בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.
כן במכונת היקוף הגדולה בוחרים יעד

ושם בוחרים יעד?
כן במכונת היקוף הגדולה בוחרים יעד
במכונות הקטנות של התיקוף המהיר, ניתן לעבור אם יש רק חוזה אחד מתאים על הרב קו ואין צורך בחירה.


http://www.dannorth.co.il/?page_id=80
תשובה לשאלה תיקוף עם מספר חוזים
 

Yaron Livne

New member
למה לשקר?

ובשביל זה צריך לשקר
למה לשקר?
אפשר להוציא כרטיס אישי אחד אצל כל מנפיק.

ואפשר לרכוש כרטיסים אנונימיים בלי הגבלה.

הבעיה תתחיל כשיכניסו ערך צבור לאיזור חיפה. כל מי שישתמש בערך צבור יצטרך לעבור במכונות שניתן לבחור בהן חוזה.
 

Citizen Y

New member
לפחות בחלק מהחברות שואלים אם כבר יש רבקו

למה לשקר?
אפשר להוציא כרטיס אישי אחד אצל כל מנפיק.

ואפשר לרכוש כרטיסים אנונימיים בלי הגבלה.

הבעיה תתחיל כשיכניסו ערך צבור לאיזור חיפה. כל מי שישתמש בערך צבור יצטרך לעבור במכונות שניתן לבחור בהן חוזה.
לפחות בחלק מהחברות שואלים אם כבר יש רבקו
לא שואלים שם אם יש רב קו מהמפעיל הספציפי אלא בכלליות, לא יודע אם זה מכוון.
כך נוצר המצב שכדי לקבל רב קו אישי מחברה אחרת לרוב צריך לענות "לא" על השאלה הזו למרות שזה לא מדויק...
 
אני לא רואה את הבעיה

לפחות בחלק מהחברות שואלים אם כבר יש רבקו
לא שואלים שם אם יש רב קו מהמפעיל הספציפי אלא בכלליות, לא יודע אם זה מכוון.
כך נוצר המצב שכדי לקבל רב קו אישי מחברה אחרת לרוב צריך לענות "לא" על השאלה הזו למרות שזה לא מדויק...
אני לא רואה את הבעיה
כי שואלים אם הוצאת כרטיס חכם נוסף אצל המנפיקה.
אבל אם אתה מרגיש לא שלם עם עצמך לענות לא.
אז תוכל להשתמש ברב קו אנונימי לצרכים האלה. דבר שיקנה הנחה רגילה ולא הנחה מיוחדת, אם יש לך.
 

raminec

New member
עם כל הכבוד

הפיתרון האידיאלי הוא מספר כרטיסים
ובכל כרטיס טעון חוזה אחר.
ככה שפשוט מעבירים את הכרטיס הרצוי.
עם כל הכבוד
הפתרון האידיאלי הוא כרטיס אחד. כרטיס שמתאים לכל השימושים ולכל החברות בלי שלנוסע יהיה משנה על אוטובוס/רקלת/רכבת של איזה חברה הוא עולה.
 
בשביל זה צריך שהכרטיס יועבר גם בירידה מהרכב

עם כל הכבוד
הפתרון האידיאלי הוא כרטיס אחד. כרטיס שמתאים לכל השימושים ולכל החברות בלי שלנוסע יהיה משנה על אוטובוס/רקלת/רכבת של איזה חברה הוא עולה.
בשביל זה צריך שהכרטיס יועבר גם בירידה מהרכב
כל עוד התיקוף הוא רק בעליה, ולכרטיס אין אפשרות לדעת היכן יורדים מהאוטובוס.

האידיאלי למשתמש זה כרטיס אחד לכל קוד נסיעה.
לדוגממא בצפון למי שמרבה לנסוע, 4 כרטיסים, אחד עבור כל קוד נסיעה במטרופולין חיפה.

ועל הכרטיסים כמובן אפשר לשים את שאר הנסיעות שאין בהן בעיה.

בגוש דן צריכים לפחות 2 כרטיסים. אחד קוד 42 ואחד קוד 44.
בשביל עליה מהירה לאוטובוסים בלי התערבות נהג.

ברגע שיוסיפו העברת כרטיס גם בירידה (כמו לדוגמא ברכבת) אז יספיק כרטיס אחד עם ערך צבור. והורדת המחיר תהיה בהתאם לטווח הנסיעה.
 

Gn434

New member
תיקוף בירידה יסרבל, יעמיס על המכונות

בשביל זה צריך שהכרטיס יועבר גם בירידה מהרכב
כל עוד התיקוף הוא רק בעליה, ולכרטיס אין אפשרות לדעת היכן יורדים מהאוטובוס.

האידיאלי למשתמש זה כרטיס אחד לכל קוד נסיעה.
לדוגממא בצפון למי שמרבה לנסוע, 4 כרטיסים, אחד עבור כל קוד נסיעה במטרופולין חיפה.

ועל הכרטיסים כמובן אפשר לשים את שאר הנסיעות שאין בהן בעיה.

בגוש דן צריכים לפחות 2 כרטיסים. אחד קוד 42 ואחד קוד 44.
בשביל עליה מהירה לאוטובוסים בלי התערבות נהג.

ברגע שיוסיפו העברת כרטיס גם בירידה (כמו לדוגמא ברכבת) אז יספיק כרטיס אחד עם ערך צבור. והורדת המחיר תהיה בהתאם לטווח הנסיעה.
תיקוף בירידה יסרבל, יעמיס על המכונות
ויגרום לקושי באיתור אנשים שלא משלמים
 
יגרום לסרבול מסויים

תיקוף בירידה יסרבל, יעמיס על המכונות
ויגרום לקושי באיתור אנשים שלא משלמים
יגרום לסרבול מסויים
אבל זה הפיתרון הכי טוב לקודי נסיעה מרובים באיזור.

איזו בעיה תהיה עם אנשים שלא משלמים? הההיפך, מי שלא מתקף בירידה, ישלם את המחיר המקסימאלי.
 

Gn434

New member
ומה אם אני רוצה להחליף אוטובוס?

יגרום לסרבול מסויים
אבל זה הפיתרון הכי טוב לקודי נסיעה מרובים באיזור.

איזו בעיה תהיה עם אנשים שלא משלמים? הההיפך, מי שלא מתקף בירידה, ישלם את המחיר המקסימאלי.
ומה אם אני רוצה להחליף אוטובוס?
נגיד לצורך העניין נסעתי באוטובוס מהקריות, אח"כ במטרונית, ואז החלפתי במרכזית המפרץ לאוטובוס לגרנד קניון. העלות של הנסיעה היא 10.20.
לפי מה שאתה אומר, אני אמור לתקף בפעם הראשונה בעלייה באוטובוס בקריות, ולתקף בפעם השנייה בירידה בגרנד קניון.
אז אם לצורך העניין יעלה מישהו אם רב קו מתוקף מהנסיעה בקריות, ייסע את כל חיפה, ויחזור למרכזית המפרץ הוא ישלם רק 5.50 (נסיעה בתוך הקריות).
 
אם הוא יסע את כל חיפה ב90 דקות, אז כן

ומה אם אני רוצה להחליף אוטובוס?
נגיד לצורך העניין נסעתי באוטובוס מהקריות, אח"כ במטרונית, ואז החלפתי במרכזית המפרץ לאוטובוס לגרנד קניון. העלות של הנסיעה היא 10.20.
לפי מה שאתה אומר, אני אמור לתקף בפעם הראשונה בעלייה באוטובוס בקריות, ולתקף בפעם השנייה בירידה בגרנד קניון.
אז אם לצורך העניין יעלה מישהו אם רב קו מתוקף מהנסיעה בקריות, ייסע את כל חיפה, ויחזור למרכזית המפרץ הוא ישלם רק 5.50 (נסיעה בתוך הקריות).
אם הוא יסע את כל חיפה ב90 דקות, אז כן
אבל זה מיעוט קטן, איך אומרים "בטל בשישים"

ברגע שיכנס ערך צבור, לא תהיה יותר אפשרות של תיקוף מהיר.
זה יגרום לעיכוב כי כל הנוסעים יצטרכו לעבור דרך מכשירי הכרטוס ולהבחור את קוד הנסיעה.
 

amit1270

New member
ההיגיון אומר שלא תצטרך לתקף בירידה מהמטרונית

ומה אם אני רוצה להחליף אוטובוס?
נגיד לצורך העניין נסעתי באוטובוס מהקריות, אח"כ במטרונית, ואז החלפתי במרכזית המפרץ לאוטובוס לגרנד קניון. העלות של הנסיעה היא 10.20.
לפי מה שאתה אומר, אני אמור לתקף בפעם הראשונה בעלייה באוטובוס בקריות, ולתקף בפעם השנייה בירידה בגרנד קניון.
אז אם לצורך העניין יעלה מישהו אם רב קו מתוקף מהנסיעה בקריות, ייסע את כל חיפה, ויחזור למרכזית המפרץ הוא ישלם רק 5.50 (נסיעה בתוך הקריות).
ההיגיון אומר שלא תצטרך לתקף בירידה מהמטרונית
מספיק לתקף בעלייה לאוטובוס בתוך חיפה.
 

Gn434

New member
אני גם חושב ככה

ההיגיון אומר שלא תצטרך לתקף בירידה מהמטרונית
מספיק לתקף בעלייה לאוטובוס בתוך חיפה.
אני גם חושב ככה
צריך לוודא שתהליך התיקוף במכונות יהיה פשוט-שיוצג הקוד, והמחיר.
הציבור יודע בדיוק כמה עולה כל נסיעה.
 
איך נוסעים בתל אביב ממערב למזרח

בקשות/שאלות לא הכוונה
איך נוסעים בתל אביב ממערב למזרח
במרכז תל אביב (כל הגוש ממערב לאיילון) יש המון צירים תדירים שבהם נוסעים אוטובוסים מצפון לדרום ולהפך אבל מעט ממערב למזרח,
כל פעם שאני מנסה לחזור בערב לכיוון עזריאלי , רכבת מרכז, אני נתקל בבעיה מחדש איך למצוא צירים תדירים.
בדרום תל אביב חוזרים לתמחת, בצפון חוזרים דרך ארלוזורוב, אבל באמצע חוץ מ63 שעובר במסלול מפותל לא מצאתי, ציר תדיר שבו אחכה 10~ דקות בשעות הערב לאוטובוס לעזריאלי , רכבת מרכז.
יש למישהו פתרון?
 
בדיוק בשביל זה קיימות המפות של אלן!

איך נוסעים בתל אביב ממערב למזרח
במרכז תל אביב (כל הגוש ממערב לאיילון) יש המון צירים תדירים שבהם נוסעים אוטובוסים מצפון לדרום ולהפך אבל מעט ממערב למזרח,
כל פעם שאני מנסה לחזור בערב לכיוון עזריאלי , רכבת מרכז, אני נתקל בבעיה מחדש איך למצוא צירים תדירים.
בדרום תל אביב חוזרים לתמחת, בצפון חוזרים דרך ארלוזורוב, אבל באמצע חוץ מ63 שעובר במסלול מפותל לא מצאתי, ציר תדיר שבו אחכה 10~ דקות בשעות הערב לאוטובוס לעזריאלי , רכבת מרכז.
יש למישהו פתרון?
בדיוק בשביל זה קיימות המפות של אלן!
מפת הקווים של גוש דן (קווים תדירים מסומנים בקו עבה)
ומפה סכמטית של הקווים התדירים בגוש דן

בתדירות שאתה מבקש קיימים הקווים 5 ו-18, ובמידה מסוימת גם קווי מזלג כמו 40+240, 61+161. אם מתאימים לך היעדים של 66 (פנקס, בורסה) אז גם הוא.
 
קורה לי שאני רוצה לחזור מזרחה ללא המפה עלי:)

בדיוק בשביל זה קיימות המפות של אלן!
מפת הקווים של גוש דן (קווים תדירים מסומנים בקו עבה)
ומפה סכמטית של הקווים התדירים בגוש דן

בתדירות שאתה מבקש קיימים הקווים 5 ו-18, ובמידה מסוימת גם קווי מזלג כמו 40+240, 61+161. אם מתאימים לך היעדים של 66 (פנקס, בורסה) אז גם הוא.
קורה לי שאני רוצה לחזור מזרחה ללא המפה עלי:)
 

cwen

New member
קו 239?

איך נוסעים בתל אביב ממערב למזרח
במרכז תל אביב (כל הגוש ממערב לאיילון) יש המון צירים תדירים שבהם נוסעים אוטובוסים מצפון לדרום ולהפך אבל מעט ממערב למזרח,
כל פעם שאני מנסה לחזור בערב לכיוון עזריאלי , רכבת מרכז, אני נתקל בבעיה מחדש איך למצוא צירים תדירים.
בדרום תל אביב חוזרים לתמחת, בצפון חוזרים דרך ארלוזורוב, אבל באמצע חוץ מ63 שעובר במסלול מפותל לא מצאתי, ציר תדיר שבו אחכה 10~ דקות בשעות הערב לאוטובוס לעזריאלי , רכבת מרכז.
יש למישהו פתרון?
קו 239?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה