עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
עכשיו רק נשאר לכלול את הרכבת בתחבורת המעברים, ודיינו.קו 106 סיבובי וולפסון-עמידר
תחנת המוצא של הקו תמוקם במסוף וולפסון ומסלולו יפעל במתכונת סיבובית דרך שכ' עמידר וחזרה למסוף וולפסון. עפ"י אתר דן, קו 106 יופעל במקביל לקו 6 ולוחות הזמנים שלהם ישולבו . (מישהו סוף סוף עובד כמו שצריך !!)
 
מסלול : מסוף וולפסון, הרב רובינשטיין, נרדור, מחרוזת, הרב אביעד, ויצמן ,שד' העצמאות (מסתובב), רוטשילד, השלושה, הפלמ"ח, השלושה, הרב אביעד, מחרוזת, נרדור, סומקן, רכבת וולפסון, מסוף וולפסון.
 
תופעל גם חלופה דרך רח' קיבוץ גלויות בשכ' עמידר ברוב שעות הפעילות (9 עד 19) שתעבור *גם* ברח' קיבוץ גלויות.
 
הקו יפעל רק בימי חול עד 8 בערב.
דיי סדארעס לא הבנתי הרבה מהחלופות...קו 106 סיבובי וולפסון-עמידר
תחנת המוצא של הקו תמוקם במסוף וולפסון ומסלולו יפעל במתכונת סיבובית דרך שכ' עמידר וחזרה למסוף וולפסון. עפ"י אתר דן, קו 106 יופעל במקביל לקו 6 ולוחות הזמנים שלהם ישולבו . (מישהו סוף סוף עובד כמו שצריך !!)
 
מסלול : מסוף וולפסון, הרב רובינשטיין, נרדור, מחרוזת, הרב אביעד, ויצמן ,שד' העצמאות (מסתובב), רוטשילד, השלושה, הפלמ"ח, השלושה, הרב אביעד, מחרוזת, נרדור, סומקן, רכבת וולפסון, מסוף וולפסון.
 
תופעל גם חלופה דרך רח' קיבוץ גלויות בשכ' עמידר ברוב שעות הפעילות (9 עד 19) שתעבור *גם* ברח' קיבוץ גלויות.
 
הקו יפעל רק בימי חול עד 8 בערב.
עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
זה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?קו 31 ייסע דרך רח' החרש ולא דרך ראש פינה/לבנדה
מכיוון כרמלית - יפנה ימינה ללבנדה (במקום שמאלה), שמאלה דרך ההגנה, שמאלה החרש וימינה ללה גארדיה. תהיה לו עצירה בתחנה של החרש/דרך ההגנה.
מכיוון בני ברק - מלה גארדיה שמאלה לרח' החרש, ימינה דרך ההגנה, ימינה לבנדה, שמאלה לוינסקי. תתווסף לו תחנה החרש/דרך ההגנה.
לי נראה שזה לא טוב, כי הפקקים הם דווקא ברח' החרשזה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?
לא כזה תמוה לטעמי. פשוט קישור לתחנת הרכבת שדרוש גם ככה.לי נראה שזה לא טוב, כי הפקקים הם דווקא ברח' החרש
לצפון - בבוקר, לדרום - בערב.
דרך ראש פינה לא אמור להיות פקוק אף פעם. לא יודע בקשר ללבנדה, אבל גם לא נראה לי שהיו פקקים. באמת תמוה.
לפני הרפורמה הוא נסע מהחרש אך בעבר הרחוק נסע מלבנדהלא כזה תמוה לטעמי. פשוט קישור לתחנת הרכבת שדרוש גם ככה.
והופו עוד קו חזר קצת למסלול הקודם שלו שלפני הרפורמה.
בתור נוסע קבוע בקו 31 - לדעתי השינוי טובזה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?
נכון, יצא לי כמה פעמים להיתקע שם עם 83, שכחתי מזה.בתור נוסע קבוע בקו 31 - לדעתי השינוי טוב
לבנדה הוא רחוב סיוט בשל העובדה שהוא צר מדי. כל משאית שפורקת שם סחורה וכל טמבל שלא חונה שם כמו שצריך, תוקע את האוטובוס שלא יכול לעבור ויוצר פקק.
אני משוכנע לחלוטין שזוהי הסיבה להחזרת הקו לרחוב החרש. באמת הבוקר שמתי לב שכיסו במדבקה את השורה של קו 31 בתחנה שברחוב וכעת יישאר שם רק קו 83.
עם זאת, לכיוון הכרמלית הקו נוסע כיום דרך הרחובות ראש פינה ויסוד המעלה ושם הבעיה פחות מהותית.
הדבר המעצבן היחיד הוא הרמזור בפנייה ימינה מיסוד המעלה ללוינסקי, בו צריך לתת זכות קדימה להולכי רגל במעבר החצייה שהוא אולי העמוס ביותר בתל אביב. אם האוטובוס לא נדחף ועוצר את הולכי הרגל הוא פשוט לא יעבור. במסלול החדש הקו כבר לא יצטרך לבצע את הפנייה הזאת אבל כן יצטרך לעמוד ברמזור הפנייה שמאלה מלה גווארדיה לחרש שהוא רמזור קצר.
בשבוע הבא אוכל להגיד אם השינוי קיצר את מסלול הקו או האריך אותו.
לדעתי אין קשר לרכבת, יש שם כבר מספיק קווים.נכון, יצא לי כמה פעמים להיתקע שם עם 83, שכחתי מזה.
אז הרכבת לא חשובה לדעתך ולא הייתה כל שיקול בעניין?
מספיק קווים כן, אבל לא ליד אליהו ולחלקים בגבעתייםלדעתי אין קשר לרכבת, יש שם כבר מספיק קווים.
גבעתיים מספיק מקושרת לרכבת מרכז ורכבת השלוםמספיק קווים כן, אבל לא ליד אליהו ולחלקים בגבעתיים
שרלוונטי יותר להגיע מהם לרכבת ההגנה מאשר להשלום.
מיד אליהו להגנה יש 104 ו-54גבעתיים מספיק מקושרת לרכבת מרכז ורכבת השלום
לא חושב על שום מקום בגבעתיים (דרום העיר - רכבת השלום, צפון ומרכז - רכבת מרכז) שיותר קרוב לרכבת ההגנה מלשתי התחנות אחרות.
יד אליהו זה כבר משהו אחר, כמובן.
מההגנה ליד אליהו - בסדר. אבל בכיוון ההפוך, התחנה לא הכימיד אליהו להגנה יש 104 ו-54
לא צריך ללכת עד קצה הגשר, יש מעבר תת-קרקעי בתחנת הרכבת עצמה.מההגנה ליד אליהו - בסדר. אבל בכיוון ההפוך, התחנה לא הכי
עוזרת... צריך ללכת עד אחד מקצוות הגשר ושם לחצות לכניסה לתחנת הרכבת. נכון שגם מ31 טכנית אם הולכים לפי החוק צריך להגיע לאחד ממעברי החציה, אבל בתכל'ס חוצים שם מתחת לגשר שמוביל את האוטובוסים למרכזית ועולים במדרגות לרכבת.
 
גם לנסוע עם 104, זה לחלקים מסויימים ביד אליהו וגם לא הכי מהיר ו54 כנ"ל, לחלקים מסויימים ביד אליהו.
 
גבעתיים בהחלט מקושרת היטב להשלום ורכבת מרכז, פחות בקיא אתה יודע... אבל אני חושב שיש אנשים שהקישור של 31 לרכבת יועיל, בין אם מיד אליהו ובין אם מגבעתיים או מרמת גן.
 
אבל בסדר, אני מבין שאף אחד לא חשב על זה ככל הנראה ורק הצפיפות בלבנדה היא הגורם לכך.
מעבר חד כיווני. אם אתה יורד מ104 שנוסע לכיוון רידינג, איךלא צריך ללכת עד קצה הגשר, יש מעבר תת-קרקעי בתחנת הרכבת עצמה.
המעבר דו-כיווני. המעבר מתחת לכביש לא דורש כרטיס,מעבר חד כיווני. אם אתה יורד מ104 שנוסע לכיוון רידינג, איך
תכנס לתחנת הרכבת? יצאתי כמה פעמים מרכבת ההגנה וביציאה הזאת (המשנית) אבל לא ראיתי שם כל אופציה להיכנס ובטח שלו מכונה לממכר כרטיסים או ואדילטור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.