עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.

עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
 

orchilit

New member
קו 106 סיבובי וולפסון-עמידר


עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
קו 106 סיבובי וולפסון-עמידר

תחנת המוצא של הקו תמוקם במסוף וולפסון ומסלולו יפעל במתכונת סיבובית דרך שכ' עמידר וחזרה למסוף וולפסון. עפ"י אתר דן, קו 106 יופעל במקביל לקו 6 ולוחות הזמנים שלהם ישולבו . (מישהו סוף סוף עובד כמו שצריך !!)
&nbsp
מסלול : מסוף וולפסון, הרב רובינשטיין, נרדור, מחרוזת, הרב אביעד, ויצמן ,שד' העצמאות (מסתובב), רוטשילד, השלושה, הפלמ"ח, השלושה, הרב אביעד, מחרוזת, נרדור, סומקן, רכבת וולפסון, מסוף וולפסון.
&nbsp
תופעל גם חלופה דרך רח' קיבוץ גלויות בשכ' עמידר ברוב שעות הפעילות (9 עד 19) שתעבור *גם* ברח' קיבוץ גלויות.
&nbsp
הקו יפעל רק בימי חול עד 8 בערב.
 
עכשיו רק נשאר לכלול את הרכבת בתחבורת המעברים, ודיינו.

קו 106 סיבובי וולפסון-עמידר

תחנת המוצא של הקו תמוקם במסוף וולפסון ומסלולו יפעל במתכונת סיבובית דרך שכ' עמידר וחזרה למסוף וולפסון. עפ"י אתר דן, קו 106 יופעל במקביל לקו 6 ולוחות הזמנים שלהם ישולבו . (מישהו סוף סוף עובד כמו שצריך !!)
&nbsp
מסלול : מסוף וולפסון, הרב רובינשטיין, נרדור, מחרוזת, הרב אביעד, ויצמן ,שד' העצמאות (מסתובב), רוטשילד, השלושה, הפלמ"ח, השלושה, הרב אביעד, מחרוזת, נרדור, סומקן, רכבת וולפסון, מסוף וולפסון.
&nbsp
תופעל גם חלופה דרך רח' קיבוץ גלויות בשכ' עמידר ברוב שעות הפעילות (9 עד 19) שתעבור *גם* ברח' קיבוץ גלויות.
&nbsp
הקו יפעל רק בימי חול עד 8 בערב.
עכשיו רק נשאר לכלול את הרכבת בתחבורת המעברים, ודיינו.
 

olli3

New member
מנהל
דיי סדארעס לא הבנתי הרבה מהחלופות...

קו 106 סיבובי וולפסון-עמידר

תחנת המוצא של הקו תמוקם במסוף וולפסון ומסלולו יפעל במתכונת סיבובית דרך שכ' עמידר וחזרה למסוף וולפסון. עפ"י אתר דן, קו 106 יופעל במקביל לקו 6 ולוחות הזמנים שלהם ישולבו . (מישהו סוף סוף עובד כמו שצריך !!)
&nbsp
מסלול : מסוף וולפסון, הרב רובינשטיין, נרדור, מחרוזת, הרב אביעד, ויצמן ,שד' העצמאות (מסתובב), רוטשילד, השלושה, הפלמ"ח, השלושה, הרב אביעד, מחרוזת, נרדור, סומקן, רכבת וולפסון, מסוף וולפסון.
&nbsp
תופעל גם חלופה דרך רח' קיבוץ גלויות בשכ' עמידר ברוב שעות הפעילות (9 עד 19) שתעבור *גם* ברח' קיבוץ גלויות.
&nbsp
הקו יפעל רק בימי חול עד 8 בערב.
דיי סדארעס לא הבנתי הרבה מהחלופות...
אז שהנוסע הממוצע יבין? תופעל חלופה ברוב שעות הפעילות דרך קיבוץ גלויות, אוקיי... ו?
&nbsp
לא כזה בקיא בצרכים של תושבי האיזרים האלו, אז לא יודע מה טוב, מה רע ומה לא נורא.
 

orchilit

New member
קו 18 מאור יהודה יחל מרח' החרושת

עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
קו 18 מאור יהודה יחל מרח' החרושת
עפ"י אתר דן, ממסוף אור יהודה לא תתבצע עלייה לקו, אלא רק מהתחנה החדשה הזו (רח' החרושת 19)
 

orchilit

New member
קו 31 ייסע דרך רח' החרש ולא דרך ראש פינה/לבנדה

עדכונים בקווי "דן" החל מ-1 בפברואר.
קו 31 ייסע דרך רח' החרש ולא דרך ראש פינה/לבנדה
מכיוון כרמלית - יפנה ימינה ללבנדה (במקום שמאלה), שמאלה דרך ההגנה, שמאלה החרש וימינה ללה גארדיה. תהיה לו עצירה בתחנה של החרש/דרך ההגנה.
מכיוון בני ברק - מלה גארדיה שמאלה לרח' החרש, ימינה דרך ההגנה, ימינה לבנדה, שמאלה לוינסקי. תתווסף לו תחנה החרש/דרך ההגנה.
 
זה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?

קו 31 ייסע דרך רח' החרש ולא דרך ראש פינה/לבנדה
מכיוון כרמלית - יפנה ימינה ללבנדה (במקום שמאלה), שמאלה דרך ההגנה, שמאלה החרש וימינה ללה גארדיה. תהיה לו עצירה בתחנה של החרש/דרך ההגנה.
מכיוון בני ברק - מלה גארדיה שמאלה לרח' החרש, ימינה דרך ההגנה, ימינה לבנדה, שמאלה לוינסקי. תתווסף לו תחנה החרש/דרך ההגנה.
זה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?
 

orchilit

New member
לי נראה שזה לא טוב, כי הפקקים הם דווקא ברח' החרש

זה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?
לי נראה שזה לא טוב, כי הפקקים הם דווקא ברח' החרש
לצפון - בבוקר, לדרום - בערב.
דרך ראש פינה לא אמור להיות פקוק אף פעם. לא יודע בקשר ללבנדה, אבל גם לא נראה לי שהיו פקקים. באמת תמוה.
 

olli3

New member
מנהל
לא כזה תמוה לטעמי. פשוט קישור לתחנת הרכבת שדרוש גם ככה.

לי נראה שזה לא טוב, כי הפקקים הם דווקא ברח' החרש
לצפון - בבוקר, לדרום - בערב.
דרך ראש פינה לא אמור להיות פקוק אף פעם. לא יודע בקשר ללבנדה, אבל גם לא נראה לי שהיו פקקים. באמת תמוה.
לא כזה תמוה לטעמי. פשוט קישור לתחנת הרכבת שדרוש גם ככה.
והופו עוד קו חזר קצת למסלול הקודם שלו שלפני הרפורמה.
 

mister K

New member
לפני הרפורמה הוא נסע מהחרש אך בעבר הרחוק נסע מלבנדה

לא כזה תמוה לטעמי. פשוט קישור לתחנת הרכבת שדרוש גם ככה.
והופו עוד קו חזר קצת למסלול הקודם שלו שלפני הרפורמה.
לפני הרפורמה הוא נסע מהחרש אך בעבר הרחוק נסע מלבנדה
 

mister K

New member
בתור נוסע קבוע בקו 31 - לדעתי השינוי טוב

זה טוב או רע? האם זה בגלל פקקים בלבנדה?
בתור נוסע קבוע בקו 31 - לדעתי השינוי טוב
לבנדה הוא רחוב סיוט בשל העובדה שהוא צר מדי. כל משאית שפורקת שם סחורה וכל טמבל שלא חונה שם כמו שצריך, תוקע את האוטובוס שלא יכול לעבור ויוצר פקק.
אני משוכנע לחלוטין שזוהי הסיבה להחזרת הקו לרחוב החרש. באמת הבוקר שמתי לב שכיסו במדבקה את השורה של קו 31 בתחנה שברחוב וכעת יישאר שם רק קו 83.

עם זאת, לכיוון הכרמלית הקו נוסע כיום דרך הרחובות ראש פינה ויסוד המעלה ושם הבעיה פחות מהותית.
הדבר המעצבן היחיד הוא הרמזור בפנייה ימינה מיסוד המעלה ללוינסקי, בו צריך לתת זכות קדימה להולכי רגל במעבר החצייה שהוא אולי העמוס ביותר בתל אביב. אם האוטובוס לא נדחף ועוצר את הולכי הרגל הוא פשוט לא יעבור. במסלול החדש הקו כבר לא יצטרך לבצע את הפנייה הזאת אבל כן יצטרך לעמוד ברמזור הפנייה שמאלה מלה גווארדיה לחרש שהוא רמזור קצר.
בשבוע הבא אוכל להגיד אם השינוי קיצר את מסלול הקו או האריך אותו.
 

olli3

New member
מנהל
נכון, יצא לי כמה פעמים להיתקע שם עם 83, שכחתי מזה.

בתור נוסע קבוע בקו 31 - לדעתי השינוי טוב
לבנדה הוא רחוב סיוט בשל העובדה שהוא צר מדי. כל משאית שפורקת שם סחורה וכל טמבל שלא חונה שם כמו שצריך, תוקע את האוטובוס שלא יכול לעבור ויוצר פקק.
אני משוכנע לחלוטין שזוהי הסיבה להחזרת הקו לרחוב החרש. באמת הבוקר שמתי לב שכיסו במדבקה את השורה של קו 31 בתחנה שברחוב וכעת יישאר שם רק קו 83.

עם זאת, לכיוון הכרמלית הקו נוסע כיום דרך הרחובות ראש פינה ויסוד המעלה ושם הבעיה פחות מהותית.
הדבר המעצבן היחיד הוא הרמזור בפנייה ימינה מיסוד המעלה ללוינסקי, בו צריך לתת זכות קדימה להולכי רגל במעבר החצייה שהוא אולי העמוס ביותר בתל אביב. אם האוטובוס לא נדחף ועוצר את הולכי הרגל הוא פשוט לא יעבור. במסלול החדש הקו כבר לא יצטרך לבצע את הפנייה הזאת אבל כן יצטרך לעמוד ברמזור הפנייה שמאלה מלה גווארדיה לחרש שהוא רמזור קצר.
בשבוע הבא אוכל להגיד אם השינוי קיצר את מסלול הקו או האריך אותו.
נכון, יצא לי כמה פעמים להיתקע שם עם 83, שכחתי מזה.
אז הרכבת לא חשובה לדעתך ולא הייתה כל שיקול בעניין?
 

mister K

New member
לדעתי אין קשר לרכבת, יש שם כבר מספיק קווים.

נכון, יצא לי כמה פעמים להיתקע שם עם 83, שכחתי מזה.
אז הרכבת לא חשובה לדעתך ולא הייתה כל שיקול בעניין?
לדעתי אין קשר לרכבת, יש שם כבר מספיק קווים.
 

olli3

New member
מנהל
מספיק קווים כן, אבל לא ליד אליהו ולחלקים בגבעתיים

לדעתי אין קשר לרכבת, יש שם כבר מספיק קווים.
מספיק קווים כן, אבל לא ליד אליהו ולחלקים בגבעתיים
שרלוונטי יותר להגיע מהם לרכבת ההגנה מאשר להשלום.
 

orchilit

New member
גבעתיים מספיק מקושרת לרכבת מרכז ורכבת השלום

מספיק קווים כן, אבל לא ליד אליהו ולחלקים בגבעתיים
שרלוונטי יותר להגיע מהם לרכבת ההגנה מאשר להשלום.
גבעתיים מספיק מקושרת לרכבת מרכז ורכבת השלום
לא חושב על שום מקום בגבעתיים (דרום העיר - רכבת השלום, צפון ומרכז - רכבת מרכז) שיותר קרוב לרכבת ההגנה מלשתי התחנות אחרות.
יד אליהו זה כבר משהו אחר, כמובן.
 

mister K

New member
מיד אליהו להגנה יש 104 ו-54

גבעתיים מספיק מקושרת לרכבת מרכז ורכבת השלום
לא חושב על שום מקום בגבעתיים (דרום העיר - רכבת השלום, צפון ומרכז - רכבת מרכז) שיותר קרוב לרכבת ההגנה מלשתי התחנות אחרות.
יד אליהו זה כבר משהו אחר, כמובן.
מיד אליהו להגנה יש 104 ו-54
 

olli3

New member
מנהל
מההגנה ליד אליהו - בסדר. אבל בכיוון ההפוך, התחנה לא הכי

מיד אליהו להגנה יש 104 ו-54
מההגנה ליד אליהו - בסדר. אבל בכיוון ההפוך, התחנה לא הכי
עוזרת... צריך ללכת עד אחד מקצוות הגשר ושם לחצות לכניסה לתחנת הרכבת. נכון שגם מ31 טכנית אם הולכים לפי החוק צריך להגיע לאחד ממעברי החציה, אבל בתכל'ס חוצים שם מתחת לגשר שמוביל את האוטובוסים למרכזית ועולים במדרגות לרכבת.
&nbsp
גם לנסוע עם 104, זה לחלקים מסויימים ביד אליהו וגם לא הכי מהיר ו54 כנ"ל, לחלקים מסויימים ביד אליהו.
&nbsp
גבעתיים בהחלט מקושרת היטב להשלום ורכבת מרכז, פחות בקיא אתה יודע... אבל אני חושב שיש אנשים שהקישור של 31 לרכבת יועיל, בין אם מיד אליהו ובין אם מגבעתיים או מרמת גן.
&nbsp
אבל בסדר, אני מבין שאף אחד לא חשב על זה ככל הנראה ורק הצפיפות בלבנדה היא הגורם לכך.
 
לא צריך ללכת עד קצה הגשר, יש מעבר תת-קרקעי בתחנת הרכבת עצמה.

מההגנה ליד אליהו - בסדר. אבל בכיוון ההפוך, התחנה לא הכי
עוזרת... צריך ללכת עד אחד מקצוות הגשר ושם לחצות לכניסה לתחנת הרכבת. נכון שגם מ31 טכנית אם הולכים לפי החוק צריך להגיע לאחד ממעברי החציה, אבל בתכל'ס חוצים שם מתחת לגשר שמוביל את האוטובוסים למרכזית ועולים במדרגות לרכבת.
&nbsp
גם לנסוע עם 104, זה לחלקים מסויימים ביד אליהו וגם לא הכי מהיר ו54 כנ"ל, לחלקים מסויימים ביד אליהו.
&nbsp
גבעתיים בהחלט מקושרת היטב להשלום ורכבת מרכז, פחות בקיא אתה יודע... אבל אני חושב שיש אנשים שהקישור של 31 לרכבת יועיל, בין אם מיד אליהו ובין אם מגבעתיים או מרמת גן.
&nbsp
אבל בסדר, אני מבין שאף אחד לא חשב על זה ככל הנראה ורק הצפיפות בלבנדה היא הגורם לכך.
לא צריך ללכת עד קצה הגשר, יש מעבר תת-קרקעי בתחנת הרכבת עצמה.
 

olli3

New member
מנהל
מעבר חד כיווני. אם אתה יורד מ104 שנוסע לכיוון רידינג, איך

לא צריך ללכת עד קצה הגשר, יש מעבר תת-קרקעי בתחנת הרכבת עצמה.
מעבר חד כיווני. אם אתה יורד מ104 שנוסע לכיוון רידינג, איך
תכנס לתחנת הרכבת? יצאתי כמה פעמים מרכבת ההגנה וביציאה הזאת (המשנית) אבל לא ראיתי שם כל אופציה להיכנס ובטח שלו מכונה לממכר כרטיסים או ואדילטור.
 
המעבר דו-כיווני. המעבר מתחת לכביש לא דורש כרטיס,

מעבר חד כיווני. אם אתה יורד מ104 שנוסע לכיוון רידינג, איך
תכנס לתחנת הרכבת? יצאתי כמה פעמים מרכבת ההגנה וביציאה הזאת (המשנית) אבל לא ראיתי שם כל אופציה להיכנס ובטח שלו מכונה לממכר כרטיסים או ואדילטור.
המעבר דו-כיווני. המעבר מתחת לכביש לא דורש כרטיס,
אתה עובר מתחת לכביש ומוצא את עצמך בפתח התחנה.
בנוסף למעבר הזה שפתוח לכולם, מכל רציף יש יציאה ישירות לצד הצפוני של הגשר, שבה יש שער יציאה בלבד - אבל את זה אני מבין שאתה מכיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה