כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אספלט

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
אספלט
בכיוון ההפוך.
 

בועז ל

New member
דילוג למחלף שורש.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
דילוג למחלף שורש.
"חישוף" בעגה הצה"לית.
 

בועז ל

New member
בגדה ממול - מבתרון שמבטיח לגדול.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
בגדה ממול - מבתרון שמבטיח לגדול.
 

בועז ל

New member
תודה גדולה ללוחמי תש"ח.


כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
תודה גדולה ללוחמי תש"ח.

בזכותם, יש לנו היום כמה מנקודות התצפית הטובות ביותר על הפרויקט.
 

בועז ל

New member
מרכס המשלטים

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
מרכס המשלטים
רואים את מה שעתיד להיהפך רכס המבתרים. השיקום הנופי, כאמור, עומד להיות (מבחינתי לפחות) אחד האתגרים הגדולים של הפרויקט.
 

amit1270

New member
הנזק הנופי בפרויקט הזה גדול לאין שיעור

מרכס המשלטים
רואים את מה שעתיד להיהפך רכס המבתרים. השיקום הנופי, כאמור, עומד להיות (מבחינתי לפחות) אחד האתגרים הגדולים של הפרויקט.
הנזק הנופי בפרויקט הזה גדול לאין שיעור
מזה של פרויקט A1, שמשום מה זכה להתנגדות עזה הרבה יותר, והשיקום הנופי שיידרש הוא בהיקף הגדול ביותר מאז כביש 6.
 
לא "משום מה"

הנזק הנופי בפרויקט הזה גדול לאין שיעור
מזה של פרויקט A1, שמשום מה זכה להתנגדות עזה הרבה יותר, והשיקום הנופי שיידרש הוא בהיקף הגדול ביותר מאז כביש 6.
לא "משום מה"
הירוקים המזוייפים מתנגדים רק לקווי רכבת. כבישים מהירים, גם כאלה שגורמים לנזק נופי עצום, לא מזיזים להם. כתבתי את זה כאן לפני 6 שנים ושום דבר לא השתנה מאז.
 

amit1270

New member
פעם הם גם התנגדו לכביש 6...

לא "משום מה"
הירוקים המזוייפים מתנגדים רק לקווי רכבת. כבישים מהירים, גם כאלה שגורמים לנזק נופי עצום, לא מזיזים להם. כתבתי את זה כאן לפני 6 שנים ושום דבר לא השתנה מאז.
פעם הם גם התנגדו לכביש 6...
 
"פעם"....

פעם הם גם התנגדו לכביש 6...
"פעם"....
כשנפלה ההכרעה על כביש 6 הרכבת היתה כלי תחבורה שולי בלי תקציב ובלי נוסעים. רוב הציבור בקושי היה מודע לקיומה.
לעומת זאת כשהחל המאבק על A1 זה היה בעיצומה של מהפיכת התשתיות והרכבת היתה כבר במרכז הבמה.

מבוא לתקשורת 101...
 

בועז ל

New member
גם על כביש 1 התנהל מאבק עז וארוך בשנים.

הנזק הנופי בפרויקט הזה גדול לאין שיעור
מזה של פרויקט A1, שמשום מה זכה להתנגדות עזה הרבה יותר, והשיקום הנופי שיידרש הוא בהיקף הגדול ביותר מאז כביש 6.
גם על כביש 1 התנהל מאבק עז וארוך בשנים.
מידת החשיפה בתקשורת היא כבר נושא אחר שמצריך בדיקה לא רק אצל מתנגדי הפרויקט. ודי לחכימא ברמיזא.
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
 

בועז ל

New member
מבט אל שער הגיא.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
מבט אל שער הגיא.
אישית, מאוד אשמח לגלות אם תתאפשר גישה מתחנת הדלק "פז" לכביש 38 דרום.
 

בועז ל

New member
הוא השתנה לנו

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
הוא השתנה לנו
אזור המשוריינים וקבר השייח' עלי. היום כבר יש אספלט חלקי בסביבה ואין יותר צמחייה סבוכה באי התנועה הרחב. קצת צובט בלב.
 

amit1270

New member
ממש צילום היסטורי

הוא השתנה לנו
אזור המשוריינים וקבר השייח' עלי. היום כבר יש אספלט חלקי בסביבה ואין יותר צמחייה סבוכה באי התנועה הרחב. קצת צובט בלב.
ממש צילום היסטורי
כיום (חודש וחצי אחרי) המקום נראה שונה לגמרי.
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
 

בועז ל

New member
שלווה בלתי מוסברת בעלייה לשורש.

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
שלווה בלתי מוסברת בעלייה לשורש.
בעצם מוסברת: צולם ביום ו'.
 

darkshadow1

New member
למה בחרו לא ליישר את הכביש כאן?

שלווה בלתי מוסברת בעלייה לשורש.
בעצם מוסברת: צולם ביום ו'.
למה בחרו לא ליישר את הכביש כאן?
האם זה בשביל למתן את העלייה או בשביל להימנע מפגיעה קצרת טווח ביער?
 

בועז ל

New member
התמונה אינה מראה זאת היטב, אבל קיים שיפור

למה בחרו לא ליישר את הכביש כאן?
האם זה בשביל למתן את העלייה או בשביל להימנע מפגיעה קצרת טווח ביער?
התמונה אינה מראה זאת היטב, אבל קיים שיפור
מסוים בתוואי.
 

בועז ל

New member
הנוף החדש

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
הנוף החדש
יותר ויותר מהסוג הזה נצפים בדרך לירושלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה