הודעות ודיווחים
עדכון קצר מהמפה החיפאית - מוקדש לאיליה!הודעות ודיווחים
עוד כמה נקודות שרציתי לצייןעדכון קצר מהמפה החיפאית - מוקדש לאיליה!
בחיפה החלטתי ללכת עד הסוף ולהציג את כל התחנות (חוץ מקווים שכונתיים שאותם אציג בצורה פחות מפורטת). הדבר הכריח אותי לעשות מפה סכמטית ולא גיאוגרפית, ולקבץ יחד קווים עם תוואי ארוך משותף (מזלגים ודומיהם). בשלב זה אני מוותר על פינות מעוגלות - מקווה שעוז אזכה להגיע לכך בעתיד.
רק כדי שתבינו כמה המצב קשה בחיפה, הנה תמונה קטנה מתוך המכלול השלם. זה עתה סיימתי לשנות לחלוטין את איזור גן האם - הדבר משגע אותי כבר קרוב ליומיים וסוף סוף הגעתי לפתרון הבעיה. האילוצים הגרפיים הם רבים, בגלל תוואי הקווים השונים בהמשך דרכם והאינטראקציה ביניהם. למשל הייתי מוכרח להצמיד את 28 וחבריו הוורודים עם 30 ו-31 כי הם אינם נכנסים למרכז רוממה. מנגד, 28 חייב להיות צמוד ל-123, מה שמחייב אותו להיות בצד הקיצוני של השלישיה. לכן מימין לשמאל הסדר חייב להיות 136, 30/31 ו-28/37 וכו'.
מטעמים דומים יש אילוצי סדר בין 5/5א, 3 ו-28.
בנוסף יש את התחנה החד-כיוונית בשד' הנשיא פינת וודג'ווד שמשרתת רק את 5 וקווי 28.
כמו כן, צריך להתאים לתוואי הישר של הכרמלית ולמצוא מקום לכל שמות התחנות והרחובות.
התוצאה כצילום מסך מוויזיו לפניכם...
בחיפה צריך זוויות בשלושה ממדיםעוד כמה נקודות שרציתי לציין
1) נא להתעלם מהטעות בתחנת פייגין/שד' מוריה וכן מהתחנה בהנרייטה סולד/שד' קיש.
2) חדי העין ישימו לב שאין כאן רק זוויות של 45 מעלות אלא 22.5 מעלות. הדבר נותן לי 16 זוויות שונות לשחק עימם. אם היה מדובר במפת תחתית לא הייתי עושה זאת, אבל מכיוון שמדובר במפת קווי אוטובוס, יש צורך להצמד פחות או יותר לגיאוגרפיה ולכן 8 זוויות פשוט אינן מספיקות.
המלבן הגזור הזה זאת ממש התעללותעוד כמה נקודות שרציתי לציין
1) נא להתעלם מהטעות בתחנת פייגין/שד' מוריה וכן מהתחנה בהנרייטה סולד/שד' קיש.
2) חדי העין ישימו לב שאין כאן רק זוויות של 45 מעלות אלא 22.5 מעלות. הדבר נותן לי 16 זוויות שונות לשחק עימם. אם היה מדובר במפת תחתית לא הייתי עושה זאת, אבל מכיוון שמדובר במפת קווי אוטובוס, יש צורך להצמד פחות או יותר לגיאוגרפיה ולכן 8 זוויות פשוט אינן מספיקות.
חלילה לי מהתעללות! הנה פרספקטיבה מעט רחבההמלבן הגזור הזה זאת ממש התעללות
אני מת לדעת מה קורה מסביב!
חלילה לי מהתעללות! הנה פרספקטיבה מעט רחבה
יותר. כמו שעיניכם רואות, כמה טוב שלחיפה יש כיום מערכת קווים מסודרת והגיונית, הכל הודות למטרונית. האמת היא שיש שיפור מה בתצורת הקווים (ביטול קו 1 וקו 2 היו לי לברכה) אבל עדיין המצב קשה לקרטוגרף המתחיל.
שימו לב שהיו לי קשיים גם באיזור גן שטרוק שהיה אתגר שלא לדבר על תחנות כמו רשפון ואבן סינא עם הקווים שמדלגים על תחנות אלה.
הם היו במפה המקורית והסרתי אותםקו 10 ממש נחשי, ועוד לא הכנסת את 4 ו-6
שיעשו לך צרות לא קטנות.
עכשיו שמתי לב ליצירתיות שהפגנת בקווים 10/12הם היו במפה המקורית והסרתי אותם
אני מתכוון לציין אותם בכתב בלבד במסגרת צדדית. הקווים הללו אינם משרתים ממש את הרשת - הם קווים שכונתיים למעשה וממילא עדיין לא החלטתי איך ואם בכלל לטפל בקווים השכונתיים.
עכשיו שמתי לב ליצירתיות שהפגנת בקווים 10/12
ברחוב ארלוזורוב - מסלול מאוחד בכיוון אחד, מסלול מקווקוו בכיוון השני. זה בהחלט מייצג היטב את הסיבוך שמתרחש שם.
העומס שיוצר קו 10 על המפה גורם לי לתהות אם אפשר להגדיר גם אותו כקו שכונתי. אני מניח שבחרת להשאיר אותו כי הוא ממוזלג עם 12 וביחד הם יוצרים תדירות סבירה.
נראה מטורף - מחכה בקוצר רוח לתוצאה הסופיתעדכון קצר מהמפה החיפאית - מוקדש לאיליה!
בחיפה החלטתי ללכת עד הסוף ולהציג את כל התחנות (חוץ מקווים שכונתיים שאותם אציג בצורה פחות מפורטת). הדבר הכריח אותי לעשות מפה סכמטית ולא גיאוגרפית, ולקבץ יחד קווים עם תוואי ארוך משותף (מזלגים ודומיהם). בשלב זה אני מוותר על פינות מעוגלות - מקווה שעוז אזכה להגיע לכך בעתיד.
רק כדי שתבינו כמה המצב קשה בחיפה, הנה תמונה קטנה מתוך המכלול השלם. זה עתה סיימתי לשנות לחלוטין את איזור גן האם - הדבר משגע אותי כבר קרוב ליומיים וסוף סוף הגעתי לפתרון הבעיה. האילוצים הגרפיים הם רבים, בגלל תוואי הקווים השונים בהמשך דרכם והאינטראקציה ביניהם. למשל הייתי מוכרח להצמיד את 28 וחבריו הוורודים עם 30 ו-31 כי הם אינם נכנסים למרכז רוממה. מנגד, 28 חייב להיות צמוד ל-123, מה שמחייב אותו להיות בצד הקיצוני של השלישיה. לכן מימין לשמאל הסדר חייב להיות 136, 30/31 ו-28/37 וכו'.
מטעמים דומים יש אילוצי סדר בין 5/5א, 3 ו-28.
בנוסף יש את התחנה החד-כיוונית בשד' הנשיא פינת וודג'ווד שמשרתת רק את 5 וקווי 28.
כמו כן, צריך להתאים לתוואי הישר של הכרמלית ולמצוא מקום לכל שמות התחנות והרחובות.
התוצאה כצילום מסך מוויזיו לפניכם...
חיפה - האתגר האולטימטיבי, לא ככה?עדכון קצר מהמפה החיפאית - מוקדש לאיליה!
בחיפה החלטתי ללכת עד הסוף ולהציג את כל התחנות (חוץ מקווים שכונתיים שאותם אציג בצורה פחות מפורטת). הדבר הכריח אותי לעשות מפה סכמטית ולא גיאוגרפית, ולקבץ יחד קווים עם תוואי ארוך משותף (מזלגים ודומיהם). בשלב זה אני מוותר על פינות מעוגלות - מקווה שעוז אזכה להגיע לכך בעתיד.
רק כדי שתבינו כמה המצב קשה בחיפה, הנה תמונה קטנה מתוך המכלול השלם. זה עתה סיימתי לשנות לחלוטין את איזור גן האם - הדבר משגע אותי כבר קרוב ליומיים וסוף סוף הגעתי לפתרון הבעיה. האילוצים הגרפיים הם רבים, בגלל תוואי הקווים השונים בהמשך דרכם והאינטראקציה ביניהם. למשל הייתי מוכרח להצמיד את 28 וחבריו הוורודים עם 30 ו-31 כי הם אינם נכנסים למרכז רוממה. מנגד, 28 חייב להיות צמוד ל-123, מה שמחייב אותו להיות בצד הקיצוני של השלישיה. לכן מימין לשמאל הסדר חייב להיות 136, 30/31 ו-28/37 וכו'.
מטעמים דומים יש אילוצי סדר בין 5/5א, 3 ו-28.
בנוסף יש את התחנה החד-כיוונית בשד' הנשיא פינת וודג'ווד שמשרתת רק את 5 וקווי 28.
כמו כן, צריך להתאים לתוואי הישר של הכרמלית ולמצוא מקום לכל שמות התחנות והרחובות.
התוצאה כצילום מסך מוויזיו לפניכם...
אל תעליב את עיר הקודש!חיפה - האתגר האולטימטיבי, לא ככה?
אני לא בטוח שקווי עיר הקודש מטורפים עד כדי כךאל תעליב את עיר הקודש!
אז למה אתה לא עושה מפה שלה?אני לא בטוח שקווי עיר הקודש מטורפים עד כדי כך
כי יש מפה של קווי ירושלים, אומנם לא עם חלוקהאז למה אתה לא עושה מפה שלה?
כי יש מפה של קווי ירושלים, אומנם לא עם חלוקה
לפי תדירות, אבל זו מפה לא רעה.
תאונה במוסך הרכבת בחיפה?הודעות ודיווחים
הכל בגלל שימוש בברגים ארוכים!תאונה במוסך הרכבת בחיפה?
אם כבר פורסם בפורום אני מתנצל.
שחר הזלקורן מפרסם על תאונה "קשה" סמוסך הרכבת שכתוצאה ממנה שתי רכבות ניזוקו "קשות".
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.