שאלה טובה.
לי אין תשובה.
שאלה טובה.מדוע מהירות תכן כל כך נמוכה לכביש שמתוכנן
להיות עם רדיוסים גדולים מאוד?
לי אין תשובה.
שאלה טובה.מדוע מהירות תכן כל כך נמוכה לכביש שמתוכנן
להיות עם רדיוסים גדולים מאוד?
מהירות תכן ≠ מהירות מרביתשאלה טובה.
לי אין תשובה.
אתה בוודאי זוכר את פגישתנו עם שקדידוע.
די הצליח לו. בכביש 38 הוא הצליח להפחית אתאתה בוודאי זוכר את פגישתנו עם שקד
הוא בכלל רצה 80 (טען שהמהירות המתוכננת היא 100). אולי הגיעו לאיזושהי פשרה.
אבל איך הוא קשור למהירות המותרת בכבישים?!אתה בוודאי זוכר את פגישתנו עם שקד
הוא בכלל רצה 80 (טען שהמהירות המתוכננת היא 100). אולי הגיעו לאיזושהי פשרה.
ככל שמהירות התכן גדולה, הרדיוסים גדליםאבל איך הוא קשור למהירות המותרת בכבישים?!
אז כנראה שהמגבלה היא רק בגלל השיפועים,ככל שמהירות התכן גדולה, הרדיוסים גדלים
והשיפועים קטנים, מה שאומר עבודות עפר ושינויים גדולים יותר של פני השטח, וזה מסוג הדברים שארגוני הסביבה לא מחבבים.
שאלה: האם מישהו מכם יודע מתי שר התחבורהאז כנראה שהמגבלה היא רק בגלל השיפועים,
כי הרדיוסים ממילא עומדים להיות גדולים (בגלל הגישור והמנהור).
אני לא בטוח, אבל אולי הדבר דורש פעילות מעברשאלה: האם מישהו מכם יודע מתי שר התחבורה
יקיים את הבטחתו מתאריך 25.12.2012 לגבי העלאת המהירות בכביש 6 ל 130 קמ"ש (או 120 דה-יורה) ?
הבחירות עברו ולי אישית ישנה התחושה שהוא שכח מזה (או רוצה לשכוח מזה).
אני לא שכחתי....
אם למישהו ישנה פיסת מידע אשמח אם ישתף...
בוא נגיד שדרושה עבודת מטה, כמה זמן זה לוקח?אני לא בטוח, אבל אולי הדבר דורש פעילות מעבר
בניגוד לשינוי מהירות בדרך מהירה בטווח שבין 90 ל-110 שדורש רק החלטה של שר התחבורה.
הרי המהירות החוקית בדרך מהירה היתה מאז ומעולם 110 אלא אם צויינה מהירות מגבילה מתחת לשלט המלבני התכלת. לא משנה שעד לפני מספר שנים כל הדרכים הוגבלו ל-90...
פה כבר מדובר בשינוי ההגדרה של דרך מהירה. אני לא חושב שדרושה חקיקה בכנסת, אבל אולי יש צורך בעבודת מטה כלשהי?
אינני יודע מדוע (וגם באיזו זכות מוסרית)בוא נגיד שדרושה עבודת מטה, כמה זמן זה לוקח?
שנה ?????
העיקר שהשמן זרק עצם לפני הבחירות שהוא מתכוון לבצע ואצלי משום מה קיימת התחושה שהוא לא מתכוון לבצע כלום בנידון.
אולי אור ירוק והמשטרה הרימו קול צעקה והשר השמן נרתע לאחוריו ?
זה בדיוק מה שמפריע לי...אינני יודע מדוע (וגם באיזו זכות מוסרית)
אתה מוציא דיבתו רעה בנושאי מהירות.
ראשית, זה שר התחבורה הראשון אי פעם בארץ שדבר על כך שאפשר דה פקטו לנסוע על 10 קמ"ש מעל המהירות המותרת,
הוא הראשון שהעלה בחלק מן הכבישים ב-20 קמ"ש, כן, כן, עשרים קמ"ש, את המהירות המותרת.
כביש 2 בין אולגה לחיפה, כביש 431, כביש 471. שלושת הכבישים הללו הוא העלה מ-90 ל-110 קמ"ש.
שנית, הוא קידם מאוד ברצינות את נושא הרכבת התחתית בת"א, הוא קידם חזק מאוד את המטרונית בחיפה, את הקו של הרכבת לשדרות, את זירוז עבודות הרכבת הקלה בירושלים וגם
בזכותו הונהגה נסיעה חינם לחודשיים שלושה בזמן ההרצות שלה.
אז כנראה שהמגבלה היא רק בגלל השיפועים,
כי הרדיוסים ממילא עומדים להיות גדולים (בגלל הגישור והמנהור).
תודה!
טוב, קראתי שני מאמרים בנושא
על 130 אפילו אין הגדרה....
שים לב שמדובר רק בקטעים עם שיפוע החל מ4%על 130 אפילו אין הגדרה....
מעניין על פי איזה קריטריונים משתמשים במרבית מדינות העולם בשביל מהירות כזאת...
או 140 קמ"ש בפולין ובבולגריה,
או 150 באיטליה
או 160 באוסטריה
ואפילו לא הזכרתי גרמניה...
רק בישראל אין אפילו כביש אחד או קטע מכביש שמאפשר נסיעה בטוחה במהירות אירופאית ?!
בזמנו פרסמו באתר משרד התחבורהשים לב שמדובר רק בקטעים עם שיפוע החל מ4%
משטרה לא קובעת מהירותמהירות התכן - 90 קמ"ש
מהירות הנסיעה המותרת בכביש - בהתאם להחלטת המשטרה.
בתמונה: ניצביו של גשר מוצא העתידי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.