כמו שכתבתי לטה אז עדיף לפי השיטה שיחתכו
את הקווים, ושהקו לנתניה יתיתחיל מתל אביב ולא מתניה , ומי שרוצה לסוע מאשקלון לתל אביב שיחליף רכבת בראשון לציון כדי שסטסטית יהו פחות איחורים, הדבר היחידי שיהיה באמת טוב זה שיבלטו בקוו החדש את הנסיעה למת"א לכיון הוד השרון, שהנסיעה תתחיל ותסתיים מת"א וכך אולי באמת הקו החדש יהיה שוווה
כמו שכתבתי לטה אז עדיף לפי השיטה שיחתכומי שנוסע צפונית לבנימינה גם ככה מחליף בתל אבי
אביב, שכן הרכבות ריקות יותר בתחנות אלו, ועוצרות בפחות תחנות בדרך.
מכאן שאתה מדבר נטו על מי שנוסע מאשקלון\אשדוד\יבנה מזרח לתחנות הצפוניות מקו נתניה - ועד בנימינה (חדרה, פרדס חנה ובנימינה). הוא אכן יצטרך להחליף רכבת.
גם כאן במי שנוסע כל יום, וצריך רכבות בשעות השיא, זה לא יפגע, שכן בשעות השיא הרכבות פועלות מאשקלון.
מכאן שרק במי שנוסע, מידי פעם, מאשקלון ישירות לתחנות הללו - יש פגיעה.
האמת?
זה שווה אפילו את הקטנת האיחורים שתיגרם, סטטיסטית, בעקבות כך שיש פחות סיכוי לבעיות אפשריות בדרך בשל קיצורו של הקו...
את הקווים, ושהקו לנתניה יתיתחיל מתל אביב ולא מתניה , ומי שרוצה לסוע מאשקלון לתל אביב שיחליף רכבת בראשון לציון כדי שסטסטית יהו פחות איחורים, הדבר היחידי שיהיה באמת טוב זה שיבלטו בקוו החדש את הנסיעה למת"א לכיון הוד השרון, שהנסיעה תתחיל ותסתיים מת"א וכך אולי באמת הקו החדש יהיה שוווה