קו הלילה הכמעט יחיד הוא הרכבת בעצמה
השירות הלילי הכמעט יחיד שפועל בעיר הוא בין שתי תחנות הרכבת, ע"י הרכבת עצמה. מלבד לו פועל קו 147 של אגד תעבורה (כשהחברה המפעילה את השירות העירוני בעיר היא מטרודן).
קו 147 הוא קו שמטרתו לקשר בין להבים לבאר שבע ולהיפך בלילות. על הדרך, הקו מבצע איסוף והורדה בכל התחנות שלו, גם בתוך באר שבע. אבל המסלול שלו בבאר שבע הוא על צירים מרכזיים בלבד, לא מתקרב לשכונות ובהקשר לרכבת שהוא עובר ליד שתי תחנות הרכבת - הוא מגיע למקומות שגם ברגל ניתן ללכת עד 20 דקות הליכה.
מלבדם יש עוד שני קווי לילה. קו 148 של אגד לדימונה שמבצע איסוף והורדה גם בתוך באר שבע, אבל זה גם ככה רק בין מתחמי הבילוי. וקו 188 של מטרופולין לערד שגם מבצע איסוף והורדה בין מתחמי הבילוי. הם גם יוצאים בדיוק באותה השעה (1:00,2:00,3:00) כך שזה כמו שיפעל רק אחד מהם בעצם.
קו הלילה הכמעט יחיד הוא הרכבת בעצמהאולי אם יהיה תיאום עם התחבורה המשלימה
קווי לילה של באר שבע, יהיו יותר נוסעים?
השירות הלילי הכמעט יחיד שפועל בעיר הוא בין שתי תחנות הרכבת, ע"י הרכבת עצמה. מלבד לו פועל קו 147 של אגד תעבורה (כשהחברה המפעילה את השירות העירוני בעיר היא מטרודן).
קו 147 הוא קו שמטרתו לקשר בין להבים לבאר שבע ולהיפך בלילות. על הדרך, הקו מבצע איסוף והורדה בכל התחנות שלו, גם בתוך באר שבע. אבל המסלול שלו בבאר שבע הוא על צירים מרכזיים בלבד, לא מתקרב לשכונות ובהקשר לרכבת שהוא עובר ליד שתי תחנות הרכבת - הוא מגיע למקומות שגם ברגל ניתן ללכת עד 20 דקות הליכה.
מלבדם יש עוד שני קווי לילה. קו 148 של אגד לדימונה שמבצע איסוף והורדה גם בתוך באר שבע, אבל זה גם ככה רק בין מתחמי הבילוי. וקו 188 של מטרופולין לערד שגם מבצע איסוף והורדה בין מתחמי הבילוי. הם גם יוצאים בדיוק באותה השעה (1:00,2:00,3:00) כך שזה כמו שיפעל רק אחד מהם בעצם.