אביתר777777777777777
New member
מה הבעיה להחליף דלתות? בקרונות של אלסטום הרכבת החליפה
את כול המנגנון.
 
מה הבעיה להחליף דלתות? בקרונות של אלסטום הרכבת החליפה
את כול המנגנון.
 
והנה הצפי - הקו סגור עד להודעה חדשה...הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים
ע"פ מידע שהגיע אליי, בשעה הקרובה צפויה הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים. רכבות 507 ו-510 הן הרכבות האחרונות שצפויות לנוע היום בקו. עוד נמסר לי, כי הפסקת התנועה היא בעקבות מחסור חמור בציוד הנייד שנובע ממצבם התחזוקתי של הקרונועים. משך ההשבתה אינו ידוע בוודאות. אסייג ואומר כי לעת עתה מדובר על 24 השעות הקרובות.
אין לי מילים פשוט! ביזיון!!!הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים
ע"פ מידע שהגיע אליי, בשעה הקרובה צפויה הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים. רכבות 507 ו-510 הן הרכבות האחרונות שצפויות לנוע היום בקו. עוד נמסר לי, כי הפסקת התנועה היא בעקבות מחסור חמור בציוד הנייד שנובע ממצבם התחזוקתי של הקרונועים. משך ההשבתה אינו ידוע בוודאות. אסייג ואומר כי לעת עתה מדובר על 24 השעות הקרובות.
היה צפוי, כמה כתבנו על זה... ככה זה כשמישהו מבטיחאין לי מילים פשוט! ביזיון!!!
הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים
ע"פ מידע שהגיע אליי, בשעה הקרובה צפויה הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים. רכבות 507 ו-510 הן הרכבות האחרונות שצפויות לנוע היום בקו. עוד נמסר לי, כי הפסקת התנועה היא בעקבות מחסור חמור בציוד הנייד שנובע ממצבם התחזוקתי של הקרונועים. משך ההשבתה אינו ידוע בוודאות. אסייג ואומר כי לעת עתה מדובר על 24 השעות הקרובות.
כתבה נוספת ב-ynet - זכות הדיבור ל"גורמים ברכבת":הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים
ע"פ מידע שהגיע אליי, בשעה הקרובה צפויה הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים. רכבות 507 ו-510 הן הרכבות האחרונות שצפויות לנוע היום בקו. עוד נמסר לי, כי הפסקת התנועה היא בעקבות מחסור חמור בציוד הנייד שנובע ממצבם התחזוקתי של הקרונועים. משך ההשבתה אינו ידוע בוודאות. אסייג ואומר כי לעת עתה מדובר על 24 השעות הקרובות.
תגידו שלום לתחנת מלחה.כתבה נוספת ב-ynet - זכות הדיבור ל"גורמים ברכבת":
"מדובר בקרונות גמורים. אין שום טעם לשפץ אותם. זהו, הם יפנו מקום לקרונות חדשים", אמרו שלא לציטוט.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4606151,00.html
רגע, אבל מישהו בתגובות ב-ynet הציע לשפץ קרונות מהמוזיאוןתגידו שלום לתחנת מלחה.
לא מצחיק.רגע, אבל מישהו בתגובות ב-ynet הציע לשפץ קרונות מהמוזיאון
למה שלום?תגידו שלום לתחנת מלחה.
למה שלום?
עדיין יגיעו לשם אוטובוסי ההסעות מתחנת בית שמש...
תגידו שלום לתחנת מלחה.
אז הקו הזה לא בנוי לסטנדרטים רגילים?העיקר ששפכו שם מיליוני שקלים על שיקום הקו:
בעת החלפת המסילות בקטע שבין בית-שמש לירושלים, דנתי רבות על נסיעת הקרונועים העתידית דאז לירושלים. האדון לה-פום הצרפתי שהיה מנהל עבודה בכיר בקו אמר שהקרונועים לא יכולים להתאים לנסיעה כזו וכי המרכב בצירוף השלדה לא נועד לרדיוסי סיבוב אלה. אני מנוע מלהוסיף יותר מדי פרטים אודות הכשל הטכני שגורם כרגע להשבתה אך רק אומר שהפעם מדובר בבעיה רצינית אך צפוייה שידעו על קיומה והיות וכך הוחלט לבטל את תנועת הקרונועים בקו כדי למנוע נפילה שלהם לתהום הנמצאת לצידי המסילה. תיקון הבעיה יקר באופן מחריד ודורש שינויים טכניים לא פשוטים הדורשים אישור יצרן. לכך יש להוסיף את ההנחייה הגורפת ברכבת שחלפים נרכשים אך ורק מהיצרן המקורי או ממי שהוסמך על ידו. ומה עושים כאשר הן ליצרן והן למי שהוסמך על ידו אוזלים חלקי החילוף ולא מיוצרים יותר חלפים מתאימים?! אז כדי לא להשבית מערכים, מנסים לאלתר ולמצוא פתרונות ופטנטים כדי לתקן תקלות. ולא תמיד זה מצליח ! אין דבר כזה שלא ניתן למצוא חלפים: השאלה היא רק איך מוצאים חלפים, ממי מבקשים לתווך והיכן יהא נכון לרכוש אותם. פתרונות יצירתיים ובטוחים קיימים אך לא תמיד מיושמים. ABB SCANDIA שהיא יצרן הקרונועים הראשון לא חייב כיום לפי המקובל בתקנות החלפים הבינ"ל - לספק חלפים לקרונועים כל-כך ותיקים. התקופה של חובת אספקת חלפים הסתיימה מזמן וכאשר היא הסתיימה, היה על הרכבת למכור את הקרונועים או להופכם לגרורי קטר. לא זה ולא זה בוצע ולכן אין לי פתרונים או שבעצם יש אבל הם לא ממש ישימים למי שמעדיף ללכת עם הראש בקיר.
אלו הם בדיוק נמרץ דבריו של מר לה-פום שהיהאז הקו הזה לא בנוי לסטנדרטים רגילים?
כשבנו את חלופה S כפתרון ביניים (לא הייתי בפורום) הדיווחים בתקשורת דיברו על שדרוגים כלשהם בעיקולים. מהדיווחים על הקו נראה שמדובר ביחצנות בלבד, וממה שאני מבין הקו פשוט לא עומד בסטנדרטים הדרושים עבור הציוד שר"י מפעילה. אם כך, מדובר בכסף מת, קו הצהרתי בלבד, ותחנת 4 רציפים תמוהה ביותר.
 
פה בהרים יש קו שעולה גבהים דומים, שהבריטים בנו עבור הספרדים ב 1912 במסילה איברית רחבה. בעיר Ronda היא עולה במספר עיקולים שניתן למצוא במפות.
אולי בכל זאת מנהרה אחת או שתיים היו מקצרות הרבה את הדרךהעיקר ששפכו שם מיליוני שקלים על שיקום הקו:
בעת החלפת המסילות בקטע שבין בית-שמש לירושלים, דנתי רבות על נסיעת הקרונועים העתידית דאז לירושלים. האדון לה-פום הצרפתי שהיה מנהל עבודה בכיר בקו אמר שהקרונועים לא יכולים להתאים לנסיעה כזו וכי המרכב בצירוף השלדה לא נועד לרדיוסי סיבוב אלה. אני מנוע מלהוסיף יותר מדי פרטים אודות הכשל הטכני שגורם כרגע להשבתה אך רק אומר שהפעם מדובר בבעיה רצינית אך צפוייה שידעו על קיומה והיות וכך הוחלט לבטל את תנועת הקרונועים בקו כדי למנוע נפילה שלהם לתהום הנמצאת לצידי המסילה. תיקון הבעיה יקר באופן מחריד ודורש שינויים טכניים לא פשוטים הדורשים אישור יצרן. לכך יש להוסיף את ההנחייה הגורפת ברכבת שחלפים נרכשים אך ורק מהיצרן המקורי או ממי שהוסמך על ידו. ומה עושים כאשר הן ליצרן והן למי שהוסמך על ידו אוזלים חלקי החילוף ולא מיוצרים יותר חלפים מתאימים?! אז כדי לא להשבית מערכים, מנסים לאלתר ולמצוא פתרונות ופטנטים כדי לתקן תקלות. ולא תמיד זה מצליח ! אין דבר כזה שלא ניתן למצוא חלפים: השאלה היא רק איך מוצאים חלפים, ממי מבקשים לתווך והיכן יהא נכון לרכוש אותם. פתרונות יצירתיים ובטוחים קיימים אך לא תמיד מיושמים. ABB SCANDIA שהיא יצרן הקרונועים הראשון לא חייב כיום לפי המקובל בתקנות החלפים הבינ"ל - לספק חלפים לקרונועים כל-כך ותיקים. התקופה של חובת אספקת חלפים הסתיימה מזמן וכאשר היא הסתיימה, היה על הרכבת למכור את הקרונועים או להופכם לגרורי קטר. לא זה ולא זה בוצע ולכן אין לי פתרונים או שבעצם יש אבל הם לא ממש ישימים למי שמעדיף ללכת עם הראש בקיר.
בשיקולי חיסכון בתחזוקה אולי זה משתלםאולי בכל זאת מנהרה אחת או שתיים היו מקצרות הרבה את הדרך
ופותרות את נושא העיקולים החדים?
מנהרה בקטנה...המסלול של הרכבת עושה כל כך הרבה סיבובים
במיוחד יש סיבוב אחד נדמה לי ליד בתיר שאם היו חותכים בהר היו חוסכים רבע שעה נסיעה...יש משהו במה שאני אומר?
 
היתה תוכנית רעיונית כזו - חלופה S1אולי בכל זאת מנהרה אחת או שתיים היו מקצרות הרבה את הדרך
ופותרות את נושא העיקולים החדים?
מנהרה בקטנה...המסלול של הרכבת עושה כל כך הרבה סיבובים
במיוחד יש סיבוב אחד נדמה לי ליד בתיר שאם היו חותכים בהר היו חוסכים רבע שעה נסיעה...יש משהו במה שאני אומר?
 
בהחלט ! חד וחלק הצדק עימך!אולי בכל זאת מנהרה אחת או שתיים היו מקצרות הרבה את הדרך
ופותרות את נושא העיקולים החדים?
מנהרה בקטנה...המסלול של הרכבת עושה כל כך הרבה סיבובים
במיוחד יש סיבוב אחד נדמה לי ליד בתיר שאם היו חותכים בהר היו חוסכים רבע שעה נסיעה...יש משהו במה שאני אומר?
 
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.