נוסעי אוטובוס כבני ערובה של הנהגעלו ברשת
קלטו את הבדיחה הזאתעלו ברשת
אתה מסתכל על הדברים בצורה שטחיתקלטו את הבדיחה הזאת
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/379/681.html?hp=1&cat=459&loc=17
אעלק בערים האלה התושבים נוהגים להשתמש בתחבורה ציבורית . בגלל זה בויצמן בכפר סבא פקוק כל היום ואין חניה? בגלל זה בחולון יכול לקחת לך חצי שעה בפקקים עד שתצא מהעיר?
אבל העיקר שמפרידים שם פסולת .....
בכפר סבא יש הרבה קשישים ואנשים מעוטי יכולתאתה מסתכל על הדברים בצורה שטחית
לא נכון לבדוק כמה פקקים ומכוניות יש בכפר סבא, אלא כמה אחוז מהאוכלוסיה שלה משתמשים בתחבורה ציבורית - ולהשוות את הנתונים לערים אחרות.
בשעה 8:30 כבר אין מקום חניה בחניוני הרכבת של כפר סבא, והרכבות יוצאות יחסית מלאות גם בשעות מאוחרות יותר. גם האוטובוסים לתל אביב ולהרצליה יוצאים מלאים יחסית, מה שאומר חסכון של לא מעט מכוניות שלא נוסעות בכביש. הפקקים בויצמן וביציאה מכפר סבא לא ייפתרו ע"י תחבורה ציבורית, אלא רק כש531 ייפתח בשנת 2015 - אם לא יהיו עיכובים.
על סמך מה אתה אומר את הדברים האלה?בכפר סבא יש הרבה קשישים ואנשים מעוטי יכולת
לכן האופציה היחידה שלהם זה אוטובוסים . מי שעושה קצת כסף ישר עובר לרכב, שזה תמוה כי התחבורה הציבורית בכפר סבא היא די טובה. אבל אנשים הכניסו להם לראש את הג'וק של הרכב ואי אפשר להוציא אותם מזה . הפיתרון היחיד זה לנתצ את כל ויצמן , בלי קשר לBRT.
עמית השני (amith1) כתב עובדה אחרתעל סמך מה אתה אומר את הדברים האלה?
כי אלה שני קוים שמגיעים לתל אביבעמית השני (amith1) כתב עובדה אחרת
"חניוני הרכבת מלאים". במלים אחרות לאנשים, שיש מכונית ויש האפשרות לנסוע בה, לא משתמשים בה לכל הנסיעה, אלא משתמשים ברכבת.
בנוסף רבים, שנוסעים בקווי האוטובוסים הנוחים (למשל קווים 567 ו-149 המהירים לתל אביב) יש מכונית, אבל מעדיפים לנסוע באוטובוסים.
אתה סותר את עצמךכי אלה שני קוים שמגיעים לתל אביב
ולתל אביב זה בעיה לנסוע עם אוטו בגלל החניה . אבל בתוך כפר סבא אנשים חופשי נוסעים עם מכוניות , כי הם יודעים שהם יכולים לחנות איפה שבא להם והעיריה לא תיתן להם דוח על זה. ככה נוצר לך כאוס גדול בתוך העיר .
סיבות נוספותאתה סותר את עצמך
בתגובה אחרת, כתבת שרק קשישים נוסעים באוטובוסים. כאן אתה כבר כותב אחרת שלכיוון תל אביב כבר יש שימוש בתחבורה ציבורית, גם ממי שבבעלותם מכונית.
לגבי כפר סבא, אני בכלל לא בטוח שהצפיפות בתוך העיר היא רק בגלל התושבים. לדעתי זה גם נובע מאנשים מבחוץ, שמגיעים במכונית. בין אם מדובר מערים שכנות או מאזורים מרוחקים יותר.
הפקקים באמדוקס זה סיפור אחרסיבות נוספות
למשל מתחם אמדוקס או אזור התעשייה עתיר ידע, שרבים מגיעים במכוניות ליסינג.
על אזור התעשייה עתיר ידע, אפשר אולי לומר, ששירות התח"צ לוקה בחסר, אך לא כך המצב במתחם "אמדוקס".
בנוסף גם בתוך כפר סבא, יש תושבים רבים הצמודים לרכבי הליסינג שלהם.
לא כתבתי שרק קשישים נוסעים באוטובוסיםאתה סותר את עצמך
בתגובה אחרת, כתבת שרק קשישים נוסעים באוטובוסים. כאן אתה כבר כותב אחרת שלכיוון תל אביב כבר יש שימוש בתחבורה ציבורית, גם ממי שבבעלותם מכונית.
לגבי כפר סבא, אני בכלל לא בטוח שהצפיפות בתוך העיר היא רק בגלל התושבים. לדעתי זה גם נובע מאנשים מבחוץ, שמגיעים במכונית. בין אם מדובר מערים שכנות או מאזורים מרוחקים יותר.
השאלה היא כמה מהתנועה היא בתוך כפר סבא וכמהכי אלה שני קוים שמגיעים לתל אביב
ולתל אביב זה בעיה לנסוע עם אוטו בגלל החניה . אבל בתוך כפר סבא אנשים חופשי נוסעים עם מכוניות , כי הם יודעים שהם יכולים לחנות איפה שבא להם והעיריה לא תיתן להם דוח על זה. ככה נוצר לך כאוס גדול בתוך העיר .
עוד פעםהשאלה היא כמה מהתנועה היא בתוך כפר סבא וכמה
החוצה ממנה. אני מניח שבתור פרבר של תל אביב חלק לא מבוטל מהיוממים והנסיעות הן מחוץ לעיר ולאו דווקא בתוכה.אם כך, אי אפשר לפטור את הנוסעים ברכבת ובאוטובוסים לתל אביב כמשהו חסר משמעות.
קח את השכונה שעברתי לגור בה לא מזמןעוד פעם
לנסוע מכפר סבא לתל אביב זה רעיון לא טוב כי יש בעיות שלך חניה (אלא אם אתה חונה בארלוזורוב או שיש לך חניה מסומנת) בגלל זה אין שום סיבה שלא לנסוע עם 567 או 149 . אני מדבר על הקוים הפנימים בתוך כפר סבא , קו 2 , קו 5, קו 29 . אנשים שיש להם כסף לא משתמשים בקו הזה , בעיקר אתה תראה שם זקנים,תלמידים,עולים חדשים,נרקומנים,סטודנטים. הקוים האלה הם רווחיים כי הם משרתים את כל השכונות מצוקה של כפר סבא, ושם עולים להם רוב הנוסעים.
על איזה כאוס אתה מדבר?כי אלה שני קוים שמגיעים לתל אביב
ולתל אביב זה בעיה לנסוע עם אוטו בגלל החניה . אבל בתוך כפר סבא אנשים חופשי נוסעים עם מכוניות , כי הם יודעים שהם יכולים לחנות איפה שבא להם והעיריה לא תיתן להם דוח על זה. ככה נוצר לך כאוס גדול בתוך העיר .
אז אתה לא מכיר את כפר סבאעל איזה כאוס אתה מדבר?
חוץ מאשר בשעות השיא, בהן העומס בויצמן נוצר בגלל בגלל תנועה חוצה שמנסה לצאת או להיכנס לעיר, בשאר היום (חוץ מימי שישי) אפשר לסוע על ויצמן בלי פקקים - מאזור תעשיה עד טשרנחובסקי או בכיוון ההפוך בכ 10 דקות. יש אמנם בכל שעה רכבים שחונים באדום לבן וחוסמים את הנתיב הימני, אבל זה עדיין מפה ועד כאוס המרחק עצום.
אני תושב העיר 25 שנים ליד אזור השוקאז אתה לא מכיר את כפר סבא
הלחץ מתחיל בערך מ-10 בבוקר עד הערב , ומתרכז בעיקר באיזור של השוק
למה אתה חושב שבן חמו דחף ל BRTאני תושב העיר 25 שנים ליד אזור השוק
אני חושב שזו היכרות מספיק טובה עם כפר סבא.
יש שם תנועה ערב אבל לא כאוס כמו שתיארת.
הBRT לא נועד כדי לפתור את פקקי התנועה לידלמה אתה חושב שבן חמו דחף ל BRT
כי המצב שם הוא בלתי נסבל
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.