המזגן התקלקל בתקופת אחריות ,שרות טורנדו על הפנים*אכזבה*
לפני שבועיים בקור הכי גדול המזגן הגדול שלי הפסיק לחמם,
מכיוון שהמזגן עדיין בתקופת אחריות מורחבת (אני אמורה לשלם על ביקור טכנאי אבל התיקונים והחלפת חלקים אמור להיות על חשבון טורנדו) ניסיתי ליצור קשר עם השירות שלהם, יומיים של ישיבה אינספוית על הקו שלהם וכל הזמן ענתה בחורה שאמרה שהיא שירות הודעות שלהם, למרות פניות חוזרות ונשנות הם ענו רק אחרי כמה ימים, הצלחתי להשיד מישהי מהשירות שלהם רק ביום שני חמישה ימים אחרי הפניה הראשונה שהתנערה שלא מעניים ההודעות שהשארתי לשירות הודעות ושזה רק שירות הודעות, אז למה הם מעבירים את השיחה ולא עונים??? נקבע טכנאי ליום רביעי האחרון (שבוע לאחר הפניה הראשונה שלי לטורנדו לקבלת שירות, אחרי שבוע בלי מזגן עובד) וחייבו אותי על 260 ש:ח ביקור טכנאי, הם טענו שנותנים שירות באיזור שלי רק בשעות 10-14 וככה נאלצתי לעזוב את העבודה באמצע היום לשלוש שעות, היגיע טכנאי, קיטר וקילל על המדרגות ועל האיזור ועל האין חניה ובסוף עלה לגג אחרי שקיטר וקילל שהוא צריך לסחוב את הסולם וטען ש"רק חסר גז" ושהוא סידר הכל מילא גז ותיקן ועכשיו המזגן תקין, עבר שעתיים ושוב לא מחמם והם כרגיל לא עונים בנתיים....
דוקא שני מזגני טורנדו קטנים 1 כ"ס שיש בחדרי שינה עובדים יפה, אחד מאז שמהתוקית נולדה כמה שנים טובות, אבל המזגן הגדול 2.5 כ"ס פשוט לא שווה כלום ושירות על הפנים, העיקר שהם מוכרים לכולם שיש חמש שנות אחריות, אבל הכל על הנייר..... ואם היה תקין סבבה, אבל על ההתחלה היו בעיות של רעשים וטענושאין מה לעשות, בנתיים אני בלי מזגן ראשי מחמם ועם שעות עבודה חסרות, השירות הלקוי על הפנים.... א-כ-ז-ב-ה של מזגן ושל שירות !!!!!
מעניים אם החצופים יטענו ששוב מגיע להם כסף על בירוא טכנאי למרות שהטכנאי שהיה לא תיקן ולא פתר את התקלה.....