הועלו באתר אגד-02 כמה תמונות של התחנה המרכזית הישנה בי-ם, כולל אוטובוסים קומותיים, O303, O404 וB10 עממית.
תהנו.
http://egged02.co.il/item.aspx?id=1681
אני מקווה שנזכה לראות אוטובוסי קומותיים שובמי מתגעגע לאוטובוס קומותיים של אגד?
הועלו באתר אגד-02 כמה תמונות של התחנה המרכזית הישנה בי-ם, כולל אוטובוסים קומותיים, O303, O404 וB10 עממית.
תהנו.
http://egged02.co.il/item.aspx?id=1681
כבן עירוני....אני מקווה שנזכה לראות אוטובוסי קומותיים שוב
לעניות דעתי אגד בהחלט יכולה וצריכה להפעיל קווים כאלה על בסיס קבוע.. למשל תל אביב - ק. שמונה
תסביר מדוע בלונדון הוא מתפקד כעירוניכבן עירוני....
ובישיבה בלבד, אוטובוס קומותיים יתפקד טוב ואין סיבה שלא להפעיל, בטח שלא עירוני, המפרקית מתפקדת טוב בנסיעה בעיר ובנסיעה מטרופולינית בטבעת ראשונה, הוא יותר פרקטי
אוטובוסים מהווים אמצעי משני בלונדון - מחבריםתסביר מדוע בלונדון הוא מתפקד כעירוני
במשך כל כך הרבה שנים ובהצלחה רבה
לאוטובוסי קומותיים שני חסרונות בולטים:אוטובוסים מהווים אמצעי משני בלונדון - מחברים
שכונות למרכזים עירוניים ולתחנות רכבת. מעטים חוצים את העיר או נכנסים אליה באמצעותם. גם בקווים ארוכים, הנוסעים משתמשים בהם לנסיעות קצרות יחסית. היוצא מהכלל הוא קווים בין פרברים שכן משמשים לנסיעות ארוכות יותר, אבל שם העומס אינו מהווה בעיה.
אין להם שימוש בקווים העורקיים המעטים שיש (Rover מסדרת 5XX) ולראיה, באלה יש אוטובוסים חד-קומתיים.
אם תשתמש בהם בקווים מאוד עמוסים בארץ כמו 51 או 18 בגוש דן למשל, זאת תהיה בעיה כי האוטובוס יתקע דקות ארוכות בכל תחנה. קווים אלו מהווים תחליף למערכת הסעת המונים אמיתית.
I am sure Roger French would have disagreedלאוטובוסי קומותיים שני חסרונות בולטים:
1 - צפיפות במדרגות (אסור להשתמש בהן בזמן הנסיעה ולכן יש פרק זמן שבו נוסעים יורדים חייבים לרדת מהדלת האחורית-אמצעית ואי אפשר להעלות כמות גדולה של נוסעים)
2 - חוסר האפשרות לעמוד בקומה העליונה (זה אסור מטעמי בטיחות, ולכן הקומה התחתונה מתמלאת בנוסעים עומדים, גם אם יש מקום או שניים למעלה).
כאשר אין עומס מדובר באמצעי תחבורה נהדר שאפשר לראות איתו את העיר מלמעלה, ובברייטון (שבה הם אמצעי התחבורה הפנימי העיקרי) בדרך כלל לא מפריע לקחת אותם מהפרבר למרכז העיר, ויתכן שהאוטובוסים החדשים של בוריס - עם שני גרמי המדרגות פותרים את בעיית העולים והיורדים. הבעיה היא שבנסיעה ל2-3 תחנתו (נסיעה אופיינית למי שבא מרשתות הרכבות השונות) פשוט לא שווה לעלות לקומה השניה.
מצד שני הם מתאימים יותר לרחובות הצרים והמעוקלים של העיר, לצירים ראשיים שמתכווצים מ3-2 נתיבים לנתיב בודד כי ככה בא להם, ולנקודות העצירה הקצרות במערכות הסיבוביות ובצמתים שמעולם לא נבנו לכלי תחבורה באורך הזה (אקורדיון מול תאטרון השאפסטברי יכול לתקוע את כל מערכת הולבורן - סט' ג'יילס ע"י חסימת התנועה מכיוון פיקדילי).
ציינתי שבברייטון זה דווקא עובד.I am sure Roger French would have disagreed
otherwise he would have not lead his highly successful expansion of Brighton & Hove buses - by buying 200 double deck buses!
incorrectאוטובוסים מהווים אמצעי משני בלונדון - מחברים
שכונות למרכזים עירוניים ולתחנות רכבת. מעטים חוצים את העיר או נכנסים אליה באמצעותם. גם בקווים ארוכים, הנוסעים משתמשים בהם לנסיעות קצרות יחסית. היוצא מהכלל הוא קווים בין פרברים שכן משמשים לנסיעות ארוכות יותר, אבל שם העומס אינו מהווה בעיה.
אין להם שימוש בקווים העורקיים המעטים שיש (Rover מסדרת 5XX) ולראיה, באלה יש אוטובוסים חד-קומתיים.
אם תשתמש בהם בקווים מאוד עמוסים בארץ כמו 51 או 18 בגוש דן למשל, זאת תהיה בעיה כי האוטובוס יתקע דקות ארוכות בכל תחנה. קווים אלו מהווים תחליף למערכת הסעת המונים אמיתית.
איך זה סותר את מה שכתבתי?incorrect
There are 8,200 buses in London scheduled in the peak. 70% of them are double decks.
Dwell time at bus stops has been significantly reduced because of the flat fare, and the use of Oyster [90% of passengers use Oyster]. .
regards
The Role of busesאוטובוסים מהווים אמצעי משני בלונדון - מחברים
שכונות למרכזים עירוניים ולתחנות רכבת. מעטים חוצים את העיר או נכנסים אליה באמצעותם. גם בקווים ארוכים, הנוסעים משתמשים בהם לנסיעות קצרות יחסית. היוצא מהכלל הוא קווים בין פרברים שכן משמשים לנסיעות ארוכות יותר, אבל שם העומס אינו מהווה בעיה.
אין להם שימוש בקווים העורקיים המעטים שיש (Rover מסדרת 5XX) ולראיה, באלה יש אוטובוסים חד-קומתיים.
אם תשתמש בהם בקווים מאוד עמוסים בארץ כמו 51 או 18 בגוש דן למשל, זאת תהיה בעיה כי האוטובוס יתקע דקות ארוכות בכל תחנה. קווים אלו מהווים תחליף למערכת הסעת המונים אמיתית.
לא מדוייק...The Role of buses
The buses do not play major role in long distance commuting, but they do in the suburbs, short distances, school traffic and areas not well served by rail [such as Muswell Hill]
בסדראוטובוסים מהווים אמצעי משני בלונדון - מחברים
שכונות למרכזים עירוניים ולתחנות רכבת. מעטים חוצים את העיר או נכנסים אליה באמצעותם. גם בקווים ארוכים, הנוסעים משתמשים בהם לנסיעות קצרות יחסית. היוצא מהכלל הוא קווים בין פרברים שכן משמשים לנסיעות ארוכות יותר, אבל שם העומס אינו מהווה בעיה.
אין להם שימוש בקווים העורקיים המעטים שיש (Rover מסדרת 5XX) ולראיה, באלה יש אוטובוסים חד-קומתיים.
אם תשתמש בהם בקווים מאוד עמוסים בארץ כמו 51 או 18 בגוש דן למשל, זאת תהיה בעיה כי האוטובוס יתקע דקות ארוכות בכל תחנה. קווים אלו מהווים תחליף למערכת הסעת המונים אמיתית.
יכול להיות שהם מתאימים לקווים שמשמשים נסיעותבסדר
אז אל תשתמש בהם בקווים עמוסים לעייפה, זה עדיין לא אומר שאיאפשר להפעילם כקווים עירוניים.
קח למשל קו כמו 70... יש הרבה ואולי רוב הנוסעים יורדים בתחנה האחרונה של הקו (לכיוון תל השומר), אוטובוס קומותיים אידיאלי למקרה כזה.
אני יכול להניח...תסביר מדוע בלונדון הוא מתפקד כעירוני
במשך כל כך הרבה שנים ובהצלחה רבה
מן הסתם החוכמה היא להתאים את סוגאני יכול להניח...
שהוא משהו שמייצג את העיר מתחילת המאה ועשרים, סוג של מקור לגאווה, אגב הבטחת הבחירות של ראש עיריית לונדון להפעיל אוטובוס דומה דגם ההיסטורי כבר נעה ברחבי לונדון, הוא קיים לא רק בלונדון, גם בערים נוספות בבריטניה ואגב גם בתל אביב בתקופה הבריטית פעלו מס קומותיים.
אישית אני חושב שמפרקית היא יותר פרקטית בעיר ככלי מטרופוליני שנעה בתוך העיר, יציאה משניים, שלושה דלתות, העמידה פחות מציקה מעירוני או קומותיים, פקרטית אפשר להעלות אליה יותר נוסעים, יש גרסאות של שני מפרקים (שלוש קרונות) ובעתיד עם הפיילוט יעבוד, יהיה אפשר לעלות מהדלת האחורית, הבעיות של הקומותיים בעיר נעות בן גובהו, יש מקומות בעיר שהוא לא יוכל לעבור דרכם, לא הייתי רוצה לנסוע בו בקווים 18 40 42 בעמידה משד' ירושלים עתידים, רכבת מרכז, האוניברסיטה
נכון ואפשר לומר שסוג האוטובוס עושה...מן הסתם החוכמה היא להתאים את סוג
האוטובוס לקו. אני גם לא הייתי רוצה לנסוע במיניבוס בקו 51.
Height limitationsאני מקווה שנזכה לראות אוטובוסי קומותיים שוב
לעניות דעתי אגד בהחלט יכולה וצריכה להפעיל קווים כאלה על בסיס קבוע.. למשל תל אביב - ק. שמונה
נוסטלגיה מהימים הטובים ההם שלא ישובו עוד...מי מתגעגע לאוטובוס קומותיים של אגד?
הועלו באתר אגד-02 כמה תמונות של התחנה המרכזית הישנה בי-ם, כולל אוטובוסים קומותיים, O303, O404 וB10 עממית.
תהנו.
http://egged02.co.il/item.aspx?id=1681
אני רק הערה: קומתיים (קומה2x)מי מתגעגע לאוטובוס קומותיים של אגד?
הועלו באתר אגד-02 כמה תמונות של התחנה המרכזית הישנה בי-ם, כולל אוטובוסים קומותיים, O303, O404 וB10 עממית.
תהנו.
http://egged02.co.il/item.aspx?id=1681
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.