הפוליטי המיוחצן הזה צריך את הרכב הפרטי. ולא נראה לי שעומד להשתנות משהו בקרוב חוץ מעוד הרבה טקסים כאלה במקומות שונים במדינה שלא יביאו שום תועלת להרבה מאוד אנשים שדווקא צריכים את הקו החדש, אבל מעבר לשעות הפעילות העלובות.
 

easylivin

New member
השתפרת מאוד. אבל עדיין מומלץ שתחזור בך מהשפה

הממשלה שלא מרחיבה את שעות הפעילות של התחבורה
היא אותה הממשלה שמשקיעה בפיתוח התשתיות שלא מביאות כעת שום תועלת להרבה מאוד אנשים שיאלצו להמשיך להשתמש ברכב הפרטי גם לאחר פתיחתו של קו הרכבת החדש.

אז מה הועילו חכמים בתקנתם כאשר השקיעו בתשתיות החדשות ?

לפני כן היה צריך את הרכב הפרטי, וגם כיום לאחר הטקס הפוליטי המיוחצן הזה צריך את הרכב הפרטי. ולא נראה לי שעומד להשתנות משהו בקרוב חוץ מעוד הרבה טקסים כאלה במקומות שונים במדינה שלא יביאו שום תועלת להרבה מאוד אנשים שדווקא צריכים את הקו החדש, אבל מעבר לשעות הפעילות העלובות.
השתפרת מאוד. אבל עדיין מומלץ שתחזור בך מהשפה
שהשתמשת בה כלפי בועז. ולהבא, אם תנסח את ההודעות כפי שניסחת את ההודעה האחרונה, האמן לי שתזכה ליחס אחר ואולי גם יקשיבו לך סוף סוף כשאתה כותב לעניין, לפעמים. (אני יודע שיש כאן אנשים שבכלל כבר לא פותחים את ההודעות שלך בגלל ה"רזומה" הידוע, וחבל.)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אוייש אריק באמת

השתפרת מאוד. אבל עדיין מומלץ שתחזור בך מהשפה
שהשתמשת בה כלפי בועז. ולהבא, אם תנסח את ההודעות כפי שניסחת את ההודעה האחרונה, האמן לי שתזכה ליחס אחר ואולי גם יקשיבו לך סוף סוף כשאתה כותב לעניין, לפעמים. (אני יודע שיש כאן אנשים שבכלל כבר לא פותחים את ההודעות שלך בגלל ה"רזומה" הידוע, וחבל.)
אוייש אריק באמת
חבל על הביטים, רוחב הפס והעצבים.
 

easylivin

New member
זאת הפעם האחרונה שאני מנסה להסביר ליוסף

אוייש אריק באמת
חבל על הביטים, רוחב הפס והעצבים.
זאת הפעם האחרונה שאני מנסה להסביר ליוסף
איפה בדיוק הוא טועה ("טועה" זה אנדרסטייטמנט מעודן שבמעודנים), ולמה הוא מקבל את התגובות שהוא מקבל... אבל באמת שזאת הפעם האחרונה.
 

בועז ל

New member
לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.


השרשורים האלה בפורום מתעדים את פיתוח התשתיות
המתרחש כרגע בכל רחבי המדינה, פיתוח שהוא עובדה ולא "תעמולה". עובדה שהיא בהחלט חיובית לכשעצמה. המטרה בסיקור הפיתוח היא לעורר מודעות בציבור למתרחש, כי כידוע "רחוק מהעין - רחוק מהלב". לידיעתך, בזכות שרשורים כגון אלה בפורום צנוע זה בין יתר הגורמים, התקשורת התחילה לכתוב הרבה יותר על הנושא הזה בשנים האחרונות. כשהתקשורת לא כתבה הציבור לא ידע, ופרוייקטים טורפדו או "הוקפאו" בקלות על ידי פקידי האוצר שאכן עודדו שימוש ברכב הפרטי.

מה עושים עם התשתית הזאת אחר כך, ואיך מנצלים את הפוטנציאל הגלום בה - בזה אל תאשים את בועז או את הפורום (שללא ספק כבר יש לך עליו "בטן מלאה"). תאשים את הממשלה שלא מרחיבה את שעות הפעילות של התחבורה, את הקישוריות ואת הכרטוס המשותף; תאשים גם את רכבת ישראל שחושבת שמהירות ממוצעת של 50 קמ"ש על מסילה חדשה יכולה להיחשב כ"קו מהיר". אבל בהחלט תירגע עם ההאשמות ההזויות שלך נגד מעלה התמונות.

אם יש לך ביקורת להוסיף - תוסיף (כמו שאני עשיתי בשרשור זה ממש), אבל יש דרכים לעשות את זה ויש את הדרכים שלך שמעוררות אך ורק אנטגוניזם כלפיך ולא מביאות לשום תוצאה חיובית. אתה בעיקר שם ללעג ומבזה את המטרות שלמענן אתה פועל לכאורה. אבל אני לא הראשון, וכנראה לא האחרון שיגיד לך את זה...
לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יוסף, לך לישון על האף!

שרשור פופוליסטי שנועד לקדם את מפלגת השלטון...
נכנסתי לשרשור הזה רק בשביל לכתוב את ההודעה הזו. אני בכלל לא מתכוון לראות את התמונות הפוליטיות האלה.

הטקס הפוליטי הזה של הפוליטיקאים ממפלגת השלטון עבור קו הרכבת הזה שלא יפעל בשעות הלילה, הוא למעשה טקס פוליטי פופוליסטי תעמולני של פוליטיקאים שנועד לקדם את מפלגת השלטון שמטרתה היא עידוד וטיפוח השימוש ברכב הפרטי והמשתמשים בו.
יוסף, לך לישון על האף!
אתה מתחיל לעצבן אפילו אותי!
 
יש בעיה אובייקטיבית עם טענתך

שרשור פופוליסטי שנועד לקדם את מפלגת השלטון...
נכנסתי לשרשור הזה רק בשביל לכתוב את ההודעה הזו. אני בכלל לא מתכוון לראות את התמונות הפוליטיות האלה.

הטקס הפוליטי הזה של הפוליטיקאים ממפלגת השלטון עבור קו הרכבת הזה שלא יפעל בשעות הלילה, הוא למעשה טקס פוליטי פופוליסטי תעמולני של פוליטיקאים שנועד לקדם את מפלגת השלטון שמטרתה היא עידוד וטיפוח השימוש ברכב הפרטי והמשתמשים בו.
יש בעיה אובייקטיבית עם טענתך
כי לא ברור מהי האלטרנטיבה.
את מי בדיוק אפשר לקדם בהקשר התשתיות אם לא את המפלגה היחידה שמפתחת אותן?

את "שלי" סמרטוטוביץ' שהתרומה היחידה שלה לפיתוח המדינה היתה לשכור איזה מתמחה שיכתוב בשמה שטויות בפייסבוק?

את דב חנין שפועל לפיתוח... עזה?

את זהבה גלאון שפועלת לפיתוח בתי הקפה של לב ת"א?

את אהוד אולמרט, שאול מופז ורוני בראון שביטלו/הקפיאו את כל הפרוייקטים במדינה כדי להוציא כסף על... בעצם לא ידוע על מה?

אילו כל הפוליטיקאים מהשמאל היו מקדמים איזה שהוא פרוייקט תשתיות, הרי היו מסקרים את פתיחתו בפורום ואז הם היו זוכים ל"תעמולה פופוליסטית" בחינם. הבעיה היא שהם מעולם לא עשו דבר ולעולם לא יעשו דבר, הם טובים בדיבורים בלבד ומתמחים בעצירת פרוייקטים ובהנצחת פער התשתיות העצום בין ישראל לבין מדינות המערב.

במקום להאשים אותם בבטלנות, אתה מאשים את בועז שמסקר את הפרוייקט משום שהוא מקודם ע"י ממשלת הליכוד. כלומר אתה הרקדן הגרוע שמתלונן שהרצפה עקומה. טול קורה מבין עיניך.
 

25306yosef

New member
כל עוד אין תחבורה ציבורית בישראל

יש בעיה אובייקטיבית עם טענתך
כי לא ברור מהי האלטרנטיבה.
את מי בדיוק אפשר לקדם בהקשר התשתיות אם לא את המפלגה היחידה שמפתחת אותן?

את "שלי" סמרטוטוביץ' שהתרומה היחידה שלה לפיתוח המדינה היתה לשכור איזה מתמחה שיכתוב בשמה שטויות בפייסבוק?

את דב חנין שפועל לפיתוח... עזה?

את זהבה גלאון שפועלת לפיתוח בתי הקפה של לב ת"א?

את אהוד אולמרט, שאול מופז ורוני בראון שביטלו/הקפיאו את כל הפרוייקטים במדינה כדי להוציא כסף על... בעצם לא ידוע על מה?

אילו כל הפוליטיקאים מהשמאל היו מקדמים איזה שהוא פרוייקט תשתיות, הרי היו מסקרים את פתיחתו בפורום ואז הם היו זוכים ל"תעמולה פופוליסטית" בחינם. הבעיה היא שהם מעולם לא עשו דבר ולעולם לא יעשו דבר, הם טובים בדיבורים בלבד ומתמחים בעצירת פרוייקטים ובהנצחת פער התשתיות העצום בין ישראל לבין מדינות המערב.

במקום להאשים אותם בבטלנות, אתה מאשים את בועז שמסקר את הפרוייקט משום שהוא מקודם ע"י ממשלת הליכוד. כלומר אתה הרקדן הגרוע שמתלונן שהרצפה עקומה. טול קורה מבין עיניך.
כל עוד אין תחבורה ציבורית בישראל
בשעות הלילה, לא תצליח לשכנע אותי שממשלת הליכוד טובה יותר מממשלה אחרת.

על שבתות וחגים עוד אפשר להבליג ולסבול (למען שלמות הקואליציה הפוליטית), אבל על שעות הלילה אין אפשרות להבליג מכיוון שאין כל הסכם קואליציוני האוסר את הפעלתה של התחבורה הציבורית בשעות הלילה. ולמיטב ידיעתי אין גם חוק או חקיקת משנה האוסרים את הפעלתה של התחבורה הציבורית בשעות הלילה.

כל שאר הדברים שכתבת על שלי, דב חנין, זהבה גלאון, אולמרט, מופז, בראון, לדעתי לא רלוונטיים לפורום. ואם כן, אז רק למעריצים של מפלגת הליכוד. ההשקעה של מפלגת הליכוד בתשתיות לא נועדה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית, אלא למטרה אחרת לחלוטין שחורגת מהתחום של הפורום הזה וגולשת לכיוונים ולויכוחים פוליטיים.
 
מה החשיבות המיוחדת של תחב"צ בלילה?

כל עוד אין תחבורה ציבורית בישראל
בשעות הלילה, לא תצליח לשכנע אותי שממשלת הליכוד טובה יותר מממשלה אחרת.

על שבתות וחגים עוד אפשר להבליג ולסבול (למען שלמות הקואליציה הפוליטית), אבל על שעות הלילה אין אפשרות להבליג מכיוון שאין כל הסכם קואליציוני האוסר את הפעלתה של התחבורה הציבורית בשעות הלילה. ולמיטב ידיעתי אין גם חוק או חקיקת משנה האוסרים את הפעלתה של התחבורה הציבורית בשעות הלילה.

כל שאר הדברים שכתבת על שלי, דב חנין, זהבה גלאון, אולמרט, מופז, בראון, לדעתי לא רלוונטיים לפורום. ואם כן, אז רק למעריצים של מפלגת הליכוד. ההשקעה של מפלגת הליכוד בתשתיות לא נועדה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית, אלא למטרה אחרת לחלוטין שחורגת מהתחום של הפורום הזה וגולשת לכיוונים ולויכוחים פוליטיים.
מה החשיבות המיוחדת של תחב"צ בלילה?
 

25306yosef

New member
החשיבות היא בכך שניתן ללכת בשעות הערב

מה החשיבות המיוחדת של תחב"צ בלילה?
החשיבות היא בכך שניתן ללכת בשעות הערב
לאירועי תרבות ואמנות, מופעים, קורסים, הרצאות, ועידות וכנסים, וכו... ולאחר מכן לחזור בתחבורה ציבורית.

כיום המצב הוא שעל מנת ללכת לכל האירועים הנ"ל המתקיימים בשעות הערב, יש לנסוע עם הרכב הפרטי על מנת שניתן יהיה לחזור הביתה לאחר סיום האירועים הנ"ל מכיוון שאין תחבורה ציבורית בשעות הלילה.

רק חבל שאני צריך לחזור כל הזמן על ההסבר הזה.
 
מקובל. אבל האם זה השימוש העיקרי?

החשיבות היא בכך שניתן ללכת בשעות הערב
לאירועי תרבות ואמנות, מופעים, קורסים, הרצאות, ועידות וכנסים, וכו... ולאחר מכן לחזור בתחבורה ציבורית.

כיום המצב הוא שעל מנת ללכת לכל האירועים הנ"ל המתקיימים בשעות הערב, יש לנסוע עם הרכב הפרטי על מנת שניתן יהיה לחזור הביתה לאחר סיום האירועים הנ"ל מכיוון שאין תחבורה ציבורית בשעות הלילה.

רק חבל שאני צריך לחזור כל הזמן על ההסבר הזה.
מקובל. אבל האם זה השימוש העיקרי?
האם אירועי תרבות, מופעים קורסים והרצאות זה היעד העיקרי של תחבורה ציבורית? לדעתי היעד העיקרי של תחבורה ציבורית הוא הסעת המונים. ההמונים נוסעים בבוקר לעבודה ובערב הבייתה.

סדר העדיפויות של הממשלה מתעדף הרחבה של השירות לאיזורים חדשים ורק לאחר מכן הרחבה של השירות לשעות נוספות, שאכן מתרחשת באמצעות רכבות לילה והפעלת רכבות לאורך מספר שעות רב יותר.

אפשר להתווכח עם סדר העדיפויות הזה אבל אי אפשר לטעון שהרכבת חסרת תועלת בגלל שהיא לא עובדת ב 2 לפנות בוקר. בכל זאת, רוב השימוש הוא סביב שעות העבודה המקובלות.
 

25306yosef

New member
זה אכן השימוש העיקרי של תח"צ בלילה

מקובל. אבל האם זה השימוש העיקרי?
האם אירועי תרבות, מופעים קורסים והרצאות זה היעד העיקרי של תחבורה ציבורית? לדעתי היעד העיקרי של תחבורה ציבורית הוא הסעת המונים. ההמונים נוסעים בבוקר לעבודה ובערב הבייתה.

סדר העדיפויות של הממשלה מתעדף הרחבה של השירות לאיזורים חדשים ורק לאחר מכן הרחבה של השירות לשעות נוספות, שאכן מתרחשת באמצעות רכבות לילה והפעלת רכבות לאורך מספר שעות רב יותר.

אפשר להתווכח עם סדר העדיפויות הזה אבל אי אפשר לטעון שהרכבת חסרת תועלת בגלל שהיא לא עובדת ב 2 לפנות בוקר. בכל זאת, רוב השימוש הוא סביב שעות העבודה המקובלות.
זה אכן השימוש העיקרי של תח"צ בלילה
אירועי תרבות ואמנות, מופעים קורסים והרצאות המתקיימים בשעות הערב, הם השימוש העיקרי ואפילו היחידי של תחבורה ציבורית בשעות הלילה. כיום כל מי שרוצה ללכת לכל האירועים הנ"ל וגם לחזור לביתו לאחר שיסתיימו, יכול לעשות זאת רק באמצעות הרכב הפרטי מכיוון שלאחר סיום האירועים הנ"ל אין תחבורה ציבורית.

לגבי סדר העדיפויות של הממשלה, זה כבר גלישה לדיון שעוסק בפוליטיקה ובפופוליטיקה של מפלגת הליכוד ולא קשור לפורום. מפלגת הליכוד תומכת בשימוש ברכב הפרטי, ע"ע אירועי תרבות למעלה.
 
לא דיברתי על השימוש העיקרי בלילה

זה אכן השימוש העיקרי של תח"צ בלילה
אירועי תרבות ואמנות, מופעים קורסים והרצאות המתקיימים בשעות הערב, הם השימוש העיקרי ואפילו היחידי של תחבורה ציבורית בשעות הלילה. כיום כל מי שרוצה ללכת לכל האירועים הנ"ל וגם לחזור לביתו לאחר שיסתיימו, יכול לעשות זאת רק באמצעות הרכב הפרטי מכיוון שלאחר סיום האירועים הנ"ל אין תחבורה ציבורית.

לגבי סדר העדיפויות של הממשלה, זה כבר גלישה לדיון שעוסק בפוליטיקה ובפופוליטיקה של מפלגת הליכוד ולא קשור לפורום. מפלגת הליכוד תומכת בשימוש ברכב הפרטי, ע"ע אירועי תרבות למעלה.
לא דיברתי על השימוש העיקרי בלילה
אלא על השימוש העיקרי בסה"כ.

תגיד לי אתה: האם לדעתך השימוש העיקרי בתחצ הוא הגעה לעבודה או למופעים? לא רק בשעות הלילה, אלא בכלל.

ואם בכל זאת השימוש העיקרי הוא הגעה לעבודה בשעות העבודה המקובלות, למה זה כל כך נורא שמרחיבים את רשת הרכבות לפני שמרחיבים את שעות הפעילות?
 

amit1270

New member
עזוב, אין טעם

לא דיברתי על השימוש העיקרי בלילה
אלא על השימוש העיקרי בסה"כ.

תגיד לי אתה: האם לדעתך השימוש העיקרי בתחצ הוא הגעה לעבודה או למופעים? לא רק בשעות הלילה, אלא בכלל.

ואם בכל זאת השימוש העיקרי הוא הגעה לעבודה בשעות העבודה המקובלות, למה זה כל כך נורא שמרחיבים את רשת הרכבות לפני שמרחיבים את שעות הפעילות?
עזוב, אין טעם
 

down under

New member
כמו שלא שואלים פירומן מדוע הוא

לא דיברתי על השימוש העיקרי בלילה
אלא על השימוש העיקרי בסה"כ.

תגיד לי אתה: האם לדעתך השימוש העיקרי בתחצ הוא הגעה לעבודה או למופעים? לא רק בשעות הלילה, אלא בכלל.

ואם בכל זאת השימוש העיקרי הוא הגעה לעבודה בשעות העבודה המקובלות, למה זה כל כך נורא שמרחיבים את רשת הרכבות לפני שמרחיבים את שעות הפעילות?
כמו שלא שואלים פירומן מדוע הוא
הציט את העץ או את המכונית כך לא שואלים אותו שאלות של הגיון וטעם.

טרם החלטתי אם הוא הטרול הכי טוב (מבחינת עמידה על אותם דברים ועקרונות [שכן טרול ידוע כאחד שמשנה דעתו כמו שבשבת]) שהיה כאן אי פעם
או אתד האנשים היותר שרוטים (ובמובן הרע של המלה לגמרי, כלומר אשכרה זקוק לעזרה מקוצועית) שאי פעם נתקלתי וירטואלית בהם.
 

25306yosef

New member
בשביל השימוש העיקרי ביום

לא דיברתי על השימוש העיקרי בלילה
אלא על השימוש העיקרי בסה"כ.

תגיד לי אתה: האם לדעתך השימוש העיקרי בתחצ הוא הגעה לעבודה או למופעים? לא רק בשעות הלילה, אלא בכלל.

ואם בכל זאת השימוש העיקרי הוא הגעה לעבודה בשעות העבודה המקובלות, למה זה כל כך נורא שמרחיבים את רשת הרכבות לפני שמרחיבים את שעות הפעילות?
בשביל השימוש העיקרי ביום
יש כיום אוטובוסים וניתן לשפר את השירות שלהם במחיר הרבה יותר זול מקו רכבת שלא יפעל בשעות הלילה.

יש להרחיב את שעות הפעילות לפני שמרחיבים את רשת הרכבות. ההרחבה הזו של רשת הרכבות ללא הפעלה בשעות הלילה, מביאה תועלת בעיקר לפוליטיקאים ממפלגת השלטון שאוהבים להצטלם ולגזור סרטים, מכיוון שאנשים יאלצו להמשיך ולהשתמש ברכב הפרטי וזוהי למעשה המטרה שלהם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה