פינת הקיטורים - זה כאן

איזה באסה

מקווה שהילד יצא מזה מהר ותמצאו תיכון שווה אחר
ואת צריכה להיות גאה שעבר את המבחנים, ממש כל הכבוד לו!
זה החלק הקשה
הריאיון זה עניין של כימיה בסה"כ, וההפסד הוא כולו שלהם, אין לי ספק בזה...
 

s p r i n g1

New member
קורה, ואת אמא נהדרת ואיכפתית וטובה


מצד אחד אם לא דוחפים אז יש ילדים שלא יוזמים ועושים בעצמם
ונכון שלפעמים דוחפים וזה לא מצליח, באמת לא תמיד יודעים מה לעשות בתור הורים, אל תרגישי רע עם עצמך, את עושה הכל בשבילו במטרה להשיג עבורו הטוב ביותר, ואני מאמינה שכל עקבה לטובה, שתמצאו תיכון שיהיה מרוצה בו.
 

dafnapo

New member
למה להתבייש?

לא עשית שום דבר רע והילד לא עשה שום דבר אסור.
שניכם רציתם מאד והוא גם עבר את המבחן.
בד"כ הראיון פחות קובע במקרים האלו. את יכולה לברר מה בדיוק קרה שם? מה נאמר שהכריע את הכף? מה השיקולים שלהם? את יכולה לערער?
אני הייתי בודקת את כל אלה לפני שאני מרימה ידיים וזה כמובן בכפוף לרצון של הילד ללכת לשם.
וגם אם הדלת הזו סגורה, בטוחה שתיפתח אחרת טובה לא פחות.
בהצלחה!!
 

SMADAR55

New member
מרגנית, אין מה להתבייש. אי אפשר להצליח בכל דבר שעושים.

יפה שהיו לי שאיפות ושניסה. אז מה אם עודדת אותו ודחפת אותו? אני רואה זאת דווקא כמשהו חיובי וכמשהו בונה.
 

s p r i n g1

New member
המזגן התקלקל בתקופת אחריות ,שרות טורנדו על הפנים*אכזבה*


לפני שבועיים בקור הכי גדול המזגן הגדול שלי הפסיק לחמם,
מכיוון שהמזגן עדיין בתקופת אחריות מורחבת (אני אמורה לשלם על ביקור טכנאי אבל התיקונים והחלפת חלקים אמור להיות על חשבון טורנדו) ניסיתי ליצור קשר עם השירות שלהם, יומיים של ישיבה אינספוית על הקו שלהם וכל הזמן ענתה בחורה שאמרה שהיא שירות הודעות שלהם, למרות פניות חוזרות ונשנות הם ענו רק אחרי כמה ימים, הצלחתי להשיד מישהי מהשירות שלהם רק ביום שני חמישה ימים אחרי הפניה הראשונה שהתנערה שלא מעניים ההודעות שהשארתי לשירות הודעות ושזה רק שירות הודעות, אז למה הם מעבירים את השיחה ולא עונים??? נקבע טכנאי ליום רביעי האחרון (שבוע לאחר הפניה הראשונה שלי לטורנדו לקבלת שירות, אחרי שבוע בלי מזגן עובד) וחייבו אותי על 260 ש:ח ביקור טכנאי, הם טענו שנותנים שירות באיזור שלי רק בשעות 10-14 וככה נאלצתי לעזוב את העבודה באמצע היום לשלוש שעות, היגיע טכנאי, קיטר וקילל על המדרגות ועל האיזור ועל האין חניה ובסוף עלה לגג אחרי שקיטר וקילל שהוא צריך לסחוב את הסולם וטען ש"רק חסר גז" ושהוא סידר הכל מילא גז ותיקן ועכשיו המזגן תקין, עבר שעתיים ושוב לא מחמם והם כרגיל לא עונים בנתיים....
דוקא שני מזגני טורנדו קטנים 1 כ"ס שיש בחדרי שינה עובדים יפה, אחד מאז שמהתוקית נולדה כמה שנים טובות, אבל המזגן הגדול 2.5 כ"ס פשוט לא שווה כלום ושירות על הפנים, העיקר שהם מוכרים לכולם שיש חמש שנות אחריות, אבל הכל על הנייר..... ואם היה תקין סבבה, אבל על ההתחלה היו בעיות של רעשים וטענושאין מה לעשות, בנתיים אני בלי מזגן ראשי מחמם ועם שעות עבודה חסרות, השירות הלקוי על הפנים.... א-כ-ז-ב-ה של מזגן ושל שירות !!!!!
מעניים אם החצופים יטענו ששוב מגיע להם כסף על בירוא טכנאי למרות שהטכנאי שהיה לא תיקן ולא פתר את התקלה.....
 

אמאנחל

Member
מנהל
מעצבן

תזמיני טכנאי פרטי. ביקור יעלה לך פחות והוא יגיע בזמן שנוח לך.
 

s p r i n g1

New member
הבעיה הן עלויות התיקון, נראה שזה לא רק שסתום פתוח

ואז טכנאי פרטי יעלה המון המון כסף לתקן ואם צריך לפרק המזגן ולקחת לתיקון.. וגם יפגע בכל זאת באחריות.... אני אאלץ לסבול את השירות הגרוע של טורנדו ובמקביל אולי אתלונן למועצת הצרכנות כי ברור שהטכנאי שהם שלחו בכלל לא איתר מה התקלה האמיתית.
 
למעלה