אם כך, אז התכנון הראשוני היה שגוי
קו הסעת המונים צריך לשרוד לפחות 30 שנה ולכן התכנון צריך להיות ל-50 שנה קדימה.
אם כך, אז התכנון הראשוני היה שגויהגיוני, כי יש הפרש 25 שנה בין תיכנון לפתיחה.
נת"ע מתכננת את המערכת הזו כבר מסוף שנות ה90 (המכרז המקדים יצא ב2001), הצפי המקורי תוכנן לפי מספרי נוסעים בסוף המאה ה20, ולא נראה לי שהקו יפתח ברבע הראשון של המאה ה21. ברבע המאה הזו יקומו עוד מגדלים, יהיה ציפוף אוכלוסייה נוסף בגוש-דן, והמספרים בפועל ב2023 (תאריך היעד הנוכחי) יהיו בהכרח גדולים יותר מהעיר שקדמה לתופעת המגדלים והציפוף של 10 השנים האחרונות.
מהסיבה הזו אני די מצדד בקריאה הזו שלא לבנות קו שיקרוס מרוב דרישה בעוד עשור, אלא להחליט כבר עכשיו לבנות אותו במתכונת שתוכל להתמודד עם מגמות הגידול העכשיויות שלא היו קיימות לפני 15 שנה.
זהירות מהמרווח, לזוז מהדלתות בבקשה.
אני מניח שהשיקול שלך הוא בהקשר לדיון בנושא אוטובוסים חשמליים ומערכות מבוססות אוטובוסים מול מטרו, וחישובים שעשית בנושא.
קו הסעת המונים צריך לשרוד לפחות 30 שנה ולכן התכנון צריך להיות ל-50 שנה קדימה.