תגיב ענייינית לפחות
כי בתור אחד שמשתמש המון בתה\חבורה ציבורית ולצערי גם ברכבת , השיניוים הללו הם לרעה, במקום שיפור מאז שהוכנס הקו החדש ועכשיו השינוים שמתכוננים הופכים את זה לקווים הרבה יותר גרועים, עכשיו במקום לסוע ללצפון ולהמתין בבנימה כ5 דקות צריך לכחות קרוב ל20 דקות בת"א כדי להמשיך צפונה,
(ואני לא מדבר עדין על תחנת חדרה וכו שאז צריך סתםה חלפה מיותרת) אגב לא הבנתי למה הם היו צריכים לשנות את הקו, מה היה רע במה שיה עד עכשיו? קו נתניה רחובות, ובנימיניה אשקלון?ובכלל למה שלא ינסו לעשות דווקא כמו שהצעתי למעלה להפוך את הקו של החוף הדרומי(אשקלון - ראשון לציון להפוך עד בנימינה) ואילו את הקו של רחובות להפוך עד הוד השרון, וכך שני המקומות ירוויחו גם רחבות תרוויח קו לאזור פתח תקווה() וכך גם הנוסעים של גוש דן הדרומי ירווחו נסיעות צפונה?
תגיב ענייינית לפחותאוי מסכן שכמוך
כי בתור אחד שמשתמש המון בתה\חבורה ציבורית ולצערי גם ברכבת , השיניוים הללו הם לרעה, במקום שיפור מאז שהוכנס הקו החדש ועכשיו השינוים שמתכוננים הופכים את זה לקווים הרבה יותר גרועים, עכשיו במקום לסוע ללצפון ולהמתין בבנימה כ5 דקות צריך לכחות קרוב ל20 דקות בת"א כדי להמשיך צפונה,
(ואני לא מדבר עדין על תחנת חדרה וכו שאז צריך סתםה חלפה מיותרת) אגב לא הבנתי למה הם היו צריכים לשנות את הקו, מה היה רע במה שיה עד עכשיו? קו נתניה רחובות, ובנימיניה אשקלון?ובכלל למה שלא ינסו לעשות דווקא כמו שהצעתי למעלה להפוך את הקו של החוף הדרומי(אשקלון - ראשון לציון להפוך עד בנימינה) ואילו את הקו של רחובות להפוך עד הוד השרון, וכך שני המקומות ירוויחו גם רחבות תרוויח קו לאזור פתח תקווה() וכך גם הנוסעים של גוש דן הדרומי ירווחו נסיעות צפונה?