עמוד השדרה
New member
אבל קו כזה לא יגיע לתחנת האוניברסיטה שנמצאת
דרומית לטבעת, ואם אתה מתכוון שתחנת האוניברסיטה תהיה תחנת קצה לשני כיווני הטבעת אז זה לא ממש מעשי כי תחנת האוניברסיטה לא כל כך מתאימה לשמש כתחנת קצה.
מלבד זאת שקו טבעתי כזה לא ממש יענה על צרכי רוב הנוסעים שיצטרכו להגיע מהשרון דווקא לתחנות הדרומיות יותר של תל אביב.
וכמו כן תזכור שהקשת ממסילת הירקון למסילת החוף לכוון צפון היא חד-מסילתית. פרויקט מסילת השרון לא כולל את הכפלת הקשת הזו
ו"בקרוב" זה לא ממש בקרוב, אלא לקראת שנת 2017.
אבל קו כזה לא יגיע לתחנת האוניברסיטה שנמצאתמסכים אך לעומת זאת אפשר להפעיל
קו כזה טבעתי דו כיווני מהאוניברסיטה וחזרה בגלל שבקרוב יהיו 4 מסילות בין הרצליה לתחנת האוניברסיטה.
דרומית לטבעת, ואם אתה מתכוון שתחנת האוניברסיטה תהיה תחנת קצה לשני כיווני הטבעת אז זה לא ממש מעשי כי תחנת האוניברסיטה לא כל כך מתאימה לשמש כתחנת קצה.
מלבד זאת שקו טבעתי כזה לא ממש יענה על צרכי רוב הנוסעים שיצטרכו להגיע מהשרון דווקא לתחנות הדרומיות יותר של תל אביב.
וכמו כן תזכור שהקשת ממסילת הירקון למסילת החוף לכוון צפון היא חד-מסילתית. פרויקט מסילת השרון לא כולל את הכפלת הקשת הזו
ו"בקרוב" זה לא ממש בקרוב, אלא לקראת שנת 2017.