בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.

Yaron Livne

New member
אה, אז במכונת התיקוף אפשר לבחור יעד?

יש לך כרטיס, נניח רב-קו, אוקיי?
התיקוף שלו הוא כמו ניקוב בכרטיסיות של פעם. לא תיקפת - לא שילמת על הנסיעה.
אה, אז במכונת התיקוף אפשר לבחור יעד?
 

Citizen Y

New member
אחדד

מה זה אומר לתת לו תוקף
אחדד
זה לא מספיק שרכשת את כרטיס הנסיעה והוא טעון לך ברב קו
צריך גם "לנקב" את הכרטיס אחרת הרי תוכל להשתמש בו שוב ושוב-
לכן אם לא תיקפת את הכרטיס זה לא נחשב ששילמת על הנסיעה.

מעשית לתקף זה בדרך כלל אומר להעביר את הכרטיס בואלידטור (משהו שקורא את הכרטיס) בעת העלייה לאוטובוס/רכבת/מטרונית
 

amit1270

New member
יש בעיה עם חופשי-חודשי שטעון על הכרטיס

אחדד
זה לא מספיק שרכשת את כרטיס הנסיעה והוא טעון לך ברב קו
צריך גם "לנקב" את הכרטיס אחרת הרי תוכל להשתמש בו שוב ושוב-
לכן אם לא תיקפת את הכרטיס זה לא נחשב ששילמת על הנסיעה.

מעשית לתקף זה בדרך כלל אומר להעביר את הכרטיס בואלידטור (משהו שקורא את הכרטיס) בעת העלייה לאוטובוס/רכבת/מטרונית
יש בעיה עם חופשי-חודשי שטעון על הכרטיס
אבל הנסיעה כבר שולמה והנוסע עדיין נדרש לתקף.
 

amit1270

New member
ברכבת הקלה בירושלים חובה לתקף בכל מקרה

נכון. מה יקרה אם הוא לא יתקף?
ברכבת הקלה בירושלים חובה לתקף בכל מקרה
והייתה מחאה נגד פקחים שרשמו קנסות לבעלי חופשי חודשי. גם באוטובוס רגיל שמתקפים אצל הנהג צריך לתקף כדי שהוא יידע שיש לך חופשי-חודשי בכרטיס. אני מניח שגם במטרונית ובאוטובוסים שמאפשרים עלייה מאחור (פיילוט) צריך לתקף חופשי-חודשי. בכל מקרה זה לא עולה כסף מעבר למחיר הכרטיס החודשי.
 

Yaron Livne

New member
אז לא ענית לי. במכשיר התיקוף במטרונית אפשר

ברכבת הקלה בירושלים חובה לתקף בכל מקרה
והייתה מחאה נגד פקחים שרשמו קנסות לבעלי חופשי חודשי. גם באוטובוס רגיל שמתקפים אצל הנהג צריך לתקף כדי שהוא יידע שיש לך חופשי-חודשי בכרטיס. אני מניח שגם במטרונית ובאוטובוסים שמאפשרים עלייה מאחור (פיילוט) צריך לתקף חופשי-חודשי. בכל מקרה זה לא עולה כסף מעבר למחיר הכרטיס החודשי.
אז לא ענית לי. במכשיר התיקוף במטרונית אפשר
לבחור יעד?
 

Citizen Y

New member
תיקון- במטרונית התיקוף ברציף

אחדד
זה לא מספיק שרכשת את כרטיס הנסיעה והוא טעון לך ברב קו
צריך גם "לנקב" את הכרטיס אחרת הרי תוכל להשתמש בו שוב ושוב-
לכן אם לא תיקפת את הכרטיס זה לא נחשב ששילמת על הנסיעה.

מעשית לתקף זה בדרך כלל אומר להעביר את הכרטיס בואלידטור (משהו שקורא את הכרטיס) בעת העלייה לאוטובוס/רכבת/מטרונית
תיקון- במטרונית התיקוף ברציף
(כך שהתיקוף הוא לפני העליה למטרונית ולא בעת העליה אליה)
 

amit1270

New member
הניחוש שלי: מי שנוסע בתוך הקריות או בתוך חיפה

ושם בוחרים יעד?
הניחוש שלי: מי שנוסע בתוך הקריות או בתוך חיפה
ולא רוצה לשלם את המחיר המלא (10.20 ש"ח) שכולל מעבר בין האזורים, יתקף לפני העלייה וגם אחרי הירידה. אני מניח שזאת גם הסיבה שמכונות התיקוף הוצבו בתחנות ולא באוטובוסים עצמם.
 

amit1270

New member
או שהמכשיר מאפשר לבחור יעד...


הניחוש שלי: מי שנוסע בתוך הקריות או בתוך חיפה
ולא רוצה לשלם את המחיר המלא (10.20 ש"ח) שכולל מעבר בין האזורים, יתקף לפני העלייה וגם אחרי הירידה. אני מניח שזאת גם הסיבה שמכונות התיקוף הוצבו בתחנות ולא באוטובוסים עצמם.
או שהמכשיר מאפשר לבחור יעד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה